- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Kan me wel vinden in Onderhond's argument. Het is dat ik het gisternacht wist dat het om 10.00u weer zou beginnen, maar helemaal handig is dit tijdstip ook niet. Ik heb het nu in de achtergrond aanstaan op werk. Dat ik het in het weekend druk had, tja daar kan niet iedereen rekening mee houden en dan heb ik gewoon pech, maar de meeste mensen werken overdag en zouden 's avonds dan mee kunnen doen.
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
Overigens gefeliciteerd aan Onderhond om mij eruit te knikkeren in Ronde 3.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Het ruikt naar competitievervalsing. (zei ik dat hard op
)
Daar zou ik niet van uitgaan. Het is niet dat rondes opgespaard worden tot bepaalde groepen users online zijn, dus da's niet echt fair voor de organisator.
Ik vreemd het gewoon raar omdat ik geen logische verklaring zie, meer niet.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
het is 7-10 jdj wint (finisterra had zijn score niet aangepast)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Het zou toch zonde zijn wanneer de winnaar gekozen wordt om 3 uur vannacht door de enige 10 mensen online
Hoezo dan?
En dat je argumenten de hele tijd ligt om te draaien is fijn, ik ontken het ook niet. Nét daarom moet je gewoon doorspelen wanneer kan en geen pauzes inlassen, anders lijkt het alsof je zit te klooien met die random factor. En dan krijg je inderdaad mensen die rare dingen gaan denken.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Ik ga daar ook zeker niet van uit. Het is maar een spel en hopelijk wordt het niet zo serieus genomen. Maar indien de loting telkens wordt uitgesteld terwijl dat niet nodig is en het ook nog in eigen beheer wordt gehouden vind ik het wel opvallend.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
B3:
KimberlyVD
![]()
vs.
Safaci
![]()
t/m 10, 2 verschil (maximum tot 15)
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Tussenstand vorige battle is toch 8-9?:)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik ga daar ook zeker niet van uit. Het is maar een spel en hopelijk wordt het niet zo serieus genomen. Maar indien de loting telkens wordt uitgesteld terwijl dat niet nodig is en het ook nog in eigen beheer wordt gehouden vind ik het wel opvallend.
Daarom dat ik het voor de volgende ronde overlaat aan een van de medewerkers (die dus geen organisator zijn en ook allemaal uit de KO liggen ondertussen).
Verder ga ik er ook niet meer over discussiëren.
En Finisterra maakte bij vorige battle 7-9 (had zijn score nog niet aangepast omdat hij vlak na mij stemde) vervolgens maakte mjk er 7-10 (er staat nog wel 7-9 op het moment dat ik het schrijf). Maar die battle is dus afgelopen.
centurion81
-
- 2066 messages
- 1987 votes
das al 1-10, 1-6 komt 2x voor (Erwinner, nakada)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
das al 1-10, 1-6 komt 2x voor (Erwinner, nakada)
er heeft nog niemand een 10de keer gestemd voor safaci hoor. Huidige tussenstand van 2-9 is correct
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Hoezo dan?
Ik ga het hier ook bij laten, het moet wel leuk blijven.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Hoezo dan? Is dat dan niet een ( heel sterke ) beïnvloeding van de uitkomst ? Alsof je de tweede kamer verkiezingen laat doen door Utrecht.
Da's nu toch ook zo? De eerste X aantal stemmers op een bepaald moment aanwezig bepalen wie er wint. Als je dat niet wil moet je stemrondes in tijd beperken (dat iedereen 8 uur per battle heeft om z'n stem uit te brengen oid). Maar dan zit je toch met een ander spel.
's nachts ( slapen en zo ?, weinig mensen online ) is de meest voor de hand liggende tijd om een pauze in te lassen.
Moest zo'n pauze effectief nut hebben zou 's nachts de meest logische moment zijn inderdaad. Alleen begrijpen nogal wat mensen niet waarom er eigenlijk een pauze is.