• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

8-6

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

8-7

feenah

• 352 messages
  • 1447 votes

9-7

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

9-8

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

Jezus, je bent er even een dag tussenuit en het is al bijna afgelopen.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

9-9 basto

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

Onderhond wrote:

Je noemt het gezwets, maar het is een redelijk eenvoudige vraag. Het gaat om 12 namen, ik heb zelf ook een aantal KOs geleid, als het 2 minuten duurt dan is het lang.

Gewoon vreemd dat er pauzes ingelast worden zonder een echt aanduidbare reden, toch niet zo gek dat daar achter gevraagd wordt?

Gezwets is misschien te sterk, maar er was toch al duidelijk aangegeven wanneer er weer verder gegaan zou worden. Persoonlijk heb ik helemaal geen problemen met wat pauzes. Het is toch niet te doen om 2, 3 etmalen constant met die battles bezig te zijn. Mensen hebben werk, moeten slapen en hebben sociale verplichtingen. Ik heb gisteren een paar rondes gemist, niet erg maar wel jammer.

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

10-9

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

nakada wrote:

Gezwets is misschien te sterk, maar er was toch al duidelijk aangegeven wanneer er weer verder gegaan zou worden. Persoonlijk heb ik helemaal geen problemen met wat pauzes. Het is toch niet te doen om 2, 3 etmalen constant met die battles bezig te zijn. Mensen hebben werk, moeten slapen en hebben sociale verplichtingen. Ik heb gisteren een paar rondes gemist, niet erg maar wel jammer.

En er zijn vast mensen die gisteren wel nog online waren die nu niet mee kunnen stemmen, da's de aard van dit spel. Eerder werd al aangegeven dat de uitkomst van battles mede afhankelijk zijn van het tijdstip waarop ze geplaatst worden, dus arbitraire pauzes zijn in dat opzicht gewoon vreemd.

En alle begrip als dat bij de eerste paar rondes een tijdje duurt, maar 12 namen randomizen is peanuts. Daar ga je geen uur slaap door missen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

11-9

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

Onderhond wrote:

En er zijn vast mensen die gisteren wel nog online waren die nu niet mee kunnen stemmen, da's de aard van dit spel. Eerder werd al aangegeven dat de uitkomst van battles mede afhankelijk zijn van het tijdstip waarop ze geplaatst worden, dus arbitraire pauzes zijn in dat opzicht gewoon vreemd.

Dat argument kan eenvoudig omgedraaid worden, niet iedereen kan 's nachts gaan zitten stemmen. Dat is dus geen argument tegen pauzes. Het is echter wel zo dat de meeste mensen niet 72 uur constant bezig kunnen zijn. Door de complete knock-out achter elkaar af te werken ontneem je dus zeker mensen de mogelijkheid om te stemmen. Ik neem maar even aan dat bijvoorbeeld in de namiddag en avond de meeste mensen hier wel tijd voor hebben of kunnen maken.

En alle begrip als dat bij de eerste paar rondes een tijdje duurt, maar 12 namen randomizen is peanuts. Daar ga je geen uur slaap door missen.
Het gaat dus ook helemaal niet om het randomizen van 12 namen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

B2:

Bottleneck

(afbeelding)

vs.

jordandejong

(afbeelding)

t/m 10, 2 verschil (maximum tot 15)

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

0-1

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Onderhond wrote:

Gewoon vreemd dat er pauzes ingelast worden zonder een echt aanduidbare reden, toch niet zo gek dat daar achter gevraagd wordt?

Hear hear.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

0-2

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

0-3

Maarten0402

• 802 messages
  • 533 votes

0-4

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

0-5

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

1-5

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

nakada wrote:

Dat argument kan eenvoudig omgedraaid worden, niet iedereen kan 's nachts gaan zitten stemmen. Dat is dus geen argument tegen pauzes. Het is echter wel zo dat de meeste mensen niet 72 uur constant bezig kunnen zijn. Door de complete knock-out achter elkaar af te werken ontneem je dus zeker mensen de mogelijkheid om te stemmen. Ik neem maar even aan dat bijvoorbeeld in de namiddag en avond de meeste mensen hier wel tijd voor hebben of kunnen maken.

Maar niemand kan de hele KO meestemmen, hoe je het ook aanpakt. Ook met deze pauzes kan niet iedereen meestemmen. Da's nét het random element van het spel. Daarom dat het al jaren zo loopt dat nieuwe rondes opgestart worden zodra de vorige ronde afgelopen is, behalve wanneer er effectief tijdsgebrek is bij de organisator natuurlijk.

En de mensen die online zijn stemmen. En zijn er niet veel mensen online, dan gaat het stemmen wat trager, maar dan heeft de rest ook niet veel gemist.

2-5 Bottleneck

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

2-6

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

Onderhond wrote:

Maar niemand kan de hele KO meestemmen, hoe je het ook aanpakt. Ook met deze pauzes kan niet iedereen meestemmen. Da's nét het random element van het spel. Daarom dat het al jaren zo loopt dat nieuwe rondes opgestart worden zodra de vorige ronde afgelopen is, behalve wanneer er effectief tijdsgebrek is bij de organisator natuurlijk.

Juist. Wat is dan het probleem met een pauze ? En dan nog eentje van 12 uur 's nachts tot 9 uur 's morgens ? En eentje die vooraf ook gewoon is aangegeven ? Voor mij is het onmogelijk om dat tempo van constante battles 24-7 bij te houden. Wordt er elke avond een ronde afgewerkt, dan is daar toch ook niets mis mee ? Ik heb er verder niet veel problemen mee hoor, maar ik snap dat ongeduld niet.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

3-6

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

3-7

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

Het heeft niks met geduld te maken, het heeft met de random-factor van het spel te maken. Voor sommige mensen is het misschien veel makkelijker om te stemmen tussen 24u en 9u, die kunnen dus nu gewoon helemaal niet meedoen.

Het lijkt gewoon een vreemde (daarom niet bewuste) beïnvloeding van één van de factoren tot success. Ik zie gewoon écht het nut niet.

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

4-7

Het ruikt naar competitievervalsing. (zei ik dat hard op )

Maarten0402

• 802 messages
  • 533 votes

Kan me wel vinden in Onderhond's argument. Het is dat ik het gisternacht wist dat het om 10.00u weer zou beginnen, maar helemaal handig is dit tijdstip ook niet. Ik heb het nu in de achtergrond aanstaan op werk. Dat ik het in het weekend druk had, tja daar kan niet iedereen rekening mee houden en dan heb ik gewoon pech, maar de meeste mensen werken overdag en zouden 's avonds dan mee kunnen doen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Precies. Het hoort niet relevant te zijn wie, wanneer en in welke hoeveelheid men mee kan doen, het is normaal dat je het spel z'n gang laat gaan. Is altijd zo geweest, dus de vraag is een terechte. Nu voelt het inderdaad alsof er enige 'sturing' in zit, zoals Matthijs dat ook al per ongeluk liet glippen

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

Onderhond wrote:

Het heeft niks met geduld te maken, het heeft met de random-factor van het spel te maken. Voor sommige mensen is het misschien veel makkelijker om te stemmen tussen 24u en 9u, die kunnen dus nu gewoon helemaal niet meedoen.

Dan hebben sommige nu één nacht niet kunnen stemmen. Het zou wat. Dat valt dan ook onder de random-factor van het spel. Ik zou het liefste zien dat, zeker in de beslissende fase, de stemmingen plaatsvinden wanneer de meeste gebruikers online zijn. Het zou toch zonde zijn wanneer de winnaar gekozen wordt om 3 uur vannacht door de enige 10 mensen online.

Het lijkt gewoon een vreemde (daarom niet bewuste) beïnvloeding van één van de factoren tot success. Ik zie gewoon écht het nut niet.
Ook dit argument valt weer makkelijk om te keren. Door gaan in de nacht heeft ook invloed op het verloop van de stemmingen en kan dan tot een andere uitkomst leiden. In dit geval gun ik de organisatoren die hier al dagenlang mee bezig zijn een nachtje rust en mezelf trouwens ook, zonder dat ze zelf rondes aan zich voorbij moeten laten gaan.

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

5-7

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.