- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Jezus, je bent er even een dag tussenuit en het is al bijna afgelopen.
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Je noemt het gezwets, maar het is een redelijk eenvoudige vraag. Het gaat om 12 namen, ik heb zelf ook een aantal KOs geleid, als het 2 minuten duurt dan is het lang.
Gewoon vreemd dat er pauzes ingelast worden zonder een echt aanduidbare reden, toch niet zo gek dat daar achter gevraagd wordt?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Gezwets is misschien te sterk, maar er was toch al duidelijk aangegeven wanneer er weer verder gegaan zou worden. Persoonlijk heb ik helemaal geen problemen met wat pauzes. Het is toch niet te doen om 2, 3 etmalen constant met die battles bezig te zijn. Mensen hebben werk, moeten slapen en hebben sociale verplichtingen. Ik heb gisteren een paar rondes gemist, niet erg maar wel jammer.
En er zijn vast mensen die gisteren wel nog online waren die nu niet mee kunnen stemmen, da's de aard van dit spel. Eerder werd al aangegeven dat de uitkomst van battles mede afhankelijk zijn van het tijdstip waarop ze geplaatst worden, dus arbitraire pauzes zijn in dat opzicht gewoon vreemd.
En alle begrip als dat bij de eerste paar rondes een tijdje duurt, maar 12 namen randomizen is peanuts. Daar ga je geen uur slaap door missen.
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
En er zijn vast mensen die gisteren wel nog online waren die nu niet mee kunnen stemmen, da's de aard van dit spel. Eerder werd al aangegeven dat de uitkomst van battles mede afhankelijk zijn van het tijdstip waarop ze geplaatst worden, dus arbitraire pauzes zijn in dat opzicht gewoon vreemd.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
B2:
Bottleneck
![]()
vs.
jordandejong
![]()
t/m 10, 2 verschil (maximum tot 15)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gewoon vreemd dat er pauzes ingelast worden zonder een echt aanduidbare reden, toch niet zo gek dat daar achter gevraagd wordt?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Dat argument kan eenvoudig omgedraaid worden, niet iedereen kan 's nachts gaan zitten stemmen. Dat is dus geen argument tegen pauzes. Het is echter wel zo dat de meeste mensen niet 72 uur constant bezig kunnen zijn. Door de complete knock-out achter elkaar af te werken ontneem je dus zeker mensen de mogelijkheid om te stemmen. Ik neem maar even aan dat bijvoorbeeld in de namiddag en avond de meeste mensen hier wel tijd voor hebben of kunnen maken.
Maar niemand kan de hele KO meestemmen, hoe je het ook aanpakt. Ook met deze pauzes kan niet iedereen meestemmen. Da's nét het random element van het spel. Daarom dat het al jaren zo loopt dat nieuwe rondes opgestart worden zodra de vorige ronde afgelopen is, behalve wanneer er effectief tijdsgebrek is bij de organisator natuurlijk.
En de mensen die online zijn stemmen. En zijn er niet veel mensen online, dan gaat het stemmen wat trager, maar dan heeft de rest ook niet veel gemist.
2-5 Bottleneck
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Maar niemand kan de hele KO meestemmen, hoe je het ook aanpakt. Ook met deze pauzes kan niet iedereen meestemmen. Da's nét het random element van het spel. Daarom dat het al jaren zo loopt dat nieuwe rondes opgestart worden zodra de vorige ronde afgelopen is, behalve wanneer er effectief tijdsgebrek is bij de organisator natuurlijk.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Het heeft niks met geduld te maken, het heeft met de random-factor van het spel te maken. Voor sommige mensen is het misschien veel makkelijker om te stemmen tussen 24u en 9u, die kunnen dus nu gewoon helemaal niet meedoen.
Het lijkt gewoon een vreemde (daarom niet bewuste) beïnvloeding van één van de factoren tot success. Ik zie gewoon écht het nut niet.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
4-7
Het ruikt naar competitievervalsing. (zei ik dat hard op
)
Maarten0402
-
- 802 messages
- 533 votes
Kan me wel vinden in Onderhond's argument. Het is dat ik het gisternacht wist dat het om 10.00u weer zou beginnen, maar helemaal handig is dit tijdstip ook niet. Ik heb het nu in de achtergrond aanstaan op werk. Dat ik het in het weekend druk had, tja daar kan niet iedereen rekening mee houden en dan heb ik gewoon pech, maar de meeste mensen werken overdag en zouden 's avonds dan mee kunnen doen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Precies. Het hoort niet relevant te zijn wie, wanneer en in welke hoeveelheid men mee kan doen, het is normaal dat je het spel z'n gang laat gaan. Is altijd zo geweest, dus de vraag is een terechte. Nu voelt het inderdaad alsof er enige 'sturing' in zit, zoals Matthijs dat ook al per ongeluk liet glippen 
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Het heeft niks met geduld te maken, het heeft met de random-factor van het spel te maken. Voor sommige mensen is het misschien veel makkelijker om te stemmen tussen 24u en 9u, die kunnen dus nu gewoon helemaal niet meedoen.