- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Beste film in top tien van voorganger
Beste film in top tien van voorganger
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Walk the Line (2005) 5*
(Ik hou van muziekfilms)
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
pirates of tthe caribbean: the curse of the black pearl
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3126 votes
Waar zijn je top 10 en stemmen gebleven Goldenskull? Wordt een beetje lastig kiezen zo.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Sorry even vergeten, zal even niet meer meedoen aan dit spelletje
Morgen/overmorgen zijn ze weer terug 
Once Upon a Time in America / Ben X - beide dikke 4,5.. volgende mag ook DVD-T doen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Heb je al je stemmen in Word opgeslagen ofzo, zodat je ze straks weer opnieuw kan plaatsen? Heb m'n stemmen zelf dit weekend ook allemaal verwijderd en opnieuw geplaatst, maar niet op jou manier 
DVD-T: Boogie Nights.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Ik had aan Madecineman gevraagd of hij al mijn stemmen wilde verwijderen, zodat ik ze opnieuw kan plaatsen. Ik wil veel stemmen opnieuw overwegen en herindelen, gewoon omdat ze niet goed voelen, mijn smaak nogal verandert is en ik het idee heb dat ik voor de ene film te streng en voor de ander te mild geweest ben.
Voor die tijd eerst Donnie Darko en Ninth Gate herzien, dus het zal wel woensdag worden voor ze er weer staan. En ik houd -inderdaad- mijn stemmen bij met Word, handig én dan heb je altijd back-up.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Ik had aan Madecineman gevraagd of hij al mijn stemmen wilde verwijderen, zodat ik ze opnieuw kan plaatsen. Ik wil veel stemmen opnieuw overwegen en herindelen, gewoon omdat ze niet goed voelen, mijn smaak nogal verandert is en ik het idee heb dat ik voor de ene film te streng en voor de ander te mild geweest ben.
Voor die tijd eerst Donnie Darko en Ninth Gate herzien, dus het zal wel woensdag worden voor ze er weer staan. En ik houd -inderdaad- mijn stemmen bij met Word, handig én dan heb je altijd back-up.
Ah, oké. Heb ze zelf één voor één verwijderd en direct opnieuw geplaatst, uiteraard met de nodige veranderingen. Ging er bij mij vooral om dat ik met een ''schone lei'' wou beginnen. Donnie Darko blijft gewoon op 5 bij je staan hoor 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Ah, oké. Heb ze zelf één voor één verwijderd en direct opnieuw geplaatst, uiteraard met de nodige veranderingen. Ging er bij mij vooral om dat ik met een ''schone lei'' wou beginnen. Donnie Darko blijft gewoon op 5 bij je staan hoor
Nja, kan ook, maar mods kunnen het met één klikje, scheelt mij wat werk 
@laatste, ik hoop het in ieder geval, heb er zeker zin in.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3126 votes
Ik ben zelf ook ontevreden over een flink aantal stemmen (zoals Pay it Forward 4.5*
, vind ik nu hooguit een 2/2.5* waard ) ook door smaak verandering, maar om nu alles te gaan/laten verwijderen en weer opnieuw plaatsen is mij te veel werk. Ik zal vast wel een keer alles nog gaan bijstellen, maar daar moet ik echt eens voor gaan zitten.