- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Dat is inderdaad een heel overtuigend lijstje, Lad.
Het is trouwens de bedoeling dat we op de knapste stemmen en niet zozeer dat je je favorieten van vooraf probeert door te stemmen. Als Alba en Zeta-Jones iemand tegenkomen die knapper is; jammer, dan vliegen ze eruit.
Je zegt het zelf, ALS...
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
We stemmen trouwens op de periode dat de actrice het knapste was, dus hoe knap Zeta-Jones op haar 40ste is, is totaal irrelvant. Ik neem aan dat Cardinale ook niet door op basis van hoe ze er nu uit ziet.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik heb het idee dat de meesten meer stemmen op makeup vrouwtjes/meisjes van tegenwoordig.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dat zeg ik ook niet. Maar ik heb het idee dat de meesten meer stemmen op makeup vrouwtjes/meisjes van tegenwoordig.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Ja, weet ik. Maar kijk nog eens naar haar tegoei, en geef toe, daar ze toch een ronde verder mocht...
Ik had verwacht, mede door haar leeftijd, ze het heel goed ging doen in deze KO...
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik vind Sienna Miller veel knapper dan Catherine Zeta-Jones en met mij vele andere.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Ik vind Sienna Miller veel knapper dan Catherine Zeta-Jones en met mij vele andere.
Ik hoop alleen maar dat mensen niet voor expres tegen de favorieten gaan stemmen... Het is en blijft een KO gebasseerd op het uiterlijk...
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
5-4-2
En Miller mag de veters van Zeta Jones nog niet strikken. Al kan ik me de keus op basis van de foto's die erbij stonden wel weer enigzins begrijpen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Zeta-Jones zat trouwens niet bij de favorieten (voor zover ik dat kan inschatten).
Cuthbert, die je noemde, dan weer wel. Die heeft vorige keer geloof ik gewonnen.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Yep, foto's...
Daarom mensen, kijk eerst via google!
Echt, geloof me maar... Met Catherine eruit is één van mijn topfavorieten er alvast uit...
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Echt, geloof me maar... Met Catherine eruit is één van mijn topfavorieten er alvast uit...
Ik geloof best dat het je favo is maar Miller is hotter
(IMO)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Battle 87
Samaire Armstrong

Marisa Tomei

Hilarie Burton

Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
De echte battle 86 dan maar
Battle 86
Lucille Ball

Isabelle Huppert

Preity Zinta

Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
die was al geweest.
sorry, jij had het verkeerde battle nummer bij de vorige, vandaar de foute post.