- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Battle 85
Charlene Choi

Famke Janssen

Shelley Winters

Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Jammer dat bepaalde heerlijke dames nog al niet goed staan op de foto's hier... GEEN verwijt naar Legan toe, zeker niet! Maar ik wil toch de mensen vragen eerst te kijken op google, want je zult je nog eens kunnen verschieten (lees: vergissen)...
Dank...
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Battle 86
Samaire Armstrong

Marisa Tomei

Hilarie Burton

Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
5-0-1
Redelijke uitslagen de afgelopen dagen. Ik kijk er alleen nogal van op dat Cahterine Deneuve is verslagen door Mila Kunis.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Idd vind ik ook de meest opvallende. Haast een barbiepop die Kunis.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Vreemd dat Zeta-Jones niet door is...
40 jaar ofzo en nog zo knap! 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Veel vreemde uitslagen m.i. Vooral het feit dat er veel ''barbiepoppen'' van tegenwoordig doorgaan verbaasd mij.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Veel vreemde uitslagen m.i. Vooral het feit dat er veel ''barbiepoppen'' van tegenwoordig doorgaan verbaasd mij.
Ik heb juist de indruk dat velen op de vroegere "tijden" stemmen...
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Integendeel...
Zeta eruit, Alba eruit, Ellen eruit, Elisha bijna eruit, ...
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dat is inderdaad een heel overtuigend lijstje, Lad.
Het is trouwens de bedoeling dat we op de knapste stemmen en niet zozeer dat je je favorieten van vooraf probeert door te stemmen. Als Alba en Zeta-Jones iemand tegenkomen die knapper is; jammer, dan vliegen ze eruit.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Zeta Jones vind ik overigens geen goed voorbeeld van een ''barbiepop'. Eerder een lekkere MILF.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
We stemmen trouwens op de periode dat de actrice het knapste was, dus hoe knap Zeta-Jones op haar 40ste is, is totaal irrelevant. Ik neem aan dat Cardinale ook niet door op basis van hoe ze er nu uit ziet.