- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
Knock Out: Mooiste Actrice (2008)
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Het duurde even, maar het moment is dan toch bijna aangebroken
.
Hieronder vindt je 768 links naar foto's van de deelnemende actrices. Als je denkt van jeetje Legan, wat is dat toch een spuuglelijke, veels te vage, etc... foto, zoek dan gewoon een link op met een betere foto en geef het door per PM, dan zorg ik ervoor dat deze geplaatst wordt. Ik heb letterlijk tienduizenden foto's voorbij zien komen en dan zie je soms door de bomen het bos niet meer.
Ik ben globaal uitgegaan van twee dingen. Duidelijkheid (en niet teveel photoshop) en een gezichtsgrootte (incl haar etc...) van min 300 (max 340) pixels. Zoals te verwachten is dit natuurlijk niet altijd gelukt.
Natuurlijk realiseer ik mij dat niemand zin heeft om alle links na te kijken, maar zorg er in ieder geval voor dat jouw favorieten goed vertegenwoordigd zijn!!!
De KO begint op 2 September. Zodoende is er genoeg tijd voor eenieder om links door te nemen en voor mij om correcties uit te voeren en even de battles te maken.
Als laatste wil ik nog even Knisper, Apollinisch en 2 niet MM'ers bedanken voor het aanleveren van links en Lad voor het nemen van het initiatief
.
------------------------------
En dan nu de lijst:
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
De resterende links want deze passen er niet meer op blijkbaar:
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Waarschijnlijk te laat, maar waar staat de mooie Meagon Good? 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Gewoon in de lijst.
Lad, proberend van de wijn af te blijven... 
Excuses!
Mooi lijstje, en als er enkele mindere foto's tussen staan, is dat geen ramp! Je moet immers op de actrice stemmen, niet op de foto... 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Mooi lijstje, en als er enkele mindere foto's tussen staan, is dat geen ramp! Je moet immers op de actrice stemmen, niet op de foto... 
.
Geintje. Natuurlijk moet je stemmen op de persoon (gezicht wel te verstaan en niet denken aan andere lichaamsdelen
). Op een foto zelf is haast onmogelijk aangezien iedereen een andere smaak heeft. Zie het meer als geheugensteun, vooral bij de minder bekende actrices.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Legan kijk, als Jennifer Love Hewitt wint, maakt het me allemaal niet uit, echt!

PS: gelieve allemaal Heartbreakers te kijken voor de KO begint... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op verzoek van Legan, met toestemming van Lad, topic hernoemd en oude berichten verwijderd.
Het topic was doodgebloed, dit is de nieuwe start.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Op verzoek van Legan, met toestemming van Lad, topic hernoemd en oude berichten verwijderd.
Het topic was doodgebloed, dit is de nieuwe start.

combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
dit is mijn favo Claudia Cardinale 
maar er mag maar 1 winnen.Aaliyah 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
trouwens netjes @legan ik geef je het maar te doen. 
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Ik zie geen Hilarie Burton er tussen
Jammer is een van me Favorieten 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik zie geen Hilarie Burton er tussen 
PS en ook geen Bethany Joy Galleoti 
.
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes

Edit: Bethany Joy Galleoti is niet echt een van me favo's vondt het alleen een beetje jammer 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
dit is mijn favo Claudia Cardinale 
Daar sluit ik me bij aan

Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Catherine Zeta- Jones... Voor haar leeftijd nog ZO knap, Woaw! 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Gewoon beginnen met die handel
.
Waarom zo moeilijk doen als we toch weten dat Claudia Cardinale gaat winnen
.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
geweldig Legan!
Annette Benning mag er wel uit als er nog iemand ontbreekt
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
De KO zou vandaag beginnen, maar aangezien nu weer de KO actiescènes gestart is, misschien handiger om te wachten tot er eentje afgelopen is? Zo zijn er geen KO's en zo zijn er weer volop KO's. Mij maakt het niet uit.
De respons was trouwens weer 0,0. Dit zou dus in theorie de eerste KO moeten zijn zonder gezeur van users gezien de hoeveelheid inspraak en de tijd die men heeft gehad. Het zal mij benieuwen...
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Van mij zal je iniedergeval geen gezeur krijgen
, ziet er erg mooi uit.Bedankt voor al het werk Legan, en natuurlijk ook Knisper, Apollinisch en de 2 niet MM'ers.Mag wat mij betreft gewoon van start gaan.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Mooi gedaan hoor Legan, Knisper en de rest. Ik zeur hie ook niet hoor. Vind het leuk dat mensen zoals jullie de tijd en moeite nemen om zo'n KO op te zetten. Mijn complimenten alvast voor het voorwerk. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Van mij mag ie beginnen hoor, idee ligt er al veel langer dan van die andere 2
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Vooral complimenten voor Legan hoor'! Ik heb alleen maar hier en daar een handje bijgestoken. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
Oh ja, en beginnen maar!!
Ja!! De horror KO duurt toch vast niet heel lang meer en de actiescene KO kan wel tegelijk 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Van mij mogen jullie beginnen! Bedankt Legan en de andere die dit mogelijk hebben gemaakt.