- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Sterker nog, de film is totaal niet relevant zonder de serie.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik heb hem 15 jaar geleden ook gezien zonder de serie gevolgd te hebben. Ik heb er maar niet op gestemd want ik begreep er totaal geen sikkepit van. Toch ben ik benieuwd of dat aan mij lag of aan de film. Ik doorgrond op dit moment de moelijkste films als een peuleschil.
Daarom zou ik het misschien wel weer willen wagen. Ik kon toen D.Lynch trouwens niet, was mijn eerste film van hem.
edit: 3e film van hem maar ik keek toen niet naar regiseurs.
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
Sterker nog, de film is totaal niet relevant zonder de serie.
Ik weet even niet wie mike en zijn auto is: is dat de scene waarin de man Laura waarschuwt voor haar vader?
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Misschien dat de film wel te begrijpen is zonder de serie (al lijkt me dat al sterk), maar je krijgt sowieso niet de hele gedachte er achter mee. Integendeel.
Iets wat je overigens ook pas kunt weten als je de serie gezien hebt.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik snap ook niet waarom je de film zou gaan kijken als je ook gewoon eerst de pilot kan kijken. (En daarna wil je de rest van de serie ook zien.
)
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
Ik zeg ook niet dat je eerst de film moet gaan zien, ik zeg dat je de film kan zien zonder serie/pilot. Ik benaderde de film als een verhaal over een meisje dat enigszins abrupt in een nachtmerrie terecht komt... als je het hebt over nachtmerrie; dan ga ik al niet eens zoeken naar alle mogelijke logische verklaringen (geef ik eerlijk toe). Maar met deze houding kwam de film op mij als natuurlijk over. en ik vond hem echt eng.
[Preketero]
-
- 8531 messages
- 2450 votes
101. Sling Blade (1996) - Cabinet des Dr. Caligari, Das (1920)
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Geweldige discussie hoor. Zouden mensen beide films gezien hebben, mogen ze weer niet stemmen omdat ze de serie achter de film niet gezien hebben 
Moet ik onthouden bij boek en/of mangaverfilmingen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Geweldige discussie hoor. Zouden mensen beide films gezien hebben, mogen ze weer niet stemmen omdat ze de serie achter de film niet gezien hebben 
Moet ik onthouden bij boek en/of mangaverfilmingen.
En vergeet de plakplaatjes niet.... minstens 95% van de collectie compleet, lijkt mij. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
102. A Bronx Tale (1993) - Trois Couleurs: Rouge (1994)
1-0
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
103. To Kill a Mockingbird (1962) - Big Sleep, The (1946)
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
102. A Bronx Tale (1993) - Trois Couleurs: Rouge (1994)
4-1
Tot de 5 
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
. het zal mij persoonlijk echt worst wezen, het lijkt me voor hemzelf alleen compleet stupide om het te doen. verder moet ie dat vooral zelf weten.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3297 votes
0-1