- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes

Vooralsnog mag ik aan slechts 24 duels deelnemen, maar dat worden er binnenkort meer gezien de 10 à 15 titels uit de lijst die ik in bezit heb en zo snel mogelijk ga kijken.
Dan heb ik iets minder dan 150 films gezien schat ik zo.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Even snel geteld kom ik rond de 40 keer. Overigens is dit ook wel bedoeld als een KO die lang duurt, maar hij moet natuurlijk ook niet al bij de tweede battle voor een maand stil komen te liggen. Nou ja, we zien wel.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Want hoeveel mensen zijn daadwerkelijk bereid voor dit spel de films te gaan kijken? Ik wil het zelf af en toe best doen, zie ik nog eens wat anders.
Ik ook hoor, heb het namelijk ook al wel eens gedaan (kijken voor een battle dan of het echt nodig was in die gevallen(?)). Maar 2 films voor 1 battle word mij wat te gek
(in geval van #2 bij mij).

Vooralsnog mag ik aan slechts 24 duels deelnemen, maar dat worden er binnenkort meer gezien de 10 à 15 titels uit de lijst die ik in bezit heb en zo snel mogelijk ga kijken.
Dan heb ik iets minder dan 150 films gezien schat ik zo.
lol allemaal 3,0* 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nou, ik heb het aantal stemmen voor de eerste ronde maar verlaagd naar 4. Daarmee is Mononoke door. En nu begint het wachten... 
2. Chinjeolhan Geumjassi (2005) - Warriors, The (1979)
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Mmmm, met stemverplichting kan ik, vluchtigjes gekeken, op zo'n 15-20 duels stemmen. Ik vrees dat ik veelal afwezig zal zijn
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nou, ik heb het aantal stemmen voor de eerste ronde maar verlaagd naar 4. Daarmee is Mononoke door. En nu begint het wachten... 
Da's een beetje vreemd zo is de film waar jij voor stemt in het voordeel Zeker bij dit duel kom je makkelijk aan de 5.
4-3 NBNW
Doe maar een tijdslimiet van max 8 uur sinds start battle, s' avonds 12.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Da's een beetje vreemd zo is de film waar jij voor stemd in het voordeel Zeker bij dit duel kom je makkelijk aan de 5.
4-3 NBNW
4-4 natuurlijk
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kan 78 keer stemmen
, maar o wat vaak hebben mijn favorieten elkaar getroffen... 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
4-5 voor North by Northwest dan als dit nog telt. Verder kan ik niet zo heel veel stemmen zie ik
.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-0 gaan we vanaf nu tot de 4 of 5 of doen we iets met een tijdslimiet?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik tel ongeveer 43 rondes waaraan ik mag deelnemen. Zal nog wel iets hoger worden tegen het einde denk ik 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
1-0 gaan we vanaf nu tot de 4 of 5 of doen we iets met een tijdslimiet?
Tijdslimiet van een week?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Knock - out kan zonder tijdslimiet wel eens volledig vastlopen. Ik mag 48 x stemmen, dus ik moet nog het een en ander zien. 
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
Tijdslimiet van een week?
Zou ik gaan voor 3 dagen, moet genoeg zijn voor de mensen die gebruik maken van dit forum om hun stem uit te brengen
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Zou ik gaan voor 3 dagen, moet genoeg zijn voor de mensen die gebruik maken van dit forum om hun stem uit te brengen
Maar ik wil mensen ook de kans geven de film(s) te gaan zien. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Een week lijkt mij toch wat overdreven, de eerste ronde kan dan potentieel 2 jaar duren ... dan kan je verwachten dan men na 3 maand dit topic even vergeet en de KO nooit afraakt.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Misschien is de KO ook een ronde'tje te groot.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik mag 29 keer stemmen. Iets meer als ik eindelijk eens wat films kijk uit de top 250 die hier al een tijdje klaar liggen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik dacht meer aan 12 uur na start battle...
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
64 x stemmen voor mij geloof ik. deze niet helaas
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
ik teken voor 24 uur 
Eerste ronde tot de 4?
Als het tot de 4 gaat, vind ik het bullshit dat NBN de 1e battle won, als het 'vanaf nu' tot de 4 gaat, moet Mononoko ook de 1e battle gewonnen hebben.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
64 x stemmen voor mij geloof ik. deze niet helaas
Als je 64 keer kon stemmen dan zou je dus echt alle films gezien + gestemd moeten hebben 
Ik ben wel voor een dag of 2 limiet. Geeft mensen toch net even de tijd om alsnog een film te kijken. 12 uur is veel te kort.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
geloof je nu werkelijk dat mensen nog een film gaan kijken wanneer de battle zich aan dient?
Ik wil zelf nog we een filmpje uit de lijst kijken om een van mijn favorieten door te stemmen, maar daar kan ik nu al mee beginnen. 12 uur per battle lijkt mij dus lang genoeg.
24 uur?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ik geloof dat dat bij deze KO geen overbodige luxe is.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik wil zelf nog we een filmpje uit de lijst kijken om een van mijn favorieten door te stemmen, maar daar kan ik nu al mee beginnen.
Als mensen een film nu opeens afgeraffeld gaan kijken met het idee een andere film verder te krijgen schiet de KO zijn doel een beetje voorbij lijkt me.
Dan neem ik mijn 'enige nuttige KO' opmerking maar weer snel terug.