- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Gelukkig nog één goede film in de finale.
Finale (10 stemmen, 2 verschil)
01. Samouraï, Le - Salaire de la Peur, Le
0-1
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
2-2 voor klassieke film best aardig, verder een extreem duffe finale.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Twee films gezien deze keer, maar ze staan niet tegenover elkaar, dus ik mag niet stemmen. Wel staan ze hier allebei verdient en verwacht ik veel van Le Samouraï en Le Salairde de la Peur.
Ik heb hetzelfde. De verwachtingen voor deze films zijn alleen maar weer toegenomen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Samourai staat al jaren hoog op mijn to see lijst. Ben benieuwd of de 'kenners' 'm beter vinden dan het ijzersterke salaire...
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik heb er geen twijfel over in ieder geval. Melville is een geweldig regisseur en Le Samourai samen met Le Cercle Rouge zijn beste film. Prachtige cinematografie en heist-scènes om je vingers bij af te likken.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
5-3
Salaire ook erg goed, maar Samouraï is een unicum.. echt een juweel van een film, zonder fouten.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik heb er geen twijfel over in ieder geval. Melville is een geweldig regisseur en Le Samourai samen met Le Cercle Rouge zijn beste film. Prachtige cinematografie en heist-scènes om je vingers bij af te likken.
Sterker nog beste regisseur die ik ken
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bob le Flambeur en Un Flic hebben helaas geen indruk achter gelaten. Daardoor is mijn interesse in Le Samouraï wat gedaalt, al ga ik hem zeker nog een kans geven. Le Salaire lijkt me beter.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
De openingsscène van Un Flic mag toch wel tot Melvilles beste scènes gerekend worden.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Bob le Flambeur en Un Flic hebben helaas geen indruk achter gelaten. Daardoor is mijn interesse in Le Samouraï wat gedaalt, al ga ik hem zeker nog een kans geven. Le Salaire lijkt me beter.
Bob le Flambeur is op Silence de la Mer Melville's minste. Un Flic is dan wel weer een bijzonder goede film.