- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Slechtste Topfilm, editie 2007
Slechtste Topfilm, editie 2007
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Een van de meest overgewardeerde films allertijden.
Tsk, de onbeschaamdheid waarmee... 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
46. Taegukgi Hwinalrimyeo (Brotherhood) - Hooligans
0-1 We hebben een winnaar!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-1 En meteen na de winnaar van dit spel de andere finalist 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
1-1 En meteen na de winnaar van dit spel de andere finalist
Iets zegt mij dat je 21 Grams ook niet leuk gaat vinden. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Iets zegt mij dat je 21 Grams ook niet leuk gaat vinden. 
Innaratu is sowieso beter dan Moodyson, dus hij heeft zeker het voordeel van de twijfel. En ik vind Lilja 4-ever ook werkelijk de tweede slechtste film uit de top 250.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Nou 21 Grams.... hm een klassiek voorbeeld van hoe teveel drama verandert in melodrama.
En mijn kandidaat voor slechtste topfilm wat ik, zover ik me kan herinneren, in het lijstje tegenkwam: " Saw "
De juiste titel voor de thematiek waar de film op een gruwelijk voorspelbare wijze op voortborduurt; zagen.
En zo zaagt het verhaal door richting het tweede deel, en 3, en 4. En mocht de productie pauze tussen idols 3, 4, of 6, het toelaten wordt er onherroepelijk geld verspeeld in een deel 5; zolang men niet uitgezaagd is.
Gelukkig een kwestie van pulp zenders te vermijden om niet verrast te worden met "The Making of Saw". Zaag toch alstublieft een eind op.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nou 21 Grams.... hm een klassiek voorbeeld van hoe teveel drama verandert in melodrama.
Dat is nou juist wat ik van Lilja 4-Ever vind, alleen wordt Lilja wel erger dan alleen maar een melodrama.
Saw moet inderdaad ver komen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
48. Kikujirô no Natsu - Solyaris
0-1 Een wereld van verschil
En Saw rules! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hmm, ik ben geen fan van Solyaris, maar Kikujirô lijkt me gruwelijk irritant. Laat ik maar niet stemmen.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
3-3 bah bah
Persoonlijke favoriet 12 Angry Men is er geloof ik al uit. Beleefde smaak hier ook 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Saw moet inderdaad ver komen.
hou ik je aan 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-5
12 Angry man had idd ver moeten komen...
@ One Ring: Kikujiro kijken!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
12 Angry Men kwam precies zover als hij verdiende, om maar eens een tegenwoord te leveren.
Kikijuro heeft de poster, dvd-hoes, plotbeschrijving en regisseur/ acteur tegen. Ik zie hem waarschijnlijk nog wel eens, maar hoge prioriteit heeft hij niet.