• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.556 votes
Profile

Slechtste Topfilm, editie 2007

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

5-6

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7937 votes

5-7

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

6-7

J.S.

• 11754 messages
  • 3060 votes

6-8

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

6-9

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

6-10

movieking

• 659 messages
  • 4818 votes

7-10

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

7-11

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Stelletje haters van het romantiek genre. Ik ga niet kiezen ook, ondanks dat The Notebook de betere film is.

Herisson

• 3413 messages
  • 607 votes

Vind Notebook ook zeer goed

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7937 votes

Notebook prima film! 4*

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Zeg maar gerust een meesterwerk t.o.v. het vals-sentiment-opwekkende A Walk to Remember

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dan moet A Walk to Remember wel heel slecht zijn (wat ik ook best voor mogelijk hou trouwens). The Notebook romantisch? Ga toch weg, kijk eens wat echte toppers uit dat genre.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Beide films zijn trouwens adaptaties van romannetjes van multi-bestseller Nicholas Sparks.

Wel jammer dat de finale bestaat uit 2 'romantische tranendalletjes'.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

The Notebook is zeker romantisch! Maar waarom word A Walk to Remember zo afgebrand...? Beslist een betere film dan the Notebook.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Thematisch (dementie) is The Notebook stukken interessanter dan A Walk to Remember, we've seen that before, een van de twee wordt op jonge leeftijd ziek en sterft. Ik heb je al twee betere filmtitels gegeven aldaar waar het echt werkte (mijns inziens).

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

The Notebook is niet slecht, hoogstens weinig geïnspireert. Ik heb A Walk to Remember niet gezien, en stem daarom niet, maar volgens mij moet dat wel een apocalyptische ramp (of erger) zijn als ik het hier zo hoor. Zo'n beetje al mijn 'favorieten' hier zijn er door die film uitgegooid. Jammer dat ze telkens daartegen geloot werden. A Walk to Remember stond niet bepaald op mijn verlanglijstje, maar nou wil hem zien om te kijken of het werkelijk zo'n verdorven filmpje is.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

7-12

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

We hebben een winnaar!

(afbeelding)

A Walk to Remember

Ik zal hem binnenkort eens huren. De poster spreekt alvast boekdelen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik vind deze uitslag wel wat jammer, want volgens mij had the Notebook moeten winnen.. Natuurlijk geven allebei de films vals sentiment, maar toch is the Notebook écht net iets slechter..

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik volg je niet. Je geeft beide films uitstekende cijfers. A Walk to Remember staat zelfs in je top 10. Waarom ze nu dan ineens slecht noemen?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Fijne winnaar. Had liever Braveheart nog een keer gezien, of The Last Samurai ofzo, maar deze mag er ook zijn.

The Notebook had hier 4 rondes geleden al niets meer te zoeken. Best aardig filmpje.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Cosoco wrote:

of The Last Samurai ofzo

Troost je, die film was te slecht om mee te mogen doen

Achteraf wel typisch dat de winnaar niet langer in de top 250 staat.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

The Notebook is een film oven oncharismatisch paar dat zich nogal onsympathiek gedraagt tegenover de buitenwereld en totaal niet geven om iedereen in hun omgeving. En dan moeten wij het geweldige mensen vinden.

A Walk to Remember lijkt me overigens ook niet zo geweldig. Jammer dat ik hem vorige week op tv niet heb gekeken.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Troost je, die film was te slecht om mee te mogen doen

Ah, das helemaal een goede ontwikkeling dan.

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Ik geloof dat A Walk To Remember voor 2 euro ofzo bij de blokker ligt, dus iedereen rennen naar de winkel (en vergeet de kortingsbonnen niet)

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Voor de geinteresseerden, te koop voor 4 euro bij de Blokker. Daarna kun je hem cadeau doen aan je buurmeisje/zusje/nichtje voor Sinterklaas.

Terechte winnaar natuurlijk. Dat ie nooit meer mee moge doen. Kan Saw ook een keertje winnen.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3294 votes

Mug wrote:

Voor de geinteresseerden, te koop voor 4 euro bij de Blokker. Daarna kun je hem cadeau doen aan je buurmeisje/zusje/nichtje voor Sinterklaas.

Terechte winnaar natuurlijk. Dat ie nooit meer mee moge doen. Kan Saw ook een keertje winnen.

amen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Lijkt me vreselijk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.