- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Slechtste Topfilm, editie 2007
Slechtste Topfilm, editie 2007
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Stelletje haters van het romantiek genre. Ik ga niet kiezen ook, ondanks dat The Notebook de betere film is.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Zeg maar gerust een meesterwerk t.o.v. het vals-sentiment-opwekkende A Walk to Remember
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dan moet A Walk to Remember wel heel slecht zijn (wat ik ook best voor mogelijk hou trouwens). The Notebook romantisch? Ga toch weg, kijk eens wat echte toppers uit dat genre.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Beide films zijn trouwens adaptaties van romannetjes van multi-bestseller Nicholas Sparks.
Wel jammer dat de finale bestaat uit 2 'romantische tranendalletjes'.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
The Notebook is zeker romantisch! Maar waarom word A Walk to Remember zo afgebrand...? Beslist een betere film dan the Notebook.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Thematisch (dementie) is The Notebook stukken interessanter dan A Walk to Remember, we've seen that before, een van de twee wordt op jonge leeftijd ziek en sterft. Ik heb je al twee betere filmtitels gegeven aldaar waar het echt werkte (mijns inziens).
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
The Notebook is niet slecht, hoogstens weinig geïnspireert. Ik heb A Walk to Remember niet gezien, en stem daarom niet, maar volgens mij moet dat wel een apocalyptische ramp (of erger) zijn als ik het hier zo hoor. Zo'n beetje al mijn 'favorieten' hier zijn er door die film uitgegooid. Jammer dat ze telkens daartegen geloot werden. A Walk to Remember stond niet bepaald op mijn verlanglijstje, maar nou wil hem zien om te kijken of het werkelijk zo'n verdorven filmpje is.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
We hebben een winnaar!

A Walk to Remember 
Ik zal hem binnenkort eens huren. De poster spreekt alvast boekdelen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik vind deze uitslag wel wat jammer, want volgens mij had the Notebook moeten winnen.. Natuurlijk geven allebei de films vals sentiment, maar toch is the Notebook écht net iets slechter..
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik volg je niet. Je geeft beide films uitstekende cijfers. A Walk to Remember staat zelfs in je top 10. Waarom ze nu dan ineens slecht noemen?
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Fijne winnaar. Had liever Braveheart nog een keer gezien, of The Last Samurai ofzo, maar deze mag er ook zijn.
The Notebook had hier 4 rondes geleden al niets meer te zoeken. Best aardig filmpje.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
of The Last Samurai ofzo
Troost je, die film was te slecht om mee te mogen doen 
Achteraf wel typisch dat de winnaar niet langer in de top 250 staat.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
The Notebook is een film oven oncharismatisch paar dat zich nogal onsympathiek gedraagt tegenover de buitenwereld en totaal niet geven om iedereen in hun omgeving. En dan moeten wij het geweldige mensen vinden.
A Walk to Remember lijkt me overigens ook niet zo geweldig. Jammer dat ik hem vorige week op tv niet heb gekeken.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Troost je, die film was te slecht om mee te mogen doen 
Ah, das helemaal een goede ontwikkeling dan. 
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik geloof dat A Walk To Remember voor 2 euro ofzo bij de blokker ligt, dus iedereen rennen naar de winkel (en vergeet de kortingsbonnen niet) 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Voor de geinteresseerden, te koop voor 4 euro bij de Blokker. Daarna kun je hem cadeau doen aan je buurmeisje/zusje/nichtje voor Sinterklaas.
Terechte winnaar natuurlijk. Dat ie nooit meer mee moge doen. Kan Saw ook een keertje winnen.