- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van... - knock out-versie
Het beste van... - knock out-versie
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
Tijd voor de finale denk ik
(15, 2 verschil?)
Drama - Roadmovie
0-1
Vind ik dan toch een leukere winnaar
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
2-8 Hebben jullie nou gewoon een hekel aan het idee dat drama wint, of vinden jullie de road movie echt beter? Road movie is maar een half genre als je het mij vraagt.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
5-8 roadmovie is wel het meest kunstmatige genre. Daar moet drama gewoon van winnen.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
9-8, alleen al om sommigen hun stemgedrag en anti-drama campagne, doet me precies aan de ladder denken hier... 
Drama zou de meest terechte winnaar zijn in mijn ogen... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
9-9 Drama te breed, ook Roadmovies zijn drama. Horror is mijn favo. 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Drama is helemaal niet te breed, mensen zetten het gewoon graag overal bij als 2de of 3de genre. Kan je zelf toch wel doorheen prikken ?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
9-9 Drama te breed, ook Roadmovies zijn drama. Horror is mijn favo. 
precies
Drama is helemaal niet te breed, mensen zetten het gewoon graag overal bij als 2de of 3de genre. Kan je zelf toch wel doorheen prikken ?
precies
en vandaar de saaie en zeer waarschijnlijke winnaar, vandaar mijn stem voor roadmovie.. ik had ook liever horror zien winnen.. maar ach voorspelbaar KO'tje.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kan wel mijn eigen arbitrare onderscheid aanbrengen, maar ben daar altijd erg ongelukkig mee. Wat is a Clockwork orange? Drama, misdaad, sf? Face Off moet het ook zowel van de actie als van de drama kant hebben. Dolls is dat drama of Romantiek? Godfather Drama of misdaad. Thelma & Louise is een 100% drama, maar omdat de dames in een auto zitten is het ook een roadmovie. Roadmovies hebben as belangrijk kenmerk de ontwikkeling en ontdekkingen van de personages. Een typisch dramatische gebeurtenis.
Vrijwel elke film bevat drama en weinig films zijn enkel drama.
Dus vertel het mij maar....
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Thriller is mijn favoriet, had ook moeten winnen. Anders mystery, maar die lag er ook snel uit.