- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Komische Scènes
Knock-Out: Komische Scènes
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
5-6, Die van Totoro is echt super lief, maar om de scene van Sonatine lag ik echt dubbel 
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Graduate : eindscene : ontvoering bruid met bus
Moet dit de grappigste scene uit The Graduate zijn? Dacht ik eerder aan de duikscene.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Moet dit de grappigste scene uit The Graduate zijn?
Niet noodzakelijk. Er werden eerst een aantal grappige (en minder grappige, afhankelijk van persoonlijke smaak) scènes verzameld in het algemeen discussietopic, iedereen die wilde kon scènes voorstellen, en toen we aan 256 scènes zaten, werd de knock-out opgestart. Er werd geen andere scène uit the Graduate voorgesteld.
http://www.moviemeter.nl/forum/5/3442/3330
onderste bericht + daarop volgende pagina's
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
stand van zaken :
37.
Tonari no Totoro - wachten op de bus
-
Sonatine - spel op strand waar ze op de grond slaan met de trillingen....
6-6
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
aangezien iedereen ruim de kans heeft gehad om te stemmen :
8-6
Let's move on :
38.
Fear and loathing in Las Vegas- Look there's two women fucking a polar bear
-
Shark Skin Man - de openbare toilet scene
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-0 beide leuk en met Sonatine eruit vertrekt weer een van mijn favorieten 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
39.
Ferris Bueller :Het telefoongsprek tussen Rooney en Alan Ruck die pretendeerrt Mia Sara's vader te zijn.
-
Life Of Brian:- Steniging
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat is er nu zo leuk aan die stenegingsscene? Ik bedoel die Roger scene kan ik me nog wel iets van voorstellen, maar krijg nu sterk de indruk dat als iemand zegt dat het van MP is jullie al allemaal beginnen te schuddebuiken.....
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
maar krijg nu sterk de indruk dat als iemand zegt dat het van MP is jullie al allemaal beginnen te schuddebuiken.....
Absoluut. Al was het maar op voorhand genieten van de commentaar van jou en Onderhond die gaat volgen 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat is er nu zo leuk aan die stenegingsscene? Ik bedoel die Roger scene kan ik me nog wel iets van voorstellen, maar krijg nu sterk de indruk dat als iemand zegt dat het van MP is jullie al allemaal beginnen te schuddebuiken.....
Ik vind echt niet alle sketches en grappen van Monty Python geslaagd, maar het grootste deel wel. Logisch want anders zou ik Life of Brian en The Holy Grail geen 5 sterren geven. En daarvan zijn gewoon de beste grappen gekozen voor de knock-out. Alleen The Meaning of Life vind ik deels mislukt. De steneging was trouwens het eerste Monty Python-stukje dat ik kende en juist daardoor raakte ik geïnteresseert in meer. Het blijft een van de vele hoogtepunten van Monty Python.
1-6
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
40.
There `s Something About Mary: Mary `s kuifje.
-
Robocop - Eerste presentatie ED 209