- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jammer. "t is ook een goede scene, een geweldige verrassing en plotwending, maar als horror stelt het gewoon weinig voor, maar het is natuurlijk jouw keus.
Ik snap alleen Mikey's reactie niet.... Ik vind Hellraiser een zeer matige film, maar kan moeilijk met droge ogen gaan beweren dat die scene als horror niet veel voorsteld.....
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
0-3
En nog even het Tobe Hooper gebeuren. Idd een niet al te beste regisseur als je naar zijn latere titels kijkt maar met TCM heeft hij toch één der beste horrorfilms ooit gemaakt. Voor mij zelfs DE beste. Dat hij in zijn latere jaren veel troep heeft voortgebracht neemt hier niets aan af.
Daarnaast heeft hij in zijn beginjaren nog best wat leuke films gemaakt. Ik noem een Funhouse(!), Salem's Lot(!), TCM 2, Invaders from Mars of Poltergeist. Geen verkeerde titels!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
En de transformatiescene van American Werewolf is voor mij finalemateriaal. Wat een prachtige scene, audiovisueel, elke keer weer. Howling transformatie ook mooi maar komt nergens in de buurt van eerstgenoemde.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En de transformatiescene van American Werewolf is voor mij finalemateriaal. Wat een prachtige scene, audiovisueel, elke keer weer. Howling transformatie ook mooi maar komt nergens in de buurt van eerstgenoemde.
I want to give you a piece of my mind.... die is wel leuk, maar ik geef toe AWIL is idd veel beter.
Nu Scanners en Grand Pa er uit zijn ben ik mijn groet favorieten kwijt.
Maar er is gelukkig genoeg anders moois. Hoop erg dat klassieke scenes zoals de douche scene en de opening van HAlloween er snel uitvliegen, want ander raak je die gezien hun bekendheid (en niet hun horrorgehalte) nooit meer kwijt.....
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ongelofelijk trouwens dat Men Behind The Sun er met 5-0 uitgeknikkerd werd
.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik begin stiekem echt te vrezen voor een winnaar genaamd Psycho met de douchescene of Alien met de babyalien scene...
En dan Hellraiser er al in de eerste ronde uit ligt is belachelijk. Een meesterlijke scene, mocht in mijn ogen zeker ver komen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Misschien een K.O. van de beste 64 losers van deze ronde. Zitten betere scenes tusssen dan in deze KO. 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
117 - Freaks - Feestscene...'One of us' vs The Fly - Uit elkaar vallen op eind + hand bespugen
0-1
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
118 - Ichi the Killer - Body Split scene vs Return o/t Living Dead - Halve hond leeft
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Rosemary's Baby - Rosemary ziet haar kind voor het eerst vs Saw - Einde
0-1