• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 33.998 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.963 votes
Profile

Knock-Out: Beste Horror Scene 2006

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Doom wrote:

Tobe Hooper, ik blijf het een lachwekkend slechte regisseur vinden.

Dan moet je toch de Texas Chainsaw Massacre een keertje herzien....... Poltergeist heeft meer weg van de regie van Spielberg dan van Hooper, dus ik snap je opmerking niet zo bij deze film....

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

4-1

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Zo vreemd is het niet om zo'n opmerking te maken. Poltergeist staat namelijk op de naam van Tobe Hooper, ondanks de hulp van Steven Spielberg.

Verder ben ik al bezig met de herziening van The Texas Chainsaw Massacre. Spijtig genoeg na een drie kwartier stopgezet, het laatste deel moet ongelooflijk sterk zijn wil deze film nog op een voldoende bij mij uitkomen.

Daarbij, geen enkele film van Tobe Hooper is mij nog goed bevallen. Ze staan allemaal onder het gemiddelde. Kijk ook eens naar zijn werk, het merendeel is toch floplijsten werk?

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Ben het met Doom eens dat Hooper een nogal matige regisseur is. Op TCM en TCM 2 en een aantal redelijke producties na heeft de man de grootste rommel gemaakt! Mortuary, Toolbox Murders, Night Terrors, Dance of the Dead, Crocodile ... stuk voor stuk afschuwelijk slechte films.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ben het ook eens dat Hooper veel rotwerk heeft.

@ Doom als je de TCM in tweeen probeert te zien doe je de film geen recht. Zet 'm vannacht rond een uur of 12 maar eens op en kijk 'm in een keer af...... want als je 'm vanmiddag op je computer gaat kijken kan ik je op een brefje meegeven dat het dan niet boeit....

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

5-1

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Ik heb die TCM twee keer gezien en 2 keer lagen de mensen her en der over de grond te rollen van het lachen. Tja... dat zette me wel aan het denken.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7947 votes

6-1

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Reinbo wrote:

@ Doom als je de TCM in tweeen probeert te zien doe je de film geen recht. Zet 'm vannacht rond een uur of 12 maar eens op en kijk 'm in een keer af...... want als je 'm vanmiddag op je computer gaat kijken kan ik je op een brefje meegeven dat het dan niet boeit....

Vannacht gaat het niet worden, maar misschien stop ik hem van het weekend in de DVD speler. Ik vrees nog steeds het ergste hoor, maar we zullen zien.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7947 votes

114 - Psycho - Douchescene vs Hellraiser - 'Jesus Wept'

1-0

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

1-1

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

2-1

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

3-1

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

4-1 Psycho

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

5-1

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Had ik niet verwacht!

Deze wordt dus de winnaar!!!

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7947 votes

115 - Caligula - Draaimolen met messen die hoofden onthoofd vs American Werewolf in London - Transformatiescene

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

0-1 Caligulascene was ook bizar trouwens

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

0-2 Psycho douche scene is totaal overrated. Leuk in 1960, maar stelt nu weinig meer voor...... had er van mij uit gemogen.....

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Hellraiser scene stelt wat mij betreft ook niet meer veel voor. Maar goed..

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Hellraiser scene stelt wat mij betreft ook niet meer veel voor. Maar goed..

Door 100-en vishaakjes in stukken wordt getrokken....stelt niet veel voor als horrormoment...

(afbeelding)

of dit

(afbeelding)

En die 100 andere cuts zijn net zo niet horror als deze.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Dat eerste plaatje is echt eng!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Lijkt me inderdaad vrij pijnlijke dood....

raar dat die scene eruit is...

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

snurk

0-3

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7947 votes

0-4

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

lordsnoopy wrote:

Lijkt me inderdaad vrij pijnlijke dood....

raar dat die scene eruit is...

Mja, die van Hellraiser is een vette scène, zonder twijfel. Maar die van Pscyho is zo invloedrijk geweest...dat dat toch wel beloond mag worden.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Invloedrijk o.k., maar dit is niet de invloedrijkste scene k.o.. Het is de horrorscene k.o. Je zou dus op de scene an sich moeten stemmen en niet op de film waar die in zit of invloed die het heeft gehad.....

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

0-5

Caligula

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

116 - Entity - verkrachtingsscene vs The Howling - Transformatie

0-1 Geweldig!

Jammer dat het wat te donker is.... maar 't is beter dan niks.

http://www.youtube.com/watch?v=Gvudf5MT5eQ&search=the%20howling

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Invloedrijk o.k., maar dit is niet de invloedrijkste scene k.o.. Het is de horrorscene k.o. Je zou dus op de scene an sich moeten stemmen en niet op de film waar die in zit of invloed die het heeft gehad.....

Doe ik ook. Maar behalve dat die scène invloedrijk is, vind ik ze ook gewoon goed. Vandaar m'n stem. Hoewel ik Hellraiser ook gewoon top vond, gewoon een moeilijke keuze...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.