• 178.091 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.468 votes
Profile

Knock-Out: Beste Horror Scene 2006

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Dat denk ik ook als het tot de 5 of 6 zou gaan. Je kan nu niet nieuwe regels invoeren om je persoonlijke favorieten te beschermen Reinbo .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik doe het niet om mijn persoonlijke favorieten te beschermen, ik wil graag dat deze KO beslist wordt door hardcore horrorliefhebbers........ Die de beste scenes kennen en niet alleen de bekendste horrorfilms.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Maar denk je dan niet dat verder in de knock out die minder bekende scenes toch wel verloren gaan?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wellicht, maar liever in de kwart en halve finale dan in de derde ronde....

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

En zo voorspelbaar is deze KO tot nu eigenlijk niet. Had bv nooit verwacht dat de paard scene uit Godfather er nu al uitgevlogen was.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Laten we het gewoon zo houden. Zet een mooi plaatje van de geexplodeerde hoofd neer en je zult stemmers voor je winnen .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Heeft niks met voorspelbaarheid te maken, maar horror is nu eenmaal een appart genre met een kleine maar fanatieke aanhang. Ik wil graag hun oordeel zien en niet dat van de grote massa die vrij weinig horrors kent.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Hmm, ik begrijp je echt wel Reinbo. Het is ook geen ramp om het systeem te veranderen. Oogt dit wat beter?

Eerste ronde: 5 punten, 1 verschil

Tweede ronde: 5 punten, 1 verschil

Derde ronde: 6 punten, 1 verschil

Vierde ronde: 6 punten, 1 verschil

Vijfde ronde: 7 punten, 2 verschil

Kwartfinale: 8 punten, 2 verschil

Halve finale: 10 punten, 2 verschil

Finale: 12 punten, 2 verschil

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik ben voor! (maar ik ben natuurlijk niet de enige....)

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Wie is het er nog meer mee eens?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wie is tegen?

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Ik vind 't best zolang meneer Reinbo maar niet denkt dat ik een scène uit Scanners of Street Trash ga kiezen als deze tegen een scène uit A Nightmare on Elm Street moet!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

5-2

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Haha tegen de openingsscene van Halloween moet ie. Mijn stem krijgt Scanners niet

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

6-2

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

44 - Toxic Avenger - Restaurantgevecht vs Friday the 13th - Moord op Kevin Bacon

1-0

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

1-1

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

1-2

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

1-3 Horrorhoogtepunt

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

1-4

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

1-5

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

45 - Child's Play - Voodoo scene vs Henry: Portrait of a Serial Killer - Onthoofding in badkuip

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Allebei sterke scenes. Ga toch voor de eerste vanwege de uitstekende Chucky effecten waar ik vroeger echt diep van onder de indruk was.

1-0

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

1-1

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

44 - Toxic Avenger - Restaurantgevecht vs Friday the 13th - Moord op Kevin Bacon

2-5!!!! Over Horror hoogtepunt gesproken....

45 - Child's Play - Voodoo scene vs Henry: Portrait of a Serial Killer - Onthoofding in badkuip

1-2

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

dutchtuga wrote:

Haha tegen de openingsscene van Halloween moet ie. Mijn stem krijgt Scanners niet

Kom op zeg, leuk steady cam shot, zeer sfeervol en best spannend, maar ik zou het nauweljks een horrormoment noemen....... tegen het beste Make-up effect ooit....en dan heb ik het nog niet eens over de totale verrassing.....

http://www.youtube.com/watch?v=Oc0Hj3h0nNo&search=scanners

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

2-2

Chucky, ik blijf er een zwak voor hebben.

ps: Goed idee om het systeem te veranderen. Ik ben voor.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Elitaire prietpraat. Gadverdamme. Als men wilt dat alleen die-hard horror-liefhebbers mogen stemmen, verkas dan maar naar een horror-film-site om deze knock-out verder te spelen. Het is maar een spelletje, sommige mensen zijn hier echt te serieus mee bezig.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wat nou elitaire pprietpraat? 't is gewoon een praktische oplossing voor het probleem dat er veel relatief onbekende film meedoen in deze K.O.

Best logisch eigenlijk dat je bij main stream KO's meer stemmen zoekt dan bij niche k.o.'s

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

maar horror is nu eenmaal een appart genre met een kleine maar fanatieke aanhang. Ik wil graag hun oordeel zien en niet dat van de grote massa die vrij weinig horrors kent.

Elitaire prietpraat. Verkas maar naar een horrorfilm-site als je echt een fatsoenlijk waarde-oordeel wilt.

En dan al helemaal het gejank van "deze film moet echt verder komen hoor, dus laten we de regels nu maar aanpassen, zodat mijn favoriet meer kans maakt". Gadverdamme.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.