- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ach wat maakt het uit. Als je ziet wat er nu nog over is had Nahon geen enkele kans gehad. Die was er waarschijnlijk de eerste ronde uitgegaan tegen Britney Spears of Orlando Bloom 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Die "stroming" was gewoon een beslissing van de persoon die de knock-out lanceerde, maar die er niet is op het ogenblik dat de "random plaatsing" moet gebeuren, waardoor het stilviel. Ik herinner me dat 2 dagen geleden o.a. Fisherking zich vragen stelde bij deze plotse nieuwe loting.
Wanneer een random-plaatsing enkel dient om een specifiek acteur, vooral gewaardeerd door iemand die vindt dat hij zich op een hoger cultureel niveau dan de gemiddelde MMer begeeft, een gemakkelijkere loting te geven, en dus niet te laten uitkomen tegen een populairder Hollywood-acteur, lijkt me dat het doel van een random-loting voorbij te schieten.
Wat trouwens bijzonder is, is dat je altijd de eerste bent om initiatieven van anderen af te schieten, en ze in één moeite lomp te noemen, maar dat ik je zelf geen nieuwe loting-met-links voorstelde.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Nee hoor, daar is met meerdere personen over gediscussieerd. Die regeling kwam er onder andere op aanvraag van mij.
Geen idee waar je dit verzinseltje vandaan haalt, maar erg creatief is het niet. Met het random systeem kan een onbekend acteur eveneens een moeilijkere loting hebben. Dus ehm.
Geen tijd om het zelf te doen. Wel om af en toe een snel postje te fabriceren. Ook niet zo bijzonder dus.