- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out tv-series
Knock-out tv-series
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
nog eentje te gaan... hopelijk meer duidelijkheid nu in de tweede ronde
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De laatse
128. Hollands Glorie - Thunderbirds
0-1
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Dit is de tweede keer dat Fawlty Towers (unaniem) naar de tweede ronde gaat. Hier rust een schone taak voor je Stan. Anders wordt de finale wel erg eenzijdig met Fawlty Towers - Fawlty Towerrs 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
0-5 Thunderbirds
En Stan mag nu alles even goed gaan uitzoeken
En denk aan mijn reminder van een paar bladzijdes terug!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
OK. Dat was de eerste ronde. Aangezien ik vermoed dat er nog wel een paar plekjes dubbel/niet zijn ingevuld wil ik graag het volgende voorstellen:
1) De tegenstanders van de partij die tegen een dubbele inzending stonden moeten tegen elkaar om voor de overgebleven plek te strijden bv Duel in de diepte tegen Invasion (de andere door Fawlty towers uitgeschakelde serie)
2) We nomineren enkele 'vergeten' series en doen een quick knock out.
3) We herplaatsen series die het slachtoffer zijn geworden van de moeilijke loting. bv Streets of San Fransisco, Twillight Zone.
1) lijkt mij het eerlijkst, van 3) hebben we waarschijnlijk het meest plezier.
Of.....
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
ik zou "vergeten series" nog een kans geven... iedereen heeft nu tijd genoeg gehad om na te denken over welke favoriete reeksen nog niet aan bod zijn gekomen!
Degene die er al uit gestemd zijn hebben eerlijk hun kans gehad.
2) dus...
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
3) vind ik eerlijk gezegd discutabel. Wie bepaalt wat een moeilijke loting is. In het extreme kun je van iedere serie die verloren heeft zeggen dat ie een moeilijk loting had. Dat is nou eenmaal een bijkomstigheid en misschien zelfs de charme van het knock-out principe. Verloren is verloren is mijn mening, ook al zaten er misschien enkele van mijn favoriten bij....... Ik ga dus zeker ook voor 1)
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Ik kies voor het eerste voorstel. Anders gaan we weer ellenlange discussies houden over wie er dan nog wel inmag. Terwijl die afvallers door een fout al zijn weggevallen en ook recht hadden op een plaatsje en een eerlijke strijd.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zat On the Air van David Lynch er al in?
Gary Shandling show idemdito
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Viel me op dat Bonanza er niet in stond...
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes
:o
Viel me op dat Bonanza er niet in stond...
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Hollands Glorie - Thunderbirds
0-6
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Hoeft al niet meer. We waren allang klaar. En Doom je stemt zelfs twee keer 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik zou maar even wachten tot Stan er is (het is zijn spel) en hem de problemen laten oplossen. Series een herkansing geven lijkt me niet eerlijk.
Een tip voor Stan: maak een excel-sheet aan met de lijst van deelnemende series, daarmee kun je makkelijker sorteren en ook makkelijk loten (willekeurig sorteren) en sneller zien of je dubbele hebt.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
mensen ik had fawlty towers al aangepakt
127 had ik aangepast een paar pagina's terug toen ik de rest van de knock out plaatste
dus 127 wordt
Party of Five - Duel in de Diepte