- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Los Amantes Del Circulo Polar 
Fargo 
The Lion King 
American History X 
Forrest Gump 
Ja... En nu?
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Als Lost Highway Medium Lynch is vraag ik me af wat je nog Hardcore gaat noemen behalve Eraserhead 
Rabbits 
Verder zijn de vervangfilms toch van zo'n aard dat ze amper een ronde verder geraken. Of het moet door tegenstemmen gebeuren. Zoals gezegd, dat liever films met wat minder stemmen en meer fans. Die raken misschien nog tot een derde ronde.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ja... En nu?
Propaganda maken! 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Rabbits 
Ik bedoelde eigenlijk zijn films mét inhoud
.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Je zou ook kunnen met een voorronde werken : telkens een film met een sterretje tegen één van de "populaire" lijst, de winnaars komen in de hoofdtabel 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Als je nou eens om te beginnen Sátántango heel snel in het lijstje zet 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Als je nou eens om te beginnen Sátántango heel snel in het lijstje zet 
11 stemmen 
En als je het nu eens wat vriendelijker vraagt ? Zonder The One Ring zouden we deze fantastische knock-outs niet hebben.
The One Ring 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Je kan toch moeilijk zomaar een film als bvb. night on earth (87 stemmen, gemiddeld 3,77) eruit halen voor een film die maar 11 mensen gezien hebben ?
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
11 stemmen waaronder 6 Top10 fans, 10x5* fans en een hoop sympathisanten op basis van Tarr's andere werk.
Kan zo de finale winnen in goeie omstandigheden. Gezien het concept knock-out is het beter te kijken naar de fanbase dan naar het gemiddelde/aantal stemmen.
Night on Earth 3x 5* en geen enkele top 10 notering.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Niet als iedereen het spelletje sportief speelt en alleen stemt voor films die ze gezien hebben 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
11 stemmen 
En als je het nu eens wat vriendelijker vraagt ? Zonder The One Ring zouden we deze fantastische knock-outs niet hebben.
The One Ring 
Ja lach maar, ik heb Satantango wel vaker door de eerste ronde zien komen met alleen maar stemmen van mensen die de film niet hadden gezien 
Maar dank voor je terechtwijzing want mijn gedrag jegens de organisator kan natuurlijk niet door de beugel. Mijn nederige excuses aan eenieder die zich op wat voor manier dan ook gekwetst voelt door de hierboven geschreven reactie. 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Niet als iedereen het spelletje sportief speelt en alleen stemt voor films die ze gezien hebben 
In dat geval kan de film tot de halve finale geraken. Verder dan zo'n Night on Earth lijkt me.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
In dat geval kan de film tot de halve finale geraken. Verder dan zo'n Night on Earth lijkt me.
Satantango zal net zo min als NOE in de halve finale geraken. De fanbase van The Green Mile nog niet gezien zeker ?
Anyway, je moet toch objectieve normen voor de selectie hanteren.
Organiseer dan een voorronde, of werk met 256 films.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
[
Ja lach maar, ik heb Satantango wel vaker door de eerste ronde zien komen met alleen maar stemmen van mensen die de film niet hadden gezien 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Overigens is het wel even leuk om te melden dat de eerste knock-out vorig jaar 11 mei was. Over iets meer als een maand is dat dus een jaar geleden. Misschien een idee om diezelfde knock-out dan nog een keer te doen ?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Dat maakt helemaal niets uit. De hate base van The Green Mile is onder forumbezoekers misschien nog wel veel groter.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Overigens is het wel even leuk om te melden dat de eerste knock-out vorig jaar 11 mei was. Over iets meer als een maand is dat dus een jaar geleden. Misschien een idee om diezelfde knock-out dan nog een keer te doen ?
Dat gaan we zeker! Vooral films en regisseurs, die waren echt TE leuk gewoon. De afspraak was er al om een jaar later het overnieuw te doen, komt goed!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De fanbase van The Green Mile nog niet gezien zeker ?
Ja die kan altijd rekenen op een fors aantaal tegenstemmen
Weet je wat. Zet Satantango in de eerste ronde maar tegenover the Green Mile, zullen we zien wie er doorgaat. 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Kôkaku Kidôtai
Seul Contre Tous.
Vooral een knockout zonder Ghost In The Shell zie ik niet echt zitten. Toch dé anime uit de 90s. Vind die bekendere films ook totaal geen toevoeging. Dan liever wat tiplijst films, die ten minste echte fans hebben. (en ja, dat zeg ik ook omdat er anders gewoon 5 animes minder inzitten).
Ik ben het met Onderhond eens. Ghost in the Shell moet er eigenlijk nog wel bij in. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zie niet direct iets wat er uit kan Urga misschien?
Ik mis trouwens The frightners
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
En deze films? (alhoewel die waarschijnlijk te commercieel zijn)
Hunt for Red October
It
Bodyguard
Daens (1 van de beste Belgische films)
Con Air
Truman Show
Toy Story
Taxi
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
Bangkok dangerous?
Scream? toch representatief voor jaren '90?
Toto le héros? voor de Belgische fans
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Titanic voor de jongsten
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
En deze films? (alhoewel die waarschijnlijk te commercieel zijn)
Hunt for Red October
It
Bodyguard
Daens (1 van de beste Belgische films)
Con Air
Truman Show
Toy Story
Taxi
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Jaren '90 was de opkomst van Pixar. Dus moet zowiezo Toy Story of Bug's life erin vind ik.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Kan zo de finale winnen in goeie omstandigheden
Ik beloof mijn best te zullen doen! 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
En Von Trier mag er wat mij betreft wel in. Breaking the Waves (hoog gemiddelde, 180 stemmen), anders misschien The Idiots.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Op Idioterne wil ik wel een paar keer tegenstemmen ja