- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ow zo, maar zou het niet gewoon leuk zijn om het gewoon allebei te doen
en dan gewoon dat we alle keuze hebben
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nee, ik vind het ook te ver gaan. Ik was zelf al geen voorstander van die knappe acteurs/ actrices spelletjes, maar dit gaat wel ver. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van games, maar we zijn hier toch voor films. Games gebaseerd op films kan er mee door, maar daar is 99% bagger van, dus nauwelijks de moeite waard. Zometeen gaan we nog knock-outs houden over dieren, the beatles, woonplaatsen, supermarkten, dominostenen bij donimo D-day, etc.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Kunnen we niet een knock-out organiseren met allemaal films uit 2005 ? Binnenkort komen de jaarlijstjes weer tevoorschijn dus als we daarvoor nog een knock-out kunnen doen zijn alle lijstjesfreaks weer tevreden 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Kunnen we niet een knock-out organiseren met allemaal films uit 2005 ? Binnenkort komen de jaarlijstjes weer tevoorschijn dus als we daarvoor nog een knock-out kunnen doen zijn alle lijstjesfreaks weer tevreden 
Dringend wat aan doen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Is een goed idee, maar ik zou nog even wachten. Een paar van de interessantste films moeten nog uitkomen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
En gaat het dan over films die in 2005 in de bioscoop geweest zijn in Nederland, of over films die het jaartal 2005 achter hun titel hebben staan?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik denk het laatste. Een soort van eigen Moviemeter-oscar als het ware.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik dacht eerder dat we een knock out zouden kunnen doen met de lijst die op het einde van het jaar altijd op MM komt, om de jaar top tien samen te stellen.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik zal dan eerst een knock out van het jaar 2004 doen, eerdat die knock out is afgelopen kan je aan die van 2005 beginnen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
En gaat het dan over films die in 2005 in de bioscoop geweest zijn in Nederland, of over films die het jaartal 2005 achter hun titel hebben staan?
Ja ik dacht ook aan het tweede inderdaad. Natuurlijk kom je dan met het probleem dat de kerstproducties en oscarkanshebbers nog door heel weinig users is gezien maar ach... niets is perfect.
Overigens vind ik wel dat ze minstens een bioscooprelease gehad moeten hebben (in de US, Europa of Azië). Niet dat we de laatste straight-to-video productie van Steven Seagal of Chuck Norris ineens in de lijst gaan zetten.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Zou het niet geinig zijn om gewoon een MM oscars te organiseren, dat iedereen zijn lijstje met oscar keuzes invult en naar iemand stuurt die het dan optelt.
Eventueel kan dan een selectie van 4 ofzo per categorie worden gemaakt uit de stemmen, waarna er vervolgens weer gestemd kan worden op de genomineerden.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja dat is ook best leuk. Alhoewel ik wel vrees dat er dan zeer vreemde nominaties ontstaan (Jessica Alba in Fantastic Four of zoiets geks).
Als hier interresse in is wil ik het best organiseren 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Jaaaa! Een knock out beste film per jaar!
Goed idee, hebben we er weer een stuk of 30 knock outs bij. Hoe meer hoe beter!
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
30? Pakweg 1920-2005 Dat zijn er al 76.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Kan, maar hoe ouder ze worden, hoe minder interessant de knock outs zullen zijn voor veel mensen. Ik denk dat het van 1970-2005 echt leuk is voor velen. Misschien dat je voor oudere een aparte, breder genomen knock out kunt doen. Een beste van de jaren 20 knock out, enz. enz.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Ja dat is ook best leuk. Alhoewel ik wel vrees dat er dan zeer vreemde nominaties ontstaan (Jessica Alba in Fantastic Four of zoiets geks).
Als hier interresse in is wil ik het best organiseren 
Geeft toch niet, hier bij MM is het een breed soort filmfan. En als er veel meedoen zullen de nominaties vast verdient zijn.
Mijn zegen heb je, nou even kijken wat de rest van MM ervan vind.
En dan zou medewerking van de "crew" ook handig zijn om het even op de homepage te zetten, of iedereen te spammen 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Hele goede ideen 
Maar ik wil eerst mijn tv-serie topic plaatsen 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Wat wordt het dan?
Een knock-out met de films van 2005 of Oscar-nominaties geven?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat wordt het dan?
Een knock-out met de films van 2005 of Oscar-nominaties geven?
Een knock-out. Zo'n Oscar-spelletje heb ik zelf al een lange tijd in gedachte, maar ik wist niet hoe je die kon realiseren. Je moet immers meerdere catogorieën hebben: acteurs, scripts, regie, etc. Het is lastig om bij elk jaar te beslissen wie waarvoor genomineerd word.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Zo lastig is dat niet, het is wel een hoop werk. Je zou bijvoorbeeld iedereen een lijstje kunnen laten insturen van hun favoriet in de desbetreffende categorie. Die tel je allemaal op. Daar komen de nominaties uit en dan kan iedereen zijn stem op de genomineerden brengen 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Het eerste, zou ik doen, maar wel even wachten tot januari. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zo lastig is dat niet, het is wel een hoop werk. Je zou bijvoorbeeld iedereen een lijstje kunnen laten insturen van hun favoriet in de desbetreffende categorie. Die tel je allemaal op. Daar komen de nominaties uit en dan kan iedereen zijn stem op de genomineerden brengen 
Dan moet je natuurlijk wel hopen dat veel mensen mee werken. Daarbij weet je nooit wat voor vreemde keuzes er gemaakt zullen worden. Zometeen stuurt de Hilary Duff-fanclub nog wel Hilary Duff als nominatie voor beste vrouwelijke hoofdrol in The Perfect Man. Dat lijkt me overdreven. Als we alvast een soort voorselectie maken is het misschien wat beter te doen.
Maar verder lijkt het me zeer leuk om te doen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik betwijfel of de Hilary Duff fanclub ook gelijk voor de rest van de categorieën gaat stemmen en dan word de stem ongeldig.
Ik wil wel even weten wie er eventueel iets voor voelt om mee te doen aan deze moviemeterfilmprijzen. Als er genoeg animo is kunnen we wat gaan verzinnen 
Dus ... wie doet mee ?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik! Mag ik me ook aanbieden om het te organiseren of is die taak al bezet?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Dacht dat moviefreaknummer1 het al wou doen