• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

Knock-Outs algemeen discussietopic

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

gillie24 wrote:

Het lijkt mij leuk om weer een Knock-Out Mooiste Actrice te gaan doen. Is tenslotte al weer 5 jaar geleden en er is inmiddels heel wat vrouwelijk schoon bijgekomen.

A) Is hier animo voor?

B) Geven de moderatoren/crew hier toestemming voor?

Ik denk in eerste instantie aan 256 actrices die middels een Link met meerdere foto's van desbetreffende actrice met elkaar de strijd aangaan.

Bij voldoende animo kan binnenkort een ieder zijn of haar favoriete actrices hier doorgeven. Ik denk aan start begin september.

Ik ben benieuwd.

Ben voor, was een leuke contest destijds

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

schram101 wrote:

Winnares lijkt me ook wat overdreven ja..

Maar over de KO: Zou alleen wel als regel een max aantal deelnemers per user doen.

Zeker als de animo (erg) groot is, lijkt mij dat een prima optie. Mocht het aantal actrices de 256 overschrijden, kun je altijd nog denken aan 512 deelnemende actrices of anders per Knock-Out niet 2, maar 3 of zelfs 4 actrices. Ik verwacht eigenlijk dat het met de animo wel goed zit, gezien de eerste, veelbelovende reacties.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

Winnares van dit jaar lijkt me vooraf al duidelijk. Tenzij de Nessa overkill (I'm looking at you, NW!) haar de das om doet.

Lol . Als ze niet wint is het mijn schuld, want het zou slechts een formaliteit moeten zijn. #TeamHotgens

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Dat zijn alvast 6 beeldschone dames.

Mocht je hier alvast je favoriete (mooie) actrices willen plaatsen, dan graag op de manier van mijn bovenbuurman, dus de naam van de desbetreffende actrice als link (Google Afbeeldingen). Dat scheelt mij weer straks bij het samenstellen van de loting. Een nummer ervoor zou helemaal handig zijn, weten we waar we zijn qua hoeveelheid aanmeldingen.

Alvast bedankt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zullen we maar nummers gebruiken en dus geen edits meer?

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Zullen we beginnen met maximaal 10 actrices per deelnemer. Om zoveel mogelijk users de kans te geven hun actrices te plaatsen. Het doel is in eerste instantie 256 actrices.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Naomi Watts wrote:

Zullen we maar nummers gebruiken en dus geen edits meer?

Hoe bedoel je dit?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ten it is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

gillie24 wrote:

(quote)

Hoe bedoel je dit?

Als je de actrices nummert hoef je niet steeds te tellen hoeveel je er nou hebt. Zit nu wel een post te maken met nummeringen, maar als voorgangers steeds er actrices bij zetten klopt er geen reet meer van mijn nummering .

Maar ik zit nu nog goed dan.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Dat staat ook in mijn vorige post. Begin jij bij 17, vul ik later wel de eerste 16 nummers in.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Gillie24, ik denk dat het makkelijker is als jij als organisator in de gaten houdt hoeveel actrices er zijn voorgedragen (bijvoorbeeld door de namen in een Excelbestand te zetten). Als je de boel nu al gaat nummeren kost het je straks alleen maar extra werk als je de lijst op alfabetische volgorde zet om te controleren of er geen dubbele toevoegingen tussenzitten.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

27 Olivia Wilde

28 Mila Kunis

29 Rihanna

30 Amber Heard

31 Emma Stone

32 Zoe Saldana

33 Evangeline Lilly

34 Jennifer Aniston

35 Malin Akerman

36 Sofia Pernas

Links volgen nog, heren!

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

@Apollinisch

Dat sowieso. Door nu al te nummeren, is het overzichtelijker voor een ieder en hoef ik niet per user handmatig het aantal namen te tellen. Ik ben morgen t/m maandag weg, dus dinsdag pas weer actief op MM. Ik bekijk dan pas het aantal toevoegingen. Nogmaals 256 is het doel. Zijn het er meer, dan komt er of een ronde bij of verhogen we het aantal actrices per KO.

En ja, ik gooi het later allemaal in een Excel-bestand om er een random loting op los te laten.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Apollinisch wrote:

Gillie24, ik denk dat het makkelijker is als jij als organisator in de gaten houdt hoeveel actrices er zijn voorgedragen (bijvoorbeeld door de namen in een Excelbestand te zetten). Als je de boel nu al gaat nummeren kost het je straks alleen maar extra werk als je de lijst op alfabetische volgorde zet om te controleren of er geen dubbele toevoegingen tussenzitten.

is toch gewoon det aak van de plaatser? Kleine moeite te kijken of iemand al is voorgedragen voordat je ze plaatst. Met nummeringen is het samenstellen van Battles maar een formaliteit. Zo heb je een veel beter overzicht wanneer je het gewenste aantal bereikt hebt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik zie dat mijn nummer 23, wel wat hits geeft naar Vanessa Hudgens, dus maar even de link aangepast. Dus ik heb er een waar er niet gelinkt wordt naar google, is geen probleem denk ik.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Als je klassieke schoonheden plaatst, dan zie je ook foto's van hoe ze er op oudere leeftijd uitzien. Ik vertrouw erop dat er op basis van de gloriejaren van de desbetreffende actrice wordt gestemd.

Zelfde geldt voor eventuele foto's die linken naar zus, actrice uit dezelfde film, etc. Veruit de meeste foto's zijn van de desbetreffende actrice zelf. De google-link van Stella is wat mij betreft gewoon goed, je alternatieve link vind ik persoonlijk een stuk minder.

Liever dit dan op basis van een enkele foto gaan stemmen, want dan werkt vaak de link niet (meer) en zeker bij een actrice die je niet kent, is slechts een foto té bepalend voor je stem. Een mindere foto werkt dan te veel in het nadeel en een zeer mooie foto te veel in het voordeel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, dat is ook wel zo. Dan breng ik de google link even terug.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kijk, dat is helemaal netjes .

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Dank Metalfist.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jordandejong wrote:

Jessica Lowndes

Moest haar met tegenzin laten vallen omdat 10 de max was, fijn dat ze toch mee gaat doen .

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Hij gaat lekker. In dit tempo kunnen we al begin augustus beginnen......

Vanaf nu kun je gewoon je (maximaal) 10 actrices plaatsen, wel doorgenummerd vanaf nummer 78 graag. Je hoeft niet je bovenbuurman of buurvrouw te quoten en daar vervolgens je eigen actrices onder te plaatsen. Dan hebben we straks wel heel veel pagina's met dezelfde namen.....

Bij plaatsen gaarne de naam van de actrice als naam van de link (Google Afbeeldingen) gebruiken.

Ik gooi het allemaal later zelf in een Excel-sheet.

Alvast bedankt.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

gillie24 wrote:

Hij gaat lekker. In dit tempo kunnen we al begin augustus beginnen......

Of 512 mooie vrouwen verzamelen

En nogmaals, zal vanavond even de links plaatsen. Zit op mn werk dus gaat nu even niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.