- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Of de posters van dubbele films in een pre-eliminatie laten uitvechten...
Waarom dat?
Geen een van jouw posters doet het Freud...
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik had naar de afbeeldingen gelinkt, maar dat wilt ie blijkbaar niet. Zo lukt het wel, maar dat is natuurlijk niet meer zo duidelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zo is het goed, Freud.
We hebben er nu 38.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
mag er ook nog bij, dat is 39
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Damn, er zijn zo enorm veel prachtige posters van relatief onbekende films (vooral van voor 1990), maar kom er maar 'ns op
.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Dolls
Ghost In The Shell
Ghost In The Shell 2 : Innocence
Memories
Tokyo.Sora
2046
Bin-Jip
Calvaire
Elephant
Hana-bi
Punch Drunk Love
Springtime in a Small Town
Zhixi
Three Times
American Astronaut, The
Hana to Hebi
Innocence
Nabbeun Namja
Saw
Dead Man's Shoes
Nói Albinói
Y Tu Mamá También
Gojira tai Kingu Gidorâ
Uzumaki
Van elke de MMversie. Even te lui om de links erbij te zetten 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
American Beauty
The Butterfly Effect
Donnie Darko
Apocalypse Now
Platoon
Vast tig meer. Links maken daar heb ik geen kaas van gegeten... 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Je hebt het wel over de posters die op MM staan, Werwolf?
68 hebben we er nu als ik geen films per ongeluk dubbel geteld heb.
Ik ga er zelf nog een paar zoeken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Even héél veel zoekwerk verricht:
Eternal Sunshine of the Spo...
Als het goed is zitten we nu aan de 128 posters. Als iemand er nog 1 mist krijgt hij nog 1 dag om het te melden. Dan zal ik hem waarschijnlijk wel in elkaar zitten (wat waarschijnlijk afgrijselijk veel werk is).
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Kun je dan die 128 posters even plaatsen? Dat maakt het zoeken wat makkelijker 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Zoals ik het zeg
Of moet ik nu alle berichtjes langs om te kijken of mijn poster misschien wel ontbreekt? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bij alle posters staat of 1 link, of het is de poster op MM. Ik ga dat nou hier niet allemaal meer plaatsen in ieder geval, omdat dat erg veel tijd kost en ik het nog een keertje mag doen in de uiteindelijke knock-out zelf 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Misschien had je wel tijd teveel
Ik kijk zelf zo wel eventjes en dan laat ik het wel weten als ik iets mis!
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Je hebt het wel over de posters die op MM staan, Werwolf?
68 hebben we er nu als ik geen films per ongeluk dubbel geteld heb.
Ik ga er zelf nog een paar zoeken.
Jazeker! Allemaal zoals ze hier op MM staan! 
Succes met zoeken! 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Deze poster van Leon vind ik mooier dan degene die we al hadden:
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Moet er zeker bij:
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Is het trouwens een idee om in deze knock-out het aantal stemmen dat nodig is om door te gaan te verhogen? Je hoeft in dit geval namelijk de film niet te hebben gezien om te kunnen stemmen, dus er zijn vele malen meer potentiele stemmers dan bij de andere knock-outs........
Ik zou zelfs opteren om vanaf de eerste ronde al tot de 10 te gaan. Ook al omdat het aantal "deelnemers" relatief klein is......
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Goed idee! Het is zeg maar een beetje hetzelfde als de 'knappe actrices game' of het ter ziele gegane 'vote for favourite phemale photo game'. Een foto/afbeelding waarderen kan iedereen dus zal het rap gaan. Tot de 10 is wellicht iets te veel, 8 misschien? Een beetje tempo mag er ook best zijn.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Ik snap trouwens echt niet waarom er maar 128 posters mee mogen doen. Als je van 1 knock out een lekker breed veld kunt inzetten, is het deze wel. Ik zou voor het dubbele gaan, we hebben toch geen haast of wel? Met het online zetten van de knock out bedoel ik dan hè, anders spreek ik mezelf tegen t.o.v. m'n vorige post. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik snap trouwens echt niet waarom er maar 128 posters mee mogen doen. Als je van 1 knock out een lekker breed veld kunt inzetten, is het deze wel. Ik zou voor het dubbele gaan, we hebben toch geen haast of wel? Met het online zetten van de knock out bedoel ik dan hè, anders spreek ik mezelf tegen t.o.v. m'n vorige post. 
Ja, laten we dan maar even kijken of we de 256 halen.
We hebben er nu 146.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nightmare Before Christmas ***Andere poster hierboven vind ik beter
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik vind het wel een beetje raar om alles zo maar kritiekloos te aanvaarden, we gaan een erg vreemde lijst krijgen zo denk ik. Bovendien staan er al een aantal dubbele bij ook die amper van elkaar verschillen. Misschien moet iemand de taak op zich nemen om toch een selectie te maken vanuit het opzicht 'hoe meer variatie, hoe beter'.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Mag zeker niet ontbreken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vind het wel een beetje raar om alles zo maar kritiekloos te aanvaarden, we gaan een erg vreemde lijst krijgen zo denk ik. Bovendien staan er al een aantal dubbele bij ook die amper van elkaar verschillen. Misschien moet iemand de taak op zich nemen om toch een selectie te maken vanuit het opzicht 'hoe meer variatie, hoe beter'.
Als mensen bepaalde posters heel mooi vinden, maakt het me niet uit welke allemaal genoemd worden. We zitten voorlopig toch nog niet aan de 256, dus voorlopig kunnen we ze nog gewoon binnen laten lopen. Als er echter net iets meer dan 256 zijn lijkt het me wel een goed idee om een paar soortgelijke posters te schrappen, maar dat is zorg voor later.
Wel ben ik het er mee eens dat we natuurlijk niet van 1 film twee posters pakken die er ongeveer hetzelfde uit zien. De twee posters van Nightmare Before Christmas vind ik nog net genoeg verschillen, maar Onderhonds versie van Dolls leek dan weer te veel op die van Naomi Watts, dus die heb ik niet meegeteld.