- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5073 votes
Goeie acteur, maar verre van knap
2+, 3-
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Een minnetje van Onderhond, wat een verrassing! 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Plaats wat leuke mannen ipv te zeuren zou ik zeggen. Ik geef trouwens bij de vrouwen ook veel minnen, dus gezien mijn hetero status is het ook niet zo vreemd toch ?
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Plaats wat leuke mannen ipv te zeuren zou ik zeggen. Ik geef trouwens bij de vrouwen ook veel minnen, dus gezien mijn hetero status is het ook niet zo vreemd toch ?
Leuke mannen zat hoor, maar als je zo superkritisch bent kun je dit soort reacties verwachten. Gezien mijn homostatus geef ik trouwens geen beoordelingen bij de actrices, daar heb ik geen verstand van.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Je weet toch wel of iemand je qua uiterlijk (man of vrouw) aanspreekt?, heeft niets met je seksualiteit te maken volgens mij.
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Dat denk ik niet. Vrouwen spreken mij nooit aan qua uiterlijk. Ik kan ze hooguit kwalificaties geven als sympathiek, aardig, prettig in de omgang e.d. Ik kan niet bepalen welke vrouw knap is en welke niet.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Maar of een vrouw/man knap is bepaal je toch zelf, zoals als jij het zegt is het net alsof er een soort "universeel knap zijn" is, waaraan jouw manier van "kijken" niet aan kan voldoen/voldoet omdat je homoseksueel zou zijn. Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5073 votes
Homo/hetero-status, wat klinkt dat raar. Ik ben het niet helemaal met titan eens. Ik stem wel bij de vrouwen. Tenminste als ik een mening heb. Ik kan best een vrouw mooi vinden of juist niet. Maar ik weet ook best vaak helemaal niet wat ik ervan moet vinden en dan stem ik niet op die vrouw. Op vrouwen verliefd worden, er opgewonden van raken of noem maar op is toch nog wat anders.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
De volgende is voor tovenaar.
Poe... een héle lastige voor mij! ... Ik ben wel benieuwd wat de reacties zijn op:

Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Tovenaar , foei! Mijn held uit de zee die denkt

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Tovenaar het is pas 3+, 8- voor Del Toro, o nee
3+, 9-
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Oww sorry, las met mijn late kop dat de volgende voor mij was... had niet eens gekeken hoeveel het stond hehe. Sorry! Maar dan weten jullie alvast wat de volgende wordt. 
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Maar of een vrouw/man knap is bepaal je toch zelf, zoals als jij het zegt is het net alsof er een soort "universeel knap zijn" is, waaraan jouw manier van "kijken" niet aan kan voldoen/voldoet omdat je homoseksueel zou zijn. Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?
Natuurlijk bepaal ik dat zelf. Ik zou alleen niet weten wanneer ik een vrouw knap vind. Ik kan hooguit zeggen dat ze een mooie uitstraling heeft o.i.d. maar knap?, geen idee. Wat je met universeel knap zijn bedoelt begrijp ik niet zo.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Natuurlijk bepaal ik dat zelf. Ik zou alleen niet weten wanneer ik een vrouw knap vind. Ik kan hooguit zeggen dat ze een mooie uitstraling heeft o.i.d. maar knap?, geen idee. Wat je met universeel knap zijn bedoelt begrijp ik niet zo.
Met "universeel knap zijn" bedoel ik eigenlijk dat er een bepaald uiterlijk is dat iedereen knap vind, en dat is er dus volgens mij niet.
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Dat is er volgens mij ook niet. Smaken verschillen.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
De valkuil met 'universeel knap' is dat je te maken denkt te hebben met een soort van geaccepteerde norm van 'knap zijn.
Maar zoiets word je natuurlijk aangepraat door media en marketing.
Opeens willen alle meisjes lijken op Paris Hilton;
Maar of zij nu 'knap' is...
MaryCorleone
-
- 391 messages
- 282 votes
1+, 0-
(nooit gedacht dat Carrey ooit een plus van mij zou krijgen, maar de foto is goed!)