- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm Challenge #2
Horrorfilm Challenge #2
Dentheman
-
- 492 messages
- 642 votes
Ik hoop er vrijdagavond 1 te kunnen meepakken. Zaterdagavond een D&D sessie gepland, superbijdehand 
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
I'm in! Mij benieuwen of ik dat ga redden...ga een poging wagen
Als je vragen hebt, let us know. 
Kondoro
-
- 11520 messages
- 2861 votes
Vrijdag staat een bioscoopbezoek gepland, de challenge wordt in ieder geval afgetrapt via het witte doek!
IH88
-
- 9731 messages
- 3184 votes
Vrijdag staat een bioscoopbezoek gepland, de challenge wordt in ieder geval afgetrapt via het witte doek!
Weapons of The Conjuring nummer 100? Of Downtown Abbey, sommige zullen dat ook als horror zien
.
IH88
-
- 9731 messages
- 3184 votes
Weapons heb ik al bezocht jongens, en een mening op gegeven
Het gaat de nieuwe Conjuring worden!
Ik heb zondag weer een date IH88, praten met vrouwen vind ik ook al eng genoeg, Downtown Abbey laat ik lekker links liggen!
Oh ja daten, die goeie ouwe tijd. Kan leuk zijn, maar ook horror. Veel succes!
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Toen ik voor het laatst een date had zat Kondoro nog op de basisschool denk ik. (*opa vertelt*)
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Hans Landa
-
- 105 messages
- 7 votes
Hebben gebruikers hier nog goede suggesties voor anthology series met speelduur langer dan een uur? bij een vorige challenge masters of horror al gezien.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Hebben gebruikers hier nog goede suggesties voor anthology series met speelduur langer dan een uur? bij een vorige challenge masters of horror al gezien.
Ik moet wel even terugkijken wat ik nou gezien heb en wat niet, voor ik me zelf weer op dat ijs begeef.
colombiaantje
-
- 30 messages
- 0 votes
Nou ik heb ook even een lijstje gemaakt op letterboxd, altijd leuk om lijstjes te maken
. Zal hoogstwaarschijnlijk veranderen.
Horror challenge 2025, a list of films by Colombiaantje88 • Letterboxd
Hans Landa
-
- 105 messages
- 7 votes
Ik moet wel even terugkijken wat ik nou gezien heb en wat niet, voor ik me zelf weer op dat ijs begeef.
The twilight zone kan nog wel leuk wezen, maar begrijp ik uit je bericht dat je ook meerdere shorts kan kijken, als je bij elkaar aan een uur komt hier alsnog een punt voor kan krijgen?
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
yes.
- Dat houdt in dat ook kortfilms en miniseries beide zijn toegestaan. Aparte afleveringen van normale tv series (zoals The Walking Dead) zijn niet toegestaan, maar we maken een uitzondering voor episodes van (anthology) horrorseries, waarbij de afleveringen telkens een op zichzelf staand verhaal vertellen, zoals bijvoorbeeld Masters of Horror. Ook hier geldt: houdt steeds rekening met de minstens 60 minuten regel voor 1 geldige registratie.
oup
-
- 587 messages
- 3182 votes
Iemand toevallig nog een (proef)abo'tje op het horrorkanaal Fear genomen voor deze challenge? Heb eens door het aanbod zitten scrollen, maar zie er toch verdacht weinig interessants tussen staan. Maar wellicht is dat persoonlijk 
Zelf hou ik het bij Netflix, Amazon, Cinemember, Film1 en NPO Start en ik wil nog een (proef)abo pakken bij Sooner en SkyShowtime. Wellicht ergens in november MUBI weer eens activeren. Al voegen ze daar tegenwoordig amper nieuwe content toe.
Hans Landa
-
- 105 messages
- 7 votes
Iemand toevallig nog een (proef)abo'tje op het horrorkanaal Fear genomen voor deze challenge? Heb eens door het aanbod zitten scrollen, maar zie er toch verdacht weinig interessants tussen staan. Maar wellicht is dat persoonlijk 
Zelf hou ik het bij Netflix, Amazon, Cinemember, Film1 en NPO Start en ik wil nog een (proef)abo pakken bij Sooner en SkyShowtime. Wellicht ergens in november MUBI weer eens activeren. Al voegen ze daar tegenwoordig amper nieuwe content toe.
Misschien is het uitzoeken hoe pindakaas en zijn verschillende soorten werkt wat voor je.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Minder illegaal dan pindakazen en wat ook leuk is voor de horrorchallenge, is uitzoeken hoe een VPN werkt. Even de browser plugin van UrbanVPN of iets anders installeren en je kunt opeens wel op Shudder.com kijken wat ze allemaal hebben. Die hebben ook een gratis proefabo van een week. $8.99 is natuurlijk sowieso niet heel veel om 1-2 maandjes makkelijk bij horror te kunnen.
Hoe goed dat werkt via een gratis VPN durf ik niet te zeggen, nooit geprobeerd. Zelf zit ik alweer te wachten op een 100% Cashback actie van NordVPN, mijne is verlopen. Maar dat werkte als een tierelier qua snelheid. Mocht je niet in casback willen verdiepen dan kun je ook gewoon nu rechtstreeks bij Nord afnemen voor een zacht prijsje, tevens 30 dagen niet goed geld terug garantie. Ik vond dat altijd erg handig om de content van andere landen te kunnen zien, en ook gewoon qua privacy 
IH88
-
- 9731 messages
- 3184 votes
Zaterdag is het gewoon al zover. Nationale feestdag
.
Dentheman
-
- 492 messages
- 642 votes
joolstein
-
- 10831 messages
- 8920 votes
Zaterdag is het gewoon al zover. Nationale feestdag
.
Sterker morgen oftewel vrijdag al! En zaterdag gaan we van start met registeren! 
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Oeh shit, dat ging sneller dan verwacht!
Zin in, heb nu zo´n 20 films verzameld. Komen vast nog wel wat suggesties voorbij!
oup
-
- 587 messages
- 3182 votes
Misschien is het uitzoeken hoe pindakaas en zijn verschillende soorten werkt wat voor je.
Shambala
-
- 147 messages
- 0 votes
Ik doe dit jaar uiteraard ook weer mee !
Nu nog even druk in de weer met lijstje samenstellen uit verschillende bronnen ...
De subgenres aftikken wordt - zoals vorig jaar aangekondigd - het hoofddoel voor 2025 !
We gaan het zien !
' kep er zin an '
Dentheman
-
- 492 messages
- 642 votes
Jaja, ik zou vandaag gaan banenzwemmen weer voor het eerst, iets met goede voornemens na de zomervakantie...
Maar ik denk dat ik dat nog een paar dagen uitstel, de verleiding om relaxed op de bank aan de challenge te beginnen ipv vanavond is iets groter.
Ik vermoed dat er al enkelen zullen zijn die ondertussen al een kleine voorsprong hebben? 
Veel plezier iedereen!
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4886 votes
Ik ga de eer aan iemand anders laten dit jaar. Mijn voornemen om vandaag al na een stevig ontbijt te beginnen aan een marathon is in het water gevallen. Een belangrijke meeting voormiddag heeft ervoor gezorgd dat ik aanwezig moest zijn op mijn werk. En deze avond, morgen en zondag ben ik ook al op verplaatsing 
De aftrap voor mij is dus pas vanaf maandag. Beetje een domper voor mij!
Dus John Milton, ga ervoor 
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes

Balen man! Maar gelukkig duurt de challenge nog lang genoeg!
Dentheman
-
- 492 messages
- 642 votes
Ik ga de eer aan iemand anders laten dit jaar. Mijn voornemen om vandaag al na een stevig ontbijt te beginnen aan een marathon is in het water gevallen. Een belangrijke meeting voormiddag heeft ervoor gezorgd dat ik aanwezig moest zijn op mijn werk. En deze avond, morgen en zondag ben ik ook al op verplaatsing 
De aftrap voor mij is dus pas vanaf maandag. Beetje een domper voor mij!
(afbeelding)
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4886 votes

Balen man! Maar gelukkig duurt de challenge nog lang genoeg!
Dus dat wordt weer een Blitz-start en ik ben aangewezen op een achtervolging vanaf dag 1 
IH88
-
- 9731 messages
- 3184 votes