- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Ben Hur, The Big Country en The Collector vs Taxi Driver, The Age of Innocence, Cape Fear, The Departed, Goodfellas, The King of Comedy, Raging Bull....iets teveel van aantal goeie films, dus
3-4
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Op mijn werk moet ik ook regelmatig RSA Tokens aanvragen voor collega's en als ze die aanvragen bij mij, dan zeg ik altijd tegen ze:
"Are you token to me?"
Meestal snappen ze dat niet (is ook flauwe IT humor) als ik dat zeg 
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
is okay, ik heb ook totaal geen verstand van computers
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
0-1, maar eigenlijk geen mening.
Van mij mag je gerust zeggen dat je HG Lewis crap vind, ik kan er tegen hoor.
1-1 wel met een mening, HGL is geweldig.
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
Au, Au, Au, waarom deze nu tegen elkaar? 
Herschell is de godfather van Gore en maakte een paar lekkere filmpjes die de standaard zette maar Sion Sono kan er ook wat van! Hij speelde als Acteur in Tokyo Gore Police en vermoorde in Tag een hele bus met schoolmeisjes! Tja...en zijn Tokyo Tribe (2014) is de enige muziekfilm die ik hoge waardering gaf! (die van Lewis juist niet) Tja die film geef dan ook uiteindelijk de doorslag!
1-2
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Sonny Bono ken ik vooral van het leuke jaren 60 nummer "Little Man", maar films heb ik helaas niet gezien van hem. Maar als ik lees dat hij in een film een hele bus met schoolmeisjes heeft vermoord (dat zie je ook in "Hobo with a Shotgun (2011)" en dan met een vlammenwerper), dan wordt het misschien eens tijd dat ik een film van Sion Sono ga bekijken.
Daarentegen heb ik wel twee films van Herschell Gordon Lewis gezien en eentje daarvan is "The Gore Gore Girls (1972)" die een ruime voldoende (3,5*) van mij kreeg op 1 november 2020 en daarna heeft niemand meer op die film gestemd
Het zou knap zijn als Herschell Gordon Lewis de volgende ronde gaat halen, maar alle beetjes helpen en daarom:
2-4
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Ik zag afgelopen vrijdag nog "Chimamire Sukeban Chênsô (2016)" (oftewel "Bloody Chainsaw Girl"), dus dan kan "Riaru Onigokko (2015)" (oftewel "Tag") er van Sion Sono ook nog bij. Maar dan moet het wel ondertiteld zijn in het Engels of Nederlands 
P.S. de film heb ik inmiddels binnen en is met Engelse ondertiteling en de scène met de bus zit gelijk al in het begin van de film. Is misschien wat voor in het weekend.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
stemmen jullie nou echt terwijl je het werk van de andere regisseur niet kent?
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Ik wel, hierna komt er ook een battle waarvan ik van de één 0 films heb gezien en van de ander 12 films.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
pak je dan niet een ander zijn stem af die wel een juiste overweging kan maken?
Graaf Machine
-
- 9796 messages
- 1412 votes
Beetje raar ja om te stemmen terwijl je van één van de regisseurs niets kent. Zo had ik ook wel wat favorieten kunnen helpen.
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
pak je dan niet een ander zijn stem af die wel een juiste overweging kan maken?
Als je het op die manier bekijkt, dan wel ja.
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
Het zijn de tweede ronde battles dus liever wat meer voortgang dan 24u wachten totdat misschien iemand nog wil stemmen.
2-2
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Het zijn de tweede ronde battles dus liever wat meer voortgang dan 24u wachten totdat misschien iemand nog wil stemmen.
Men kan toch wel een dagje wachten? We zijn hier met volwassenen toch?
edit, en ja misschien komt er nog iemand die toevallig en een kenner is van tim en een kenner van fritz. 
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Fritz Lang zal ongetwijfeld een goede regisseur zijn, maar ik heb geen films van hem gezien en zal dat waarschijnlijk ook niet gaan doen (of hij moet al een film hebben gemaakt over de eerste of tweede wereldoorlog). Zijn meest recente film komt ook uit 1960.
Van Tim Burton (waar ik zeker geen fan van ben) heb ik maar liefst 12 films van gezien, waaronder "Ed Wood (1994)" die 4,0* van mij kreeg. Dus voor mij is het duidelijk op wie ik dan stem.
3-3
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Over het stemmen, zijn er bij "De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers" dan regels waarbij staat dat je alleen mag stemmen als je van beide regisseurs een aantal films hebt gezien (waar leg je dan de lat, is dat al bij één film, of moet je minimaal vijf films hebben gezien) ?