- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Ben Hur, The Big Country en The Collector vs Taxi Driver, The Age of Innocence, Cape Fear, The Departed, Goodfellas, The King of Comedy, Raging Bull....iets teveel van aantal goeie films, dus
3-4
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Op mijn werk moet ik ook regelmatig RSA Tokens aanvragen voor collega's en als ze die aanvragen bij mij, dan zeg ik altijd tegen ze:
"Are you token to me?"
Meestal snappen ze dat niet (is ook flauwe IT humor) als ik dat zeg 
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
is okay, ik heb ook totaal geen verstand van computers
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
0-1, maar eigenlijk geen mening.
Van mij mag je gerust zeggen dat je HG Lewis crap vind, ik kan er tegen hoor.
1-1 wel met een mening, HGL is geweldig.
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
Au, Au, Au, waarom deze nu tegen elkaar? 
Herschell is de godfather van Gore en maakte een paar lekkere filmpjes die de standaard zette maar Sion Sono kan er ook wat van! Hij speelde als Acteur in Tokyo Gore Police en vermoorde in Tag een hele bus met schoolmeisjes! Tja...en zijn Tokyo Tribe (2014) is de enige muziekfilm die ik hoge waardering gaf! (die van Lewis juist niet) Tja die film geef dan ook uiteindelijk de doorslag!
1-2
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Sonny Bono ken ik vooral van het leuke jaren 60 nummer "Little Man", maar films heb ik helaas niet gezien van hem. Maar als ik lees dat hij in een film een hele bus met schoolmeisjes heeft vermoord (dat zie je ook in "Hobo with a Shotgun (2011)" en dan met een vlammenwerper), dan wordt het misschien eens tijd dat ik een film van Sion Sono ga bekijken.