- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Boyle is ook op Amerikaanse leest geschoeid
Heb hier al aardig wazige opmerkingen gelezen en ik begrijp dat je graag een punt wil maken, maar dit slaat werkelijk nergens op. Was dan met een post-Brexit excuusje gekomen ofzo.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Nou ja. Je hebt gewoon de Angelsaksische cultuur tegenover de Europese continentale cultuur. Slumdog Millionaire is toch gewoon goeie Hollywood, is dat zo raar om te zeggen?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Bergman, Tarkovsky, Godard, dat zijn gewoon de grote regisseurs. Tien jaar geleden zouden die meedoen voor de halve finales. Nu gaan ze eruit tegen actieregisseurs (ja ik weet het, dit klopt niet bij allen, maar het gaat even om het grote plaatje). Boyle is ook op Amerikaanse leest geschoeid en Claire Denis wordt openlijk afgezeken. Dus tsja. Ik voorspel geen enkele Europese regisseur bij de laatste 8. Misschien maakt Von Trier nog een kansje.
Tja smaken verschillen, tijden veranderen etc.
Wat het afzeiken betreft, vind ik het nog wel meevallen. Wat mij opvalt is dat de mindere goden het toch nog vaak moeten ontgelden die dan worden afgedaan als trashregisseurs of prutsers. Recentelijk werd Charles Band flink op de korrel genomen. Niet dat ik fan ben van de regisseur maar echt mooi of sportief is het niet.
Shaky
-
- 3736 messages
- 13050 votes
Spannende battle, maar deze laat ik aan me voorbijgaan. Hopelijk de volgende weer.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Wat het afzeiken betreft, vind ik het nog wel meevallen. Wat mij opvalt is dat de mindere goden het toch nog vaak moeten ontgelden die dan worden afgedaan als trashregisseurs of prutsers. Recentelijk werd Charles Band flink op de korrel genomen. Niet dat ik fan ben van de regisseur maar echt mooi of sportief is het niet.
Haha, touché. (Tenminste, ik weet niet of ik dat was, maar zou best kunnen.)
Tis ook niet erg hoor allemaal, maar soms doet het een klein beetje pijn. Samenstelling van de stemmers is algeheel wat anders dan vroeger en het is best leuk dat er ook wat andere typen regisseurs tussen zitten dan alleen die vallen onder de 'goede smaak'. Maar ik blijf rooten voor de continentalen.
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Er zijn natuurlijk in de afgelopen jaren een aantal "bekende" MovieMeter leden vertrokken, waardoor de samenstelling van de stemmers anders is geworden. Ik ben sinds eind 2007 lid, maar ik ben niet heel actief op de forums. Dit spelletje vind ik in ieder geval heel leuk (ik ben er volgens mij ook redelijk actief in) en mij maakt het niet zoveel uit welke regisseur gaat winnen en al helemaal niet uit welke land hij komt. Mijn stemmen zijn voor 95% gebaseerd op mijn gegeven punten voor de films van de regisseurs. En heb ik van een bepaalde regisseur geen film gezien en van de andere wel, dan heeft de regisseur waarvan ik geen film heb gezien helaas pech.
3-4 (van Melville niets gezien)
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Er zijn natuurlijk in de afgelopen jaren een aantal "bekende" MovieMeter leden vertrokken, waardoor de samenstelling van de stemmers anders is geworden. Ik ben sinds eind 2007 lid, maar ik ben niet heel actief op de forums. Dit spelletje vind ik in ieder geval heel leuk (ik ben er volgens mij ook redelijk actief in) en mij maakt het niet zoveel uit welke regisseur gaat winnen en al helemaal niet uit welke land hij komt. Mijn stemmen zijn voor 95% gebaseerd op mijn gegeven punten voor de films van de regisseurs. En heb ik van een bepaalde regisseur geen film gezien en van de andere wel, dan heeft de regisseur waarvan ik geen film heb gezien helaas pech.
3-4 (van Melville niets gezien)
Ik zag jouw naam wel vaker opduiken bij recensies van films, maar nooit op het forum hoewel ik jou wel vaker tagde bij games. Jouw avatar sprong ook altijd al meteen in het oog zeker als we zo een plaatjes KO deden 
Was het nu de horror of trashchallenge dat jou over de streep had getrokken om hier wat actiever te worden op het forum? Ik weet wel dat Kondoro jou een beetje een zetje had gegeven.
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Ik zag jouw naam wel vaker opduiken bij recensies van films, maar nooit op het forum hoewel ik jou wel vaker tagde bij games. Jouw avatar sprong ook altijd al meteen in het oog zeker als we zo een plaatjes KO deden 
Was het nu de horror of trashchallenge dat jou over de streep had getrokken om hier wat actiever te worden op het forum? Ik weet wel dat Kondoro jou een beetje een zetje had gegeven.
Kwam in eerste instantie door de "Horror Top 150 / 300" in augustus 2020. In 2020 en 2021 deed ik ook mee met de Hororrchallenge en in 2021 ook nog met de 70's challenge. Trashchallenge zegt me niets, of bedoel je die 70's challenge (mijn jaren 70 films waren bijna allemaal trashfilms
). Challenges met lijstjes vind ik het leukst.
Kortom, de challenges die je organiseerde vanaf 2020, daar deed ik aan mee 
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
Jean-Pierre Melville vs Edgar Wright
3-5
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
John Milton
-
- 24226 messages
- 13390 votes
Het zal OH doen gruwelen en mijn ranking op de shitlist geen goed doen, maar het is niet anders 
0-2
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
Er staat veel meer van Oshii op de watchlist, dat wel
0-3
joolstein
-
- 10839 messages
- 8927 votes
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Het zal OH doen gruwelen en mijn ranking op de shitlist geen goed doen, maar het is niet anders 
Ik gom je er gewoon vanaf en zet je op ignore.