- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmposter van de dag
Filmposter van de dag
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Ze hadden beter een foto kunnen maken met dezelfde opzet. Deze tekening is middelmatig met saaie kleuren.
2
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Porseleinen poppenhorror vermoed ik. Wel jammer van al die wervende teksten, Less is vaak More vind ik, maar desondanks is mijn interesse wel gewekt.
3
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
2
De poster doet vermoeden dat het een vrij clichématige film zal zijn. Een mooie meid met teveel make-up en neppe ooglenzen waarvan het hoofd begint te barsten. We hebben dit al wel eens eerder en beter gezien. De versie van MovieMeter bij Ghostland vind ik trouwens ook mooier dan wat er nu is geplaatst.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Was die van Mother laatst ook niet zoiets, niks bijzonder.
1
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Gebroken porseleinen gezichten. Veel te vaak gezien bij andere posters. Zo vaak dat het idee nu clichématig is geworden.
2
SmackItUp
-
- 3505 messages
- 2627 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik hou niet zo van die 3D digitaal geanimeerde posters. Poster is ook niet duister genoeg naar mijn zin.
2
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
3
alexspyforever Waarom zou het duister moeten zijn? Alice in Wonderland is bepaald geen horrofilm.
Ik vind de poster wel prima, alleen lijkt de bovenkant met die gekrulde boom een beetje op Pan's Labyrinth en vind ik die gezichten in de bloemen niet zo heel leuk. Gezichtsuitdrukking van het meisje had misschien ook wat intenser gekund in plaats van dat ze soort van aan het winkelen is.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
John Lee Hooker een horrorfilm is het niet maar wel een meer duistere versie van het verhaal. Is gewoon persoonlijk dat ik het liever nog wat donkerder had gezien, moet niet maar dat is gewoon mijn persoonlijke mening. Eens met jouw punten van kritiek trouwens. Ik denk dat er ook wel posters zijn van deze film die ik beter vind.
SmackItUp
-
- 3505 messages
- 2627 votes
Oneens. Het oog voor detail vind ik prachtig.
4
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Ja hoor, goed gedaan. Mooi vormgegeven fantasiewereld. Maar waar kijkt Alice naar?
3