- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmposter van de dag
Filmposter van de dag
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2863 votes
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
3
Niet gek, wel sfeervol met die brug en de lange jassen, maar ik vind zo'n kadrering niet zo heel mooi en alhoewel de bovenste twee plaatjes een goede illustratie zijn van de ontwikkeling van de personages betekent dat niet dat er ook per se een hele geslaagde poster is ontstaan.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
alé...dan ik geef ik een 5
Waarom dat nou weer..?
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Omdat ik hem goed vind. Jeugdsentiment. ?
Vroeger hing die in mijn kamer tussen andere posters.
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Een bijeengeharkt zooitje ongeregeld. Toch is de centrale foto met die brug sfeervol.
2
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
de brug is best wel knap in beeld gebracht maar die plaatjes met de personages (veronderstel ik toch) jonger en ouder vind ik storend, als geheel zegt het mij weinig.
2
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Omdat ik hem goed vind. Jeugdsentiment. ?
Vroeger hing die in mijn kamer tussen andere posters.
Oh ja, met alle respect natuurlijk, maar de manier waarop je het zei leek alsof het uit protest was of zo.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
zijn dit de films die je graag kijkt en posters die je tegenwoordig leuk vindt Flat Eric? 
1
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Trekt de aandacht ondanks de simpele tekenstijl. Maakte me nieuwsgierig naar de film en dan heeft de poster zijn werk gedaan.
3
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
2
De stijl is prima maar het ziet er een beetje statisch en saai uit. De personages hadden misschien wat kleiner afgebeeld kunnen worden. Ik heb ook het idee dat films met posters die zulke grote letters bevatten vaak tegenvallen. Evenals posters met quotes, wat averechts op mij werkt. En waarom heeft het spiegelbeeld van de man geen bril op? De vrouw is immers normaal weergegeven.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
En waarom heeft het spiegelbeeld van de man geen bril op? De vrouw is immers normaal weergegeven.
Dat is bewust gedaan, maar daarvoor moet je de film dus kijken...
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Misschien zijn ze dat gewoon vergeten. In ieder geval is het maar een klein detail, dus ik vind het niet helemaal werken om zo belangstelling te wekken.