- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmposter van de dag
Filmposter van de dag
SmackItUp
-
- 3505 messages
- 2629 votes
Verwarrende poster. Wat gebeurt hier? Wat stelt het voor? Maakt mij niet nieuwsgierig naar de inhoud.
2
En toch stel je jezelf die vragen 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik vroeg me eigenlijk af, wordt er nu achteraf nog iets met die posters gedaan (een KO bijvoorbeeld) of is het gewoon een ranglijst die steeds langer wordt?
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
De lijst wordt steeds langer, maar het is een goed idee om er na verloop van tijd een KO voor te organiseren. Bv. over de eerste 32 of 64.ko
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
De lijst wordt steeds langer, maar het is een goed idee om er na verloop van tijd een KO voor te organiseren. Bv. over de eerste 32 of 64.ko
Ik heb even de randomizer gebruikt om het aantal te weten te komen, staat momenteel op 85. Ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt hier omdat men op deze manier 'eeuwig' kan doorgaan. Dat is natuurlijk ook mijn persoonlijke voorkeur ik prefereer spellen met een zeker einddoel.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
5
Nice. De vorige poster met neon vond ik niks want dat was een collage. Deze poster ziet er interessant en sfeervol uit en er is aandacht voor detail zoals die loshangende ketting aan de boom en de regen/sneeuw. Mooie compositie; auto op het strand, de zee op de achtergrond met prachtig maanlicht in de wolken. Ik ga me dingen afvragen als "Heeft hij/zij net een moord gepleegd" of "Staat ie/ze te wachten op iemand"? De lichtgroene titel maakt het af en ik kan verder geen negatief commentaar bedenken.
SmackItUp
-
- 3505 messages
- 2629 votes
Ja, wel mooi. Al stoor ik mij aan de titel
3
Graaf Machine
-
- 9798 messages
- 1416 votes
Jammer van die lelijke titelletters, verder een hele fijne poster.
4
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Mooie kleuren. Lucht, palmen, strand...ik krijg zin in vakantie.
4
Collins
-
- 7301 messages
- 4314 votes
Mooie poster. Vet aangezette kleuren. Mooi. Beetje vakantiegevoel, maar er speelt ook iets onwezenlijks door de poster. 't Is een beetje te kleurig en te fleurig. Die confronterende blik in de ogen van de vrouw en dat pistool (klopt toch?) in de rechterhand voegen nog een sinister tintje toe.
Die letters vind ik ook niet geslaagd. Te prominent.
Ja. Me like.
4
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Mooie poster. Vet aangezette kleuren. Mooi. Beetje vakantiegevoel, maar er speelt ook iets onwezenlijks door de poster. 't Is een beetje te kleurig en te fleurig. Die confronterende blik in de ogen van de vrouw en dat pistool (klopt toch?) in de rechterhand voegen nog een sinister tintje toe.
Die letters vind ik ook niet geslaagd. Te prominent.
Ja. Me like.
4
Ik was zelf aan het twijfelen of het nu een meisje is dat zich jongensachtig kleedt of een jongen die er meisjesachtig uitziet. De poster zelf vind ik beetje te disco, mis vooral meisje in bikini om een vakantiegevoel op te roepen
2
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
mis vooral meisje in bikini om een vakantiegevoel op te roepen
Misschien is een vakantiegevoel ook wel niet de bedoeling van de filmmaker. Een muts, geweer, muis...
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Misschien is een vakantiegevoel ook wel niet de bedoeling van de filmmaker. Een muts, geweer, muis...
Wellicht ja roept eigenlijk meer een Disney gevoel op met die kleurtjes en die muis. En dan lees ik dat het een serieus verknipte film is nouja
Bij Rodajc wekte het wel eens vakantiegevoel op blijkbaar.
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Voor degene die nog twijfelde, het is geen jongen. 
http://dailydead.com/wp-content/uploads/2017/03/Like-Me-620.jpg
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Twijfel is er nog steeds
Dan kun je er mooi je eigen invulling aan geven 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes