- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Lord Flashheart gelieve als je een battle plaatst er ook bij te zetten tot hoeveel we moeten stemmen (zoals je ziet was John Milton al in de war) en als het kan ook de link naar het battle overzicht
Battle 4:
La Maschera del Demonio (1960)
vs
t/m 8, 2 verschil
Tussenstand
7-1
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Allebei zevens in mijn boekje, en weer moeilijk.
Ik heb Dawn of the Dead meermaals bekeken, en El Orfanato pas een keer. Bij die laatste schreef ik bij die kijkbeurt dat ik het een ruime 3,5* ster vond, bij de ander heb ik überhaupt niets geschreven. De opening van DotD vind ik nog steeds erg sterk, en ik zou hem zo nog een keer kijken. El Orfanato is wel meer een origineel werk, dat me desondanks toch niet helemaal greep zoals ik hoopte. Ik ga voor het onderbuikgevoel:
0-1 DotD
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
pfff dat onding van een remake had The Others uitgeschakeld vorige ronde maar the Orphanage vond ik dan weer slaapverwekkend en nooit zin gevonden om die nog een kans te geven
4-2 maar beiden niet echt waard om bij de laatste 32 te horen
battle 6 nog erger nog zo 2 films waar ik niks mee kan
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Hmmm. Meer nek-aan-nek dan ik dacht. Deze zombies kunnen inderdaad hard lopen. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Hmmm. Meer nek-aan-nek dan ik dacht. Deze zombies kunnen inderdaad hard lopen.
Hetgeen hen technisch gezien niet echt zombies meer maakt, een ondode hoort eigenlijk traag te zijn 
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Hetgeen hen technisch gezien niet echt zombies meer maakt, een ondode hoort eigenlijk traag te zijn
But it is also tradition that times *must* and always do change, my friend. - Prince Akeem
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Dawn of the Dead (2004) gaat (verrassend?) door met 7-9 en de benodigde 2 punten verschil.
Battle 6:
vs
t/m 8, 2 verschil
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Holy shit, ik zie nu pas de inhoud van wat ik copy paste.
Daar strijden weer 2 dikke achten tegen elkaar. Angst zag ik deze week pas, en moet nog een plaatsje in mijn horror top 100 toebedeeld krijgen. Eden Lake staat daar hoog in voor mij, en gaat er voor nu mee vandoor.
0-1 Eden lake
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Holy shit, ik zie nu pas de inhoud van wat ik copy paste.
Daar strijden weer 2 dikke achten tegen elkaar. Angst zag ik deze week pas, en moet nog een plaatsje in mijn horror top 100 toebedeeld krijgen. Eden Lake staat daar hoog in voor mij, en gaat er voor nu mee vandoor.
0-1 Eden lake
bij mij zouden beide onderaan in een top 1000 staan denk ik, ik pas voorlopig voor deze battle
en wat kent Prince Akeem nu van horror
wie is die kerel eigenlijk?
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Dan scheelt het voor jou dat ze tegen elkaar komen en er nu niet nog een wellicht wél goede film voor je kan sneuvelen