- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Ik doe graag mee als dat nog mag

Deelnemerslijst
alexspyforever
baspls
EW101
arno74
MovieMind
BlueJudaskiss
Noodless
Kondoro0614
Collins
Shinobi
Boeikens
GoodOldJack
joolstein
Onderhond
DVD-T
Hollywood007
U96
Daan258
FillumGek
Valak
Woland
Gang_Star
Tommeh
Dit is de lijst nu, je had Gang_Star over het hoofd gezien. 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Nic mag uit de lijst trouwens, was er iets te voorbarig mee. Excuus! Inplaats daarvan wil ik Elineloves voorstellen om mee te doen, als ze het leuk vindt.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Nic mag uit de lijst trouwens, was er iets te voorbarig mee. Excuus!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Als we dit tempo aanhouden, kunnen we mischien in januari al beginnen met de knock out. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Mijn onofficiële rechterhand
Het is te merken dat je je steentje wil bijdragen bij de games, nu goed ik vraag niet liever 
BlueJudaskiss als eline wil meedoen, zal ze het zelf moeten aangeven. Heb er in het verleden wel vaker getagd maar ze reageerde niet meer, denk dat ze het te druk heeft met de kinders 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eline is inderdaad erg weinig aanwezig (geweest) op de site, maar als het me niet teveel tijd gaat kosten wil ik best meedoen. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Eline is inderdaad erg weinig aanwezig (geweest) op de site, maar als het me niet teveel tijd gaat kosten wil ik best meedoen.
Neen, dit kost bijna geen tijd en zoals je kan zien is het tempo laag. Denk dat de persoon aan zet ondertussen in zijn bedje ligt 
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Neen, dit kost bijna geen tijd en zoals je kan zien is het tempo laag. Denk dat de persoon aan zet ondertussen in zijn bedje ligt
Te snel hoeft (voorlopig) niet voor mij, zelf kan ik toch niet voor maandag. Ik vertrek sebiet op lang en druk weekend 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Dus als Kondoro0614 niet snel nomineert, dan is Collins toch om 11:21 aan de beurt om te nomineren?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Te snel hoeft (voorlopig) niet voor mij, zelf kan ik toch niet voor maandag. Ik vertrek sebiet op lang en druk weekend
Je kan natuurlijk gebruik maken van een volmachtgever in dit geval. Of anders gaan we als het jouw beurt is even jou overslaan en kan je plaatsen als je weer terug bent. Ik ga dat bij Kondoro0614 dan ook maar toepassen als hij het niet redt (daar ziet het toch naar uit).
Deelnemerslijst
alexspyforever
baspls
EW101
arno74
MovieMind
BlueJudaskiss
Noodless
Kondoro0614
Collins
Shinobi
Boeikens
GoodOldJack
joolstein
Onderhond
DVD-T
Hollywood007
U96
Daan258
FillumGek
Valak
Woland
Gang_Star
Tommeh
elineloves
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dus als Kondoro0614 niet snel nomineert, dan is Collins toch om 11:21 aan de beurt om te nomineren?
Inderdaad Collins mag zich al klaar houden, Kondoro moet achteraf dan maar eentje plaatsen. Als mensen weten dat ze het niet gaan halen binnen 24 uur moeten ze dit aangeven (of een volmacht geven aan iemand anders) dan hoeven we op hen geen 24 uur te wachten en kunnen we naar de volgende overgaan. Zij kunnen achteraf die nominatie nog inhalen.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Je kan natuurlijk gebruik maken van een volmachtgever in dit geval. Of anders gaan we als het jouw beurt is even jou overslaan en kan je plaatsen als je weer terug bent. Ik ga dat bij Kondoro0614 dan ook maar toepassen als hij het niet redt (daar ziet het toch naar uit).
Deelnemerslijst
alexspyforever
baspls
EW101
arno74
MovieMind
BlueJudaskiss
Noodless
Kondoro0614
Collins
Shinobi
Boeikens
GoodOldJack
joolstein
Onderhond
DVD-T
Hollywood007
U96
Daan258
FillumGek
Valak
Woland
Gang_Star
Tommeh
elineloves
Wegens ziekte heb ik er niet opgelet, excuses.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dit is dus de filmlijst
Mientras Duermes | Sleep Tight (2011)
Kondoro0614 nog steeds aan zet, zoniet is het aan Collins vanaf 11:21
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
De volgende mag.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Er is eerder al duidelijk gevraagd om niet te quoten. Zo moet het dus...
De volgende mag is dus: Collins.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik heb duidelijk aan gegeven dat ik ziek ben dus heb het even snel zo gedaan.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Tot nu toe slechts 2 niet gezien (Dolls en Zombi 2) en met dit tempo lukt het me wel om die te zien voor de K.O. begint 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tot nu toe slechts 2 niet gezien (Dolls en Zombi 2) en met dit tempo lukt het me wel om die te zien voor de K.O. begint
Ik heb Sleep Tight en Martyrs niet gezien. Die eerste wil ik wel op wagen, de tweede das niks voor mij denk ik.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik heb Sleep Tight en Martyrs niet gezien. Die eerste wil ik wel op wagen, de tweede das niks voor mij denk ik.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
De volgende is voor Boeikens.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
We gaan Boeikens voorlopig overslaan, die gaf al aan dat hij het niet zal redden het is aan GoodOldJack.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Als mensen weten dat ze het niet gaan halen binnen 24 uur moeten ze dit aangeven (of een volmacht geven aan iemand anders) dan hoeven we op hen geen 24 uur te wachten en kunnen we naar de volgende overgaan. Zij kunnen achteraf die nominatie nog inhalen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Als iemand aan zet is en die heeft vooraf niet aangegeven dat ie het niet zal halen, dan zal ie de kans op nomineren verliezen als ie niet binnen de 24u post. Boeikens gaf vooraf aan dat hij pas maandag zal kunnen, dus het heeft geen zin om nu 24u te zitten wachten op hem. Hij zal maandag posten rekening houdend met de nominaties die al zijn gebeurd tot dan.
Dat is toch wat je bedoelt? Of concreet als Kondoro niets had gepost dan was hij zijn kans op nomineren verkeken.
Ter informatie
Hollywood007 heeft mij een lijst gestuurd en volmacht gegeven omdat ze soms dagen niet online kan zijn.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Als iemand aan zet is en die heeft vooraf niet aangegeven dat ie het niet zal halen, dan zal ie de kans op nomineren verliezen als ie niet binnen de 24u post. Dat is toch wat je bedoelt? Of concreet als Kondoro niets had gepost dan was hij zijn kans op nomineren verkeken.
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
Idd tweede deel van de film is zo gore dat je er ongemakkelijk van word en haatgevoelens van krijgt, martyrs is voor mij eentje buiten categorie, eentje die in het rijtje met a serbian film thuis hoort
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik moet zelf nog eens Martyrs herbekijken. De eerste keer vond ik die vrij..onnodig grof en zinloos..Ik kon er op meerdere vlakken er vrij weinig mee.
Maar in de tussentijd heb ik wel wat andere 'pareltjes' gezien. Dus misschien bevalt het nu iets beter.
Verder nog Sleep Tight en Dracula 1958. Vooral Dracula wil ik graag zien.
Er bestaat een Hammer dvd-box, maar daar zitten alleen enkele vervolgen (en The Nanny (1965) enzovoort) in en niet het eerste deel.
GoodOldJack
-
- 1339 messages
- 4621 votes
Dolls (1987)
Suspiria (1977)
Zombi 2 (1979)
Martyrs (2008)
Låt den Rätte Komma In (2008)
Psycho (1960)
Dawn of the Dead (2004)
Dracula (1958)
À l'Intérieur (2007)
Only Lovers Left Alive (2013)
(Op IMDB krijgt hij het label horror mee)
Volgende is joolstein als ik het goed heb
.
joolstein
-
- 10824 messages
- 8909 votes
Volgende kandidaat die mag nomineren is: