• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.161 votes
Profile

Horrorfilm draft en KO

WardT

• 274 messages
  • 3106 votes

Ik doe ook wel mee!

Deelnemerslijst

alexspyforever

baspls

EW101

arno74

MovieMind

BlueJudaskiss

Noodless

Kondoro0614

Collins

Shinobi

Boeikens

GoodOldJack

joolstein

Onderhond

DVD-T

Hollywood007

U96

Daan258

FillumGek

Valak

Woland

Gang_Star

Tommeh

elineloves

WardT

Valak

• 626 messages
  • 405 votes

U96 wrote:

(quote)

Idd tweede deel van de film is zo gore dat je er ongemakkelijk van word en haatgevoelens van krijgt, martyrs is voor mij eentje buiten categorie, eentje die in het rijtje met a serbian film thuis hoort

Ben ik helemaal met jullie eens. Ik vond de eerste helft van Martyrs ook het sterkste en beste; tweede helft gaat opeens een totaal andere kant op, en toen voelde ik me heel ongemakkelijk en kwaad worden. Die tweede helft valt onder een subgenre binnen de horror, en sommige mensen kicken daar wel op zover ik weet, maar dat is een die mij absoluut niet aanspreekt.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Valak wrote:

(quote)

Ben ik helemaal met jullie eens. Ik vond de eerste helft van Martyrs ook het sterkste en beste; tweede helft gaat opeens een totaal andere kant op, en toen voelde ik me heel ongemakkelijk en kwaad worden. Die tweede helft valt onder een subgenre binnen de horror, en sommige mensen kicken daar wel op zover ik weet, maar dat is een die mij absoluut niet aanspreekt.

Ik vind gore filmpjes best wel vermakelijk maar zo torture daar vind ik niet veel aan, niet zozeer omdat ze me ongemakkelijk maken mij boeit dat thema gewoon niet.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Ik heb zo het gevoel dat Daan258 de keuze van U96 voor The Exorcist minder leuk vind

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Gang_Star wrote:

Ik heb zo het gevoel dat Daan258 de keuze van U96 voor The Exorcist minder leuk vind

INDERDAAADDD!!!!

Hahaha, Ik dacht die doe ik wel even. Niet dus.

U96

• 731 messages
  • 762 votes

Daan258 wrote:

(quote)

INDERDAAADDD!!!!

Hahaha, Ik dacht die doe ik wel even. Niet dus.

Haha sorry makker, ik zag nadien maar dat het de 1ste plaats in je top 10 was ?

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Ik doe op de valreep ook nog mee...

Deelnemerslijst

alexspyforever

baspls

EW101

arno74

MovieMind

BlueJudaskiss

Noodless

Kondoro0614

Collins

Shinobi

Boeikens

GoodOldJack

joolstein

Onderhond

DVD-T

Hollywood007

U96

Daan258

FillumGek

Valak

Woland

Gang_Star

Tommeh

elineloves

WardT

Dragon

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Boeikens vergeet niet om vandaag jouw nominatie te doen anders speel je die kwijt. Dragon als laatste heeft 2 films geplaatst dus dat is ook goed gelopen. We gaan nu dus van achter naar voor door de lijst.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Mooie lijst! Ook fijn dat ik behoorlijk wat heb gezien

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

alexspyforever wrote:

Boeikens vergeet niet om vandaag jouw nominatie te doen anders speel je die kwijt. Dragon als laatste heeft 2 films geplaatst dus dat is ook goed gelopen. We gaan nu dus van achter naar voor door de lijst.

Nomineren binnen 24 hr is misschien lang, maar om de paar minuten is dan wel weer heel snel

Dus, zet mijn stem er maar ergens bij. De helft van mijn favorieten behaalt spijtig genoeg geen 50 stemmen

Bij deze: Hellbound: Hellraiser II (1988)

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Kom jongens, over een week precies zit ik in het vliegtuig voor twee weken Taiwan, het zou mooi zijn als we voor die tijd al een groot deel hebben kunnen spelen

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

BlueJudaskiss wrote:

Kom jongens, over een week precies zit ik in het vliegtuig voor twee weken Taiwan, het zou mooi zijn als we voor die tijd al een groot deel hebben kunnen spelen

We wachten wel tot je terug bent

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.