• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Horrorfilm draft en KO

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

alexspyforever Nee, dat is niet leuk Jullie kunnen het om heel snel het te regelen, dat weet ik zeker!

Ik mis trouwens nog Halloween.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

BlueJudaskiss wrote:

alexspyforever Nee, dat is niet leuk Jullie kunnen het om heel snel het te regelen, dat weet ik zeker!

Ik mis trouwens nog Halloween.

Halloween is al voorbij jongen en de film mis ik niet (geen fan), maar jij of iemand anders mag em plaatsen. Ik weet genoeg andere om te plaatsen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

alexspyforever wrote:

Tommeh ik begrijp precies wat je bedoelt, vind het ook pijnlijk dat The Conjuring er toch altijd in moet geraken

Sorry. ?

Woland

• 4796 messages
  • 3815 votes

Het is aan u, Valak!

Alathir

• 2125 messages
  • 1635 votes

Als jullie het niet erg vinden, wil ik nog wel meedoen. Ik was het helemaal vergeten. Ik doe dan pas mee als we terugkeren, als ik het goed begrijp.

alexspyforever

baspls

EW101

arno74

MovieMind

BlueJudaskiss

Noodless

Kondoro0614

Collins

Shinobi

Boeikens

GoodOldJack

joolstein

Onderhond

DVD-T

Hollywood007

U96

Daan258

FillumGek

Valak

Woland

Gang_Star

Tommeh

elineloves

WardT

Dragon

Alathir

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

U96 wrote:

(quote)

Haha sorry makker, ik zag nadien maar dat het de 1ste plaats in je top 10 was ?

Haha, ik ga dan maar niets zeggen welke films ik nog in gedachten heb voordat jij ze weer van me afpakt.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Is toch alleen maar goed als anderen je favorieten nomineren? Kan je zelf een paar iets originelere keuzes aandragen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik vind dat ook goed als anderen mijn favorieten nomineren (zo heeft Woland gekozen voor Carrie en daar ben ik zeer blij mee alsook Boeikens die voor Hellraiser II kiest), dat betekent enkel dat ik meer van mijn eigen favorieten erin kan zetten, ik zal heus niet snel zonder keuzes vallen

U96

• 731 messages
  • 762 votes

Daan258 wrote:

(quote)

Haha, ik ga dan maar niets zeggen welke films ik nog in gedachten heb voordat jij ze weer van me afpakt.

Haha aan je avatar te zien kan ik al denken welke film er misschien nog komt als je aan de beurt bent, je hebt wel geluk dat je nu voor mij mag nomineren ?

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

U96 bereid je maar vast voor. Daan258 heeft nog tot 19:12. Vanaf 19:13 mag jij nomineren, want dan zijn de 24 uur voorbij.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Beurt is nu aan U96, Daan heeft zijn kans verkeken helaas...

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

alexspyforever wrote:

Beurt is nu aan U96, Daan heeft zijn kans verkeken helaas...

Shit, net te laat.

Helaas niet tijd om elke dag op het forum te kijken.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Mocht ik vanwege vakantie niet kunnen stemmen: Elineloves heeft mijn volledige toestemming om te stemmen namens mij of een film te nomineren - mijn wensenlijstje zit in haar Facebook.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

BlueJudaskiss wrote:

Mocht ik vanwege vakantie niet kunnen stemmen: Elineloves heeft mijn volledige toestemming om te stemmen namens mij of een film te nomineren - mijn wensenlijstje zit in haar Facebook.

Ok ik heb ook een wensenlijst doorgekregen van Woland die een week afwezig zal zijn, al zal het nog even duren voor hij weer aan de beurt is.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ach Noodless wat haat ik die film toch , maar gezien je avatar was het onvermijdelijk

Elineloves jij beschikt over de lijst van BlueJudasKiss dus jij mag nu voor hem nomineren.

• 11900 messages
  • 5305 votes

alexspyforever wrote:

Ach Noodless wat haat ik die film toch , maar gezien je avatar was het onvermijdelijk

Elineloves jij beschikt over de lijst van BlueJudasKiss dus jij mag nu voor hem nomineren.

Ik ben nog niet op vakantie, het kan nog.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.