• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Horrorfilm draft en KO

GoodOldJack

• 1339 messages
  • 4625 votes

Bij de laatste vijf films drie die ook nog op mijn lijstje stonden om te nomineren, goed bezig mensen

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Mooi dat er ook een aantal titels van de Aziatische markt tussen zit. Leuk die afwisseling en vooral fijn dat er niet alleen maar grote titels in zitten die in de standaard toplijsten staan

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Het nadeel van die Aziatische films is dat ik ondertitels nodig heb, nu met bekendere titels als Bushan zal dat nog wel te vinden zijn. MovieMind stop mij te folteren door voor martelfilms te kiezen

Het is mij eigenlijk niet meer duidelijk wanneer BlueJudas nu juist vertrok dus als ie weg is, is het voor Elineloves

Even de deelnemerslijst herhalen

alexspyforever

baspls

EW101

arno74

MovieMind

BlueJudaskiss

Noodless

Kondoro0614

Collins

Shinobi

Boeikens

GoodOldJack

joolstein

Onderhond

DVD-T

Hollywood007

U96

Daan258

FillumGek

Valak

Woland

Gang_Star

Tommeh

elineloves

WardT

Dragon

Alathir

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hij is er nog! BlueJudaskiss zal denk ik zelf weer nomineren.

Het is mij alleen niet duidelijk hoevaak we nog gaan nomineren, dat heb ik even gemist. Iedereen 3 keer?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Elineloves wrote:

Hij is er nog! BlueJudaskiss zal denk ik zelf weer nomineren.

Het is mij alleen niet duidelijk hoevaak we nog gaan nomineren, dat heb ik even gemist. Iedereen 3 keer?

Moest ie niet reageren morgen tegen de middag doe jij dan maar uit zijn lijst en dat hij even zegt wanneer hij nou precies vertrekt.

En als we maar 3 keer mogen nomineren was dat al de laatste keer voor die wat nu aan de beurt zijn geweest, van mij mogen het er 5 zijn. Alathir heeft nog niet kunnen nomineren en Daan heeft er eentje gemist.Momenteel zitten we aan 56 films dat mogen er nog 2 keer zoveel zijn.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Lijkt me het makkelijkste om door te gaan met nomineren tot de 128 films, dan heeft iedereen nu nog zeker 2 nominaties te gaan. We doen nu dan nog een volledig rondje op en neer en eindigen bijna onderin de lijst.

Of gaan we voor een langere lijst? Lijkt me zonde om na 128 door te gaan om vervolgens films arbitrair te schrappen om weer tot 128 te komen.

U96

• 731 messages
  • 762 votes

als iedereen 5 films nomineert (27 deelnemers x5) zitten we mooi op 135 films, trouwens 128 films delen door 27 deelnemers is 4,7 zou betekenen dat de laatste 7 geen 5de film meer mogen nomineren

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik wil sowieso tot 128 gaan, als het er iets meer zijn moeten we een schifting doen welke er uit mogen . We kunnen elk een lijstje maken van films die je er uit wil en de meest gekozen films worden dan geschrapt. Alathir gaat er trouwens slechts 3 kunnen kiezen vanwege zijn late aansluiting en Daan als hij er gene meer mist 4.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5318 votes

Het is nu aan Noodless denk ik.

Valak

• 626 messages
  • 405 votes

alexspyforever wrote:

Ik wil sowieso tot 128 gaan, als het er iets meer zijn moeten we een schifting doen welke er uit mogen . We kunnen elk een lijstje maken van films die je er uit wil en de meest gekozen films worden dan geschrapt. Alathir gaat er trouwens slechts 3 kunnen kiezen vanwege zijn late aansluiting en Daan als hij er gene meer mist 4.

Ik zou het eerlijk gezegd wel fijn en zo eerlijk vinden als iedereen evenveel films kan nomineren.

Maar ik heb nog nooit vanaf het begin een KO meegemaakt, dus zijn er daarom soms bepaalde regels rond vaste getallen van het totaal aantal genomineerde films zodat de KO van 1 tegen 1 goed verloopt tot het eind?

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Kan ik hier nog aan meedoen? Door omstandigheden heb ik ineens tijd over.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Lord Flashheart wrote:

Kan ik hier nog aan meedoen? Door omstandigheden heb ik ineens tijd over.

Dat kan zeker hierbij ben je opgenomen.

alexspyforever

baspls

EW101

arno74

MovieMind

BlueJudaskiss

Noodless

Kondoro0614

Collins

Shinobi

Boeikens

GoodOldJack

joolstein

Onderhond

DVD-T

Hollywood007

U96

Daan258

FillumGek

Valak

Woland

Gang_Star

Tommeh

elineloves

WardT

Dragon

Alathir

Lord Flashheart

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

alexspyforever wrote:

Dat kan zeker hierbij ben je opgenomen.

Mag ik dan 2 films nomineren?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Lord Flashheart wrote:

(quote)

Mag ik dan 2 films nomineren?

Ja, want je bent de laatste in de lijst. Daarna gaan we weer naar boven en nog 1 keer naar onder, dan heeft ieder er normaal 5, jij en Alathir 3 omdat jullie pas aansloten toen we al een keer volledig de lijst waren afgegaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.