- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik was al bang dat ik de film zou moeten nomineren 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Staat ook op het lijstje dat ik van Woland heb doorgekregen dus die ging zeker niet ontbreken 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ach wil je die alsnog kijken maatje dan kan je gelijk de eerste 40 minuten overslaan want die had je toch wel al gezien niet? 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Alsjeblieft niet, dat was genoeg om er mijn oordeel uit te halen!

Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Aah shit.
Die had ik net op m'n lijstje staan voor m'n volgende nominatie. 
Een geweldige keuze uiteraard!
joolstein
-
- 10828 messages
- 8910 votes
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Hellbound: Hellraiser II (1988)
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)
Alice, sweet Alice (1976) aka Communion
La Maschera del Demonio (1960)
La Casa dalle Finestre Che Ridono (1976)
Voor de geïnteresseerden, gewoon op Netflix te zien.
Dan is nu DVD-T aan de beurt.
joolstein
-
- 10828 messages
- 8910 votes
Ik heb de film ook gezien en ik kan niet anders zeggen dan dat het een pracht film is!
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Zoveel moois/leuks om aan de lijst toe te voegen, helaas kan ik ze niet allemaal nomineren. Hopen dat anderen nog wat van die favorieten van mij toe gaan voegen.
Up next: Hollywood007 of alexspyforever
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Ik heb de lijst 2 keer doorgelezen omdat ik niet kon geloven dat die er nog niet in stond 
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3836 votes
Eindelijk kijk ik eens juist voor mijn beurt om is 
[url=Mientras Duermes (2011)]Mientras Duermes (2011)
Up next: U96
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Tsk tsk tsk
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3294 votes
Ligt het aan mij of gaat er sinds de toevoeging van Braindead iets mis met de linkjes?
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
[quote]Hollywood007 wrote:
Eindelijk kijk ik eens juist voor mijn beurt om is 
nächste Person, Daan258
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Aangezien ik niet altijd optijd ben om een poster toe te voegen bij de horrorfilm draft en KO, geef ik bij deze aan dat Valak voor mij mag toevoegen mocht mijn beurt bijna voorbij zijn.
We voegen films toe, het wordt een film KO, geen poster KO 
Valak zie je er op toe dat mijnheer Daan geen 2de beurt mist?
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Valak zie je er op toe dat mijnheer Daan geen 2de beurt mist?
Ik ging het toevallig nu nét posten. Volgens mij haast tegelijkertijd met jouw bericht. 
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Met volmacht namens Daan258:
FillumGek Jij mag weer. 
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Haha, de tweede achter elkaar die op mijn lijstje stond .
Topkeuze! Enorm sterke film; heb 'm 8 jaar geleden vlak nadat hij uit kwam voor het eerst gezien, (en daarna helaas niet meer, dus een rewatch is wel op z'n tijd), maar ben hem sindsdien niet meer vergeten.
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Zoveel moois/leuks om aan de lijst toe te voegen, helaas kan ik ze niet allemaal nomineren. Hopen dat anderen nog wat van die favorieten van mij toe gaan voegen.
Heel herkenbaar... Inderdaad jammer dat we niet meer kunnen nomineren, anders wordt het denk ik wel een héle lange KO. 
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar die andere favorieten van je; als je ze niet hier wilt plaatsen om het stemgedrag van anderen niet te beïnvloeden, mag je ze me ook PM'en. - Ik zal me aan m'n eigen keuzes houden. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Heel herkenbaar... Inderdaad jammer dat we niet meer kunnen nomineren, anders wordt het denk ik wel een héle lange KO. 
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar die andere favorieten van je; als je ze niet hier wilt plaatsen om het stemgedrag van anderen niet te beïnvloeden, mag je ze me ook PM'en. - Ik zal me aan m'n eigen keuzes houden.
We zouden in principe tot 256 kunnen gaan maar dan zijn we nog even bezig met nomineren en op die manier worden de kijklijsten nog een beetje langer, denk dat ik nu ongeveer op 50% gezien sta en als er meer recentere titels bijkomen zal mijn aantal niet-gezien gaan stijgen. Ik ga sowieso moeten selecteren want alles zien om bij elke battle te kunnen stemmen zie ik toch niet zitten. Ik hoop dat de Aziatische films niet te zeer gaan tegenvallen want die liggen mij eigenlijk niet meer zo. Ook films van boven de anderhalf uur zie ik meestal tegen op om er aan te beginnen. Ik hoop natuurlijk dat de meeste niet te moeilijk te vinden zijn.
joolstein
-
- 10828 messages
- 8910 votes
We zouden in principe tot 256 kunnen gaan maar dan zijn we nog even bezig met nomineren en op die manier worden de kijklijsten nog een beetje langer, denk dat ik nu ongeveer op 50% gezien sta en als er meer recentere titels bijkomen zal mijn aantal niet-gezien gaan stijgen. Ik ga sowieso moeten selecteren want alles zien om bij elke battle te kunnen stemmen zie ik toch niet zitten.Ik hoop natuurlijk dat de meeste niet te moeilijk te vinden zijn.
Of het gaat lukken om ze allemaal te zien weet ik nog niet? Hangt ook een beetje af van wat er nog genomineerd word? Tot nu waren het er 22 waarvan ik er nu alweer 11 heb gezien. De enige die ik helaas nog niet heb kunnen bemachtigen is: The House with Laughing Windows (La Casa dalle Finestre Che Ridono)
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
We zouden in principe tot 256 kunnen gaan maar dan zijn we nog even bezig met nomineren en op die manier worden de kijklijsten nog een beetje langer, denk dat ik nu ongeveer op 50% gezien sta en als er meer recentere titels bijkomen zal mijn aantal niet-gezien gaan stijgen. Ik ga sowieso moeten selecteren want alles zien om bij elke battle te kunnen stemmen zie ik toch niet zitten. Ik hoop dat de Aziatische films niet te zeer gaan tegenvallen want die liggen mij eigenlijk niet meer zo. Ook films van boven de anderhalf uur zie ik meestal tegen op om er aan te beginnen. Ik hoop natuurlijk dat de meeste niet te moeilijk te vinden zijn.
Idd daar zeg je al zoiets sommige films zal een hele opgave worden om ze daadwerkelijk te kunnen zien ....
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Tot nu toe 51 op 69 gezien....niet slecht zou ik zeggen
Dolls, Witchfinder General (1968), Alice, sweet Alice (1976) aka Communion, Hausu (1977) wil ik wel graag eens zien. De tweede heb ik wel, de anderen heb ik niet in bezit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ligt het aan mij of gaat er sinds de toevoeging van Braindead iets mis met de linkjes?
Bij mij doen ze het ook niet.