- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
arno74 we nomineren elk 1 film per nominatieronde. Het begint bij mij en eindigt bij (voorlopig althans) Valak. Eens dat de laatste zijn/haar film heeft genomineerd, gaan we over naar de volgende nominatieronde en die begint bij de laatste uit de lijst en zo naar boven tot bij de eerste. Daarom dat de laatste er ineens 2 kan doen omdat de eerste nominatieronde gewoon overvloeit in de volgende. Eens dat we weer bij mij zijn, kan ik er ook 2 doen eentje voor nominatieronde 2 en vervolgens voor ronde 3. Is het zo duidelijker?
We zijn nog niet toe aan KO en stemmen, dat nomineren kan nog wel even duren hangt beetje af van het tempo van de deelnemers. Ik denk dat iedereen graag evenveel films zal willen kunnen nomineren dan een ander en dat kan betekenen dat we op die manier misschien op een oneven aantal uitkomen. In zo een geval zullen we op een of andere manier een schifting moeten doen en bepalen welke film (s) niet doorgaat. Een aantal waarbij je uiteindelijk tot een finale van 2 of 3 komt is voor mij beide OK.
Dus voor mij hoeft het nomineren en het stemmen daarna niet vlug te gaan, ook om de mensen de kans te geven om genomineerde films te kijken zodat ze nadien een eerlijke stem kunnen uitbrengen. Dus ja controleren kunnen we het niet maar liefst enkel stemmen als je beide films hebt gezien. Ikben zeker pro rustpauzes tussen de rondes in maar zover zijn we nog (lang) niet.
Ik denk niet dat het nodig is om de tijd om te nomineren moet worden verkort, de praktijk leert dat het veel vlugger gaat en enkel wat minder snel zal gaan tijdens de nachtelijke uren.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Is het nomineren nu al begonnen of wachten we nog ergens op?
Neem aan dat de nominaties gewoon in dit topic gebeuren toch?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Is het nomineren nu al begonnen of wachten we nog ergens op?
Neem aan dat de nominaties gewoon in dit topic gebeuren toch?
Ik stel voor dat we er vanavond aan beginnen, even de mensen de tijd te geven om de info door te lezen. Ik zal rond 20 uur een eerste nominatie doen als officiële start.
En mensen die zich alsnog willen aansluiten, het kan nog tot zolang de eerste nominatieronde nog niet voorbij is.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Ik zal rond 20 uur een eerste nominatie doen als officiële start.
En ik heb dan 24 uur voor de volgende? Anders geeft ik jou volmachtiging, want ik moet vroeg het nest in vanavond, morgen tentamens haha 
Woland
-
- 4796 messages
- 3815 votes
Ja hoor, ik ben er wel bij. Al heb ik nog geen flauw idee wat ik moet doen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ja hoor, ik ben er wel bij. Al heb ik nog geen flauw idee wat ik moet doen.
Lees even de vorige pagina door, daarin leg ik uit hoe het werkt, ik werk straks de lijst bij, je komt er onderaan bij.
Kondoro0614 dat moeten we nog zien, 128 vind ik toch een minimum anders is het te snel gedaan hé 
baspls stuur me anders enkele kandidaat-films door via pm dan zal ik meteen voor jou ook plaatsen.
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Alle info zojuist ook goed doorgelezen. Bedankt voor de extra uitleg alexspyforever. Is voor mij ook de eerste keer dat ik vanaf het begin mee doe met een KO.
Verheug me erop! 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Als we vanavond gaan beginnen, hoeveel in totaal per persoon gaan we ongeveer nomineren?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Als we vanavond gaan beginnen, hoeveel in totaal per persoon gaan we ongeveer nomineren?
Kijk eens in de glazen bol 
Zoals ik al zei ik zou 128 als eindtotaal mooi vinden.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Zo we kunnen er aan beginnen. Ik open met de film waarmee ik de horror challenge heb afgesloten:
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Sorry, ik was op school haha.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
En het gaat al meteen fout

Je moest mijn bericht quoten baspls, de quotes (en andere commentaren ) verwijderen en jouw nominatie onder de mijne plaatsen. Zo dus:
EW101 en ieder die volgt gelieve dat dus op die manier te doen (anders gaan we niet meer weten welke films al genomineerd zijn of niet) en na het plaatsen een pm sturen naar de volgende in de lijst bedankt.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
En het gaat al meteen fout

Je moest mijn bericht quoten baspls, de quotes (en andere commentaren ) verwijderen en jouw nominatie onder de mijne plaatsen. Zo dus:
EW101 en ieder die volgt gelieve dat dus op die manier te doen (anders gaan we niet meer weten welke films al genomineerd zijn of niet) en na het plaatsen een pm sturen naar de volgende in de lijst bedankt.
Oeps gaat niet helemaal lekker vandaag haha. Maargoed nu heeft iedereen het wel meteen helder 
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ehmm, even een aantal dagen niet online geweest, zie ik dit. Wat ik eruit begrijp (ik ben niet van plan alle berichten terug te lezen) is dus een genre k.o. waarbij je kiest voor de film (indien uiteraard gezien). De titels komen doordat users een film nomineren. Ik snap alleen dat hele nomineren niet, 1 per 24 uur ofzo, en wie is wanneer dan aan de beurt? Zal wel af en toe een stem achterlaten, indien ik beide films heb gezien (kleine kans
dus waarschijnlijk weinig deelname
) en zal ook wel tzt een film nomineren dan.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ehmm, even een aantal dagen niet online geweest, zie ik dit. Wat ik eruit begrijp (ik ben niet van plan alle berichten terug te lezen) is dus een genre k.o. waarbij je kiest voor de film (indien uiteraard gezien). De titels komen doordat users een film nomineren. Ik snap alleen dat hele nomineren niet, 1 per 24 uur ofzo, en wie is wanneer dan aan de beurt? Zal wel af en toe een stem achterlaten, indien ik beide films heb gezien (kleine kans
dus waarschijnlijk weinig deelname
) en zal ook wel tzt een film nomineren dan.
Je kan je nog altijd aansluiten voor het nomineren, want we zijn eigenlijk nog maar net begonnen. We nomineren volgens een vastgelegde volgorde ieder 1 horrorfilm die nog niet door een ander is genomineerd. De gebruiker die aan de beurt is krijgt hier maximum 24 uur de tijd voor, anders gaat de beurt naar de volgende. Dit is de lijst in volgorde, ik kan je hier aan toevoegen onderaan als je wil.
Deelnemerslijst
alexspyforever
baspls
EW101
arno74
MovieMind
BlueJudaskiss
Noodless
Kondoro0614
nic1991
Collins
Shinobi
Boeikens
GoodOldJack
joolstein
Onderhond
DVD-T
Hollywood007
U96
Daan258
FillumGek
Valak
Woland
EW101 is momenteel aan zet...
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Dus als het een beetje tegenzit, mag ik eind november nomineren 
Deelnemerslijst
alexspyforever
baspls
EW101
arno74
MovieMind
BlueJudaskiss
Noodless
Kondoro0614
nic1991
Collins
Shinobi
Boeikens
GoodOldJack
joolstein
Onderhond
DVD-T
Hollywood007
U96
Daan258
FillumGek
Valak
Woland
Gang_Star
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
En meteen al twee favorieten van mij in deze draft&KO. Begint goed! (Heb Suspiria al zeker 5x gezien) 
arno74 Jij bent nu aan de beurt.
Van mij tot nu toe alleen maar favorieten haha
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Mientras Duermes | Sleep Tight (2011)
Van deze 50% gezien, moet dus wat in gaan halen. (Sleep Tight staat op IMDb als horror)
MovieMind, u mag 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
BlueJudaskiss, jij bent aan zet! 
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Van deze 5 films heb ik er één helaas nog niet gezien. De overige 4 zijn stuk voor stuk geweldige horrors.
Begint al heel goed in ieder geval! 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Het onovertroffen Låt den Rätte Komma In (2008)! 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Leuk trouwens dat Sleep Tight meedoet. Niet zo erg lang geleden gezien en daar erg van genoten.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Graag quotes wegdoen volgende keer BlueJudaskiss, zo dus:
Het is aan Noodless
Noodless
-
- 10038 messages
- 6176 votes