- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Wordt de 24 uurs regel niet gehanteerd? Want dan is the final girls toch door? De stem van kondoro viel buiten de 24 uur waardoor de tussenstand 8-8 was en the final girls stond eerder op 8.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Wordt de 24 uurs regel niet gehanteerd? Want dan is the final girls toch door? De stem van kondoro viel buiten de 24 uur waardoor de tussenstand 8-8 was en the final girls stond eerder op 8.
Bij het opstellen van de draft is het ook een aantal keren gebeurd dat iemand na passeren van de 24 u alsnog een nominatie deed. Ik heb persoonlijk ook liever een beslissende stem bij een gelijke stand dan mij te beroepen op de vorige tussenstand is beslissend regel. En zo ver na de 24 u was het nu ook weer niet.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Een battle duurt maximum 24 uur, is er na deze duur een gelijke stand dan is de voorgaande tussenstand beslissend
Het zijn je eigen regels die je hebt opgesteld. En onbedoeld werk je een film toch tegen hiermee die je zelf er graag uit wilde hebben. Zelfs al gaat het om een paar minuten, dan nog hoort the final girls door te gaan. Anders had je net zo goed die regels niet kunnen opstellen die op als ik me niet vergis pagina 19 staan...
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Eens met Gang_Star. Regels zijn regels. Anders ontaardt deze game in eindeloze discussies.
Helaas kan ik niet stemmen op battle 56. Ils (4.5*) vind ik een geweldige film maar Tucker and Dale heb ik niet gezien. Dus blijft mijn stem voorlopig achterwege.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2865 votes
Ik wist trouwens niet dat ik over de 24-uur zat, mijn fout en daarvoor excuses. Ik wacht Johan's beslissing even af om daarop volgend mijn post te veranderen.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik wist trouwens niet dat ik over de 24-uur zat, mijn fout en daarvoor excuses. Ik wacht Johan's beslissing even af om daarop volgend mijn post te veranderen.
Dat is het probleem niet. Iedereen kan er een keer overheen kijken. Probleem is alleen dat er nu wordt besloten een film door te laten gaan terwijl de andere film volgens de regels door hoort te gaan.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik weet zeker dat er al vaker battles zijn geweest in KO's waarbij de 24 u ruim werden overschreden en dan een nieuwe werd geplaatst waarbij er gewoon werd gekeken naar de laatste ongelijke tussenstand en niet naar de stand na exact 24 uur.
Als we inderdaad de regels strict gaan toepassen gaat Final Girls door. Had ik nu niets gezegd van wie de battle won dan had het merendeel wellicht aangenomen dat Get Out had gewonnen. Ik wil uiteraard een lange discussie vermijden en niet de boeman zijn, dus sorry fans van Get Out, het zal dan toch Final Girls worden in ronde 2. Toch wil ik weten wat de invoerder van deze regel zou doen in zo een geval. Ik denk dat het MovieMind was?
Ok Gang_Star?
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3845 votes
Mij maakt het niet uit. Geen van beide zal het waarschijnlijk halen in ronde twee 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Zo luidt jouw regel (zie pagina 19}:
* Een battle duurt maximum 24 uur, is er na deze duur een gelijke stand dan is de voorgaande tussenstand beslissend
Je had onnodige discussies voorkomen als de regel zo luidde:
Een battle duurt maximum 24 uur, is er na deze duur een gelijke stand dan is de voorgaande tussenstand beslissend tot het moment dat er een nieuwe battle is geplaatst.
In dat geval was Get Out doorgegaan.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Zo luidt jouw regel (zie pagina 19}:
* Een battle duurt maximum 24 uur, is er na deze duur een gelijke stand dan is de voorgaande tussenstand beslissend
Je had onnodige discussies voorkomen als de regel zo luidde:
Een battle duurt maximum 24 uur, is er na deze duur een gelijke stand dan is de voorgaande tussenstand beslissend tot het moment dat er een nieuwe battle is geplaatst.
In dat geval was Get Out doorgegaan.
Goede regel, waarom had ik die zelf niet bedacht 
Nu goed ik had die regel van vorige tussenstand beslissend na 24 u ook niet zelf bedacht daarmee dat ik er wellicht wat slordig mee was omgesprongen. Het is nu pas dat zich zo een situatie voordoet dat er een probleem opdook. Maar een regel die ik zeker wil uitvoeren voor toekomstige KO's.

Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Nou deze is erg moeilijk voor persoontje left4dead.
Allebeide erg fijne prentjes, maar ik moet toch Ils verkiezen.
Maar T.a.D.v.E., is geweldig in zijn soort.
6-4
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Toch wil ik weten wat de invoerder van deze regel zou doen in zo een geval. Ik denk dat het MovieMind was?
- 24uurs regel: mocht er na 24 uur geen winnaar zijn dan gaat de hoogste score door, bij een gelijke stand, dan is de vorige score doorslaggevend, de KO gaat na 24uur verder met de volgende battle.
(zolang er nog geen nieuwe battle is geplaatst mag je nog stemmen, ongeacht de 24uurs regel)
In dat geval zou de stem van Kondoro net voor het plaatsen van een nieuwe battle nog meetellen.
Maar de regel hier is..
- Een battle duurt maximum 24 uur, is er na deze duur een gelijke stand dan is de voorgaande tussenstand beslissend.
In dit geval duurt de battle maximaal 24 uur en is dan ook afgelopen, dat was een gelijke stand, dus de vorige score doorslaggevend, dus The Final Girls gaat in dat geval door.
Regels zijn regels. 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
haute Tension had een geweldige film kunnen zijn helaas een twist die tegen alle logica indruist doet em voor mij zwaar de das om
2-1