• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.363 votes
Profile

Knock-out Top250 (Stemverplichting -2011)

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ceeda7 wrote:
Of gewoon omdat ze de film beter vinden?

Yeah right

hap hap

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

Als je waarlijks elke favoriet van jou door wilt Glacius, wordt het nog een lastige rit. Ik zou het dan nog lastiger moeten hebben

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

jeroentjuhhhhh wrote:
(quote)

Yeah right

hap hap

Wordt er daarom niet gevote dan lol? Of moet je op de film stemmen die je minder vind?
Rare reacties.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gast... lees de spoilers

yeyo

• 6351 messages
  • 4615 votes

9-9

garlic senior

• 4690 messages
  • 0 votes

9-10

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

9-11

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

32. Blue Velvet - Dalkomhan Insaeng

0-0

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

Altijd leuk die reacties

Kurt Russell is een stoere vent, maar Saving Private Ryan gewoon een klassieker. Maar kan heel goed begrijpen dat veel mensen m te Amerikaans, sentimenteel vinden

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

0-1

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

1-1

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

Number23 wrote:

Altijd leuk die reacties

Kurt Russell is een stoere vent, maar Saving Private Ryan gewoon een klassieker. Maar kan heel goed begrijpen dat veel mensen m te Amerikaans, sentimenteel vinden

Mja dat is de (met alle respect) joodzijnde Spielberg emotouch neem ik aan. Ik geef toe dat de film ervan doordrengt is, maar zeer prettig camerawerk en actie. The Ting daarentegen is voor veel meer filmliefhebbers meer klassieker dan SPR denk ik Number23.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Number23 wrote:

Kurt Russell is een stoere vent, maar Saving Private Ryan gewoon een klassieker.

Als er één van die twee films een klassieker is, dan is het The Thing wel.

rensie32

• 4359 messages
  • 1770 votes

2-1

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

Ceeda7 wrote:

(quote)

Mja dat is de (met alle respect) joodzijnde Spielberg emotouch neem ik aan. Ik geef toe dat de film ervan doordrengt is, maar zeer prettig camerawerk en actie. The Ting daarentegen is voor veel meer filmliefhebbers meer klassieker dan SPR denk ik Number23.

Ik denk dat de meningen toch 50/50 zijn verdeeld, hier op MM wint SPR het toch qua positie in top 250. Maar zoveel zegt dat ook weer niet, dat weet ik ookal wel. Ach, misschien heb ik The Thing nooit op waarde kunnen schatten. Aan de andere kant, SPR heeft een van de mooist gefilmde beginscenes ooit. Maar zo heeft elke film zijn argumenten, neem ik aan...

SPR heb ik tientallen keren gezien in mijn jongere jaren en kan die film dromen onderhand. Kan ook van alles genieten; van de kleine rol van Ted Danson tot aan de zingende Edith Piaf op de achtergrond.

Rodajc

• 11537 messages
  • 1436 votes

2-2

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

pffeww het ding is door

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

3-2

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Number23 wrote:

(quote)

Ik denk dat de meningen toch 50/50 zijn verdeeld, hier op MM wint SPR het toch qua positie in top 250. Maar zoveel zegt dat ook weer niet, dat weet ik ookal wel. Ach, misschien heb ik The Thing nooit op waarde kunnen schatten. Aan de andere kant, SPR heeft een van de mooist gefilmde beginscenes ooit. Maar zo heeft elke film zijn argumenten, neem ik aan...

SPR heb ik tientallen keren gezien in mijn jongere jaren en kan die film dromen onderhand. Kan ook van alles genieten; van de kleine rol van Ted Danson tot aan de zingende Edith Piaf op de achtergrond.

Maar de top 250 wordt vooral samengesteld door mensen dei iets meer dan af en toe een film kijken. Want laten we wel wezen. Los van de openingsscene is SPR een behoorlijk langdradig filmpje.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

3-3

Spetie

• 38871 messages
  • 8156 votes

3-4

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

4-4

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

4-5

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3566 votes

5-5

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

Maar de top 250 wordt vooral samengesteld door mensen dei iets meer dan af en toe een film kijken. Want laten we wel wezen. Los van de openingsscene is SPR een behoorlijk langdradig filmpje.

Juiste stelling, toen ik hier toekwam d8 ik iets van film te kennen. Blijkt dat ik de bekende onbekendere films wel kende, maar nog heel veel parels (vooral oudere films ook) moest ontdekken. Op dat vlak zal ik wel ver achterstaan, maar het feit dat je stemt voor een film die je meer aanspreekt dan een andere hangt af van je eigen smaak. Bv de battle tussen SVP en dinges was een close one. Toch altijd eigenenaardig dat er zoveel kritiek wordt geleverd als je op een andere stemt ipv de hoek van de die-hard filmkenners. Jullie zitten hier immers al een paar jaartjes langer, en toch nog klagen .

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

5-6

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jammer van Saving Private Ryan, zou een mooie stunt zijn. Ach, beide 4,5*.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

6-6

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

6-7

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

kom op blue velvet!!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.