- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out Top250 (Stemverplichting -2011)
Knock-out Top250 (Stemverplichting -2011)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Als je waarlijks elke favoriet van jou door wilt Glacius, wordt het nog een lastige rit. Ik zou het dan nog lastiger moeten hebben 
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Yeah right

hap hap
Wordt er daarom niet gevote dan lol? Of moet je op de film stemmen die je minder vind?
Rare reacties.
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
Altijd leuk die reacties 
Kurt Russell is een stoere vent, maar Saving Private Ryan gewoon een klassieker. Maar kan heel goed begrijpen dat veel mensen m te Amerikaans, sentimenteel vinden
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Altijd leuk die reacties 
Kurt Russell is een stoere vent, maar Saving Private Ryan gewoon een klassieker. Maar kan heel goed begrijpen dat veel mensen m te Amerikaans, sentimenteel vinden
Mja dat is de (met alle respect) joodzijnde Spielberg emotouch neem ik aan. Ik geef toe dat de film ervan doordrengt is, maar zeer prettig camerawerk en actie. The Ting daarentegen is voor veel meer filmliefhebbers meer klassieker dan SPR denk ik Number23.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Kurt Russell is een stoere vent, maar Saving Private Ryan gewoon een klassieker.
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
Mja dat is de (met alle respect) joodzijnde Spielberg emotouch neem ik aan. Ik geef toe dat de film ervan doordrengt is, maar zeer prettig camerawerk en actie. The Ting daarentegen is voor veel meer filmliefhebbers meer klassieker dan SPR denk ik Number23.
Ik denk dat de meningen toch 50/50 zijn verdeeld, hier op MM wint SPR het toch qua positie in top 250. Maar zoveel zegt dat ook weer niet, dat weet ik ookal wel. Ach, misschien heb ik The Thing nooit op waarde kunnen schatten. Aan de andere kant, SPR heeft een van de mooist gefilmde beginscenes ooit. Maar zo heeft elke film zijn argumenten, neem ik aan...
SPR heb ik tientallen keren gezien in mijn jongere jaren en kan die film dromen onderhand. Kan ook van alles genieten; van de kleine rol van Ted Danson tot aan de zingende Edith Piaf op de achtergrond. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik denk dat de meningen toch 50/50 zijn verdeeld, hier op MM wint SPR het toch qua positie in top 250. Maar zoveel zegt dat ook weer niet, dat weet ik ookal wel. Ach, misschien heb ik The Thing nooit op waarde kunnen schatten. Aan de andere kant, SPR heeft een van de mooist gefilmde beginscenes ooit. Maar zo heeft elke film zijn argumenten, neem ik aan...
SPR heb ik tientallen keren gezien in mijn jongere jaren en kan die film dromen onderhand. Kan ook van alles genieten; van de kleine rol van Ted Danson tot aan de zingende Edith Piaf op de achtergrond.
Maar de top 250 wordt vooral samengesteld door mensen dei iets meer dan af en toe een film kijken. Want laten we wel wezen. Los van de openingsscene is SPR een behoorlijk langdradig filmpje.
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Maar de top 250 wordt vooral samengesteld door mensen dei iets meer dan af en toe een film kijken. Want laten we wel wezen. Los van de openingsscene is SPR een behoorlijk langdradig filmpje.
Juiste stelling, toen ik hier toekwam d8 ik iets van film te kennen. Blijkt dat ik de bekende onbekendere films wel kende, maar nog heel veel parels (vooral oudere films ook) moest ontdekken. Op dat vlak zal ik wel ver achterstaan, maar het feit dat je stemt voor een film die je meer aanspreekt dan een andere hangt af van je eigen smaak. Bv de battle tussen SVP en dinges was een close one. Toch altijd eigenenaardig dat er zoveel kritiek wordt geleverd als je op een andere stemt ipv de hoek van de die-hard filmkenners. Jullie zitten hier immers al een paar jaartjes langer, en toch nog klagen
.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Jammer van Saving Private Ryan, zou een mooie stunt zijn. Ach, beide 4,5*.