• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

De meest irritante acteur

GrayFox

• 68 messages
  • 699 votes

Pastichio Rocker wrote:

Edward Norton

Nog zo'n figuur die denkt dat hij de bom is. Totaal ongeloofwaardig als neonazi. Ik moest altijd lachen als ik hem zag overacteren met zijn kale knikker en hakenkruis.

Krijg het idee dat jij een neonazi idd beter geloofwaardig kunt neerzetten

Trigoo

• 65 messages
  • 34 votes

Sommige mensen hebben toch rare ideeen over acteurs, bv De Niro en S.L Jackson vind ik persoonlijk bij de betere acteurs horen.

Echte slechte, wel dan denk ik aan J.C Van Damme, Stallone, Jackie Chan enz die kerels weten niet eens wat het woord acteren betekent........

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Trigoo wrote:

Stallone

mwah, het is altijd weer een feest als die man in beeld komt. Ik vind zelfs zijn rol als truckende armworstelaar/pappa nog geloofwaardig. (om nog maar te zwijgen over death race!)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Trigoo wrote:

Echte slechte, wel dan denk ik aan J.C Van Damme, Stallone, Jackie Chan enz die kerels weten niet eens wat het woord acteren betekent........

Ligt gewoon aan het soort films. Het is ook wle tekenend dat je voornamelijk acteurs opnoemt die in Martial Art/actie pur sang films te zien zijn. In die films moet je ook niet echt over acting capabilities te beschikken.

LaCosaNostra

• 167 messages
  • 42 votes

Gek dat je een paar van de beste acteurs ooit naar de maan wilt verbannen Pastichio Rocker

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

LaCosaNostra wrote:

Gek dat je een paar van de beste acteurs ooit naar de maan wilt verbannen Pastichio Rocker

echt heel bizar inderdaad

Statiegeld

• 340 messages
  • 308 votes

Tom Hanks

Michael Douglas

Rob Schneider

Owen Wilson

Frankeermachine

• 988 messages
  • 6604 votes

Selma Blair

Frankeermachine

• 988 messages
  • 6604 votes

Selma Blair

Clueless Dork

• 682 messages
  • 1046 votes

Pastichio Rocker wrote:

Al Pacino

Verpest altijd iedere film met zijn overdreven geschreeuw. Toppunt was nog wel zijn rol in Scarface. Vreselijk geschmier en een agressieve look maken nog geen goed acteur hoor.

Robert de Niro

Die vent kan eigenlijk helemaal niks. Snap al die ophef dan ook niet over zijn rollen in flutfilms zoals Taxi Driver en Raging Bull. Sowieso zijn zwartwit films niet van deze tijd. Het had beter Raging Bullshit kunnen heten.

Edward Norton

Nog zo'n figuur die denkt dat hij de bom is. Totaal ongeloofwaardig als neonazi. Ik moest altijd lachen als ik hem zag overacteren met zijn kale knikker en hakenkruis.

Samuel L. Jackson

Oftewel de zwarte Pacino. Wordt meestal gecast in films als excuusneger zodat de regisseur niet beticht kan worden van racisme door alleen blanke mensen te casten. Jammer genoeg moet ook deze vent altijd maar schreeuwen en boos kijken.

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Nee. Ze zouden het dan ook moeten verbieden om in zwartwit te schieten in een tijd van kleur. Zwartwit verpest films die best goed zouden zijn geweest als ze in kleur zouden zijn geschoten, zoals Schindler's List. Maar nu is die film zo....pretentieus, arty farty bullshit, waardoor ook de geloofwaardigheid verloren gaat. Gemiste kans, hoor.

Wat heb jij een kortzichtige klote mening zeg. Puberaal de aandacht trekken en als een hele man over proberen door zo negatief mogelijk onzin uit te kramen is iets wat op MM totaal niet word gewaardeerd.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Pastichio Rocker wrote:

Zwartwit verpest films die best goed zouden zijn geweest als ze in kleur zouden zijn geschoten, zoals Schindler's List. Maar nu is die film zo....pretentieus, arty farty bullshit, waardoor ook de geloofwaardigheid verloren gaat. Gemiste kans, hoor.

Integendeel, doordat de film in zwart-wit is geschoten is hij voor mij juist geloofwaardiger. Vanwege de authentieke sfeer die de film meekrijgt, welteverstaan.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ach ja, hier roepen dat zwart/wit films sinds het intreden van het kleurentijdperk verboden moet worden en tegelijkertijd Raging Bull een zeer hoge beoordeling geven.. Maar het blijft natuurlijk altijd leuk om wat nonsens te verkondigen, om daarmee reacties uit te lokken.

J. Clouseau

• 976 messages
  • 1074 votes

Statiegeld wrote:

Tom Hanks

Tom Hanks is één van de beste acteurs ter wereld! Hoe hij zijn rollen speelt, zo is er maar één! Kijk maar eens naar Forrest Gump. Zo'n acteerprestatie doet niemand hem na!

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

J. Clouseau wrote:

(quote)

Tom Hanks is één van de beste acteurs ter wereld! Hoe hij zijn rollen speelt, zo is er maar één! Kijk maar eens naar Forrest Gump. Zo'n acteerprestatie doet niemand hem na!

Precies! Onterecht dat zijn naam hier valt.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Leland Palmer wrote:

Of The Godfather....

En wat dacht je van On the Waterfront?

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

En wat dacht je van On the Waterfront?

Zijn sterkste rol blijf ik die in a streetcar named desire vinden, al was de film zelf niet geweldig.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Niet geweldig! Een waar meesterwerk. Leigh en Brando, hoe kan dat nog mis gaan.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

James Cagney, maar die speelt dan ook veel irritante rollen, is dus opzet.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

veron35 wrote:

Niet geweldig! Een waar meesterwerk. Leigh en Brando, hoe kan dat nog mis gaan.

Nou ten eerste Leigh zelf (een prestatie die ik absoluut niet kan waarderen, vind haar veels te hysterisch overkomen en oke misschoien is dat wel haar rol maar vond haar behoorlijk irritant, en heb stukjes van gone with the wind gezien en daar zag het er allemaal niet veel beter uit) en daarnaast was de film veels te toneelachtig en was het voor mij op een gegeven moment een beetje te veel van het goede, maar goed heb er toch drie sterren aangegeven vind ik meer dan genoeg.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik vind haar rol als Scarlett mischien wel een van de beste vrouwelijke rollen ooit gespeelt

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

veron35 wrote:

Ik vind haar rol als Scarlett mischien wel een van de beste vrouwelijke rollen ooit gespeelt

Weet niet heb de film nog nooit gezien, maar wanneer ik hem gezien heb, ben jij de eerste die het hoort ok...

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Geeft toch niet joh ieder zijn eigen smaak.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Antonio Banderas, vervelende acteur die altijd belabberde rollen speelt.

zinulzki

• 126 messages
  • 639 votes

Scarlett is geweldig,die mond, die borsten en die kont, hoe kunnen die nu slecht acteren.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

zinulzki wrote:

Scarlett is geweldig,die mond, die borsten en die kont, hoe kunnen die nu slecht acteren.

Makkelijk. Het uiterlijk zegt niks over het acteertalent van deze persoon.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Maar acteertalent heeft ze zeker, ze krijgt alleen niet altijd de juiste rollen aangeboden.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Maar acteertalent heeft ze zeker, ze krijgt alleen niet altijd de juiste rollen aangeboden.

Zo ongelukkig is ze daar toch niet in geweest denk ik; ze heeft al vrij diverse karakters kunnen spelen in uiteenlopende films.

Adrenal

• 1381 messages
  • 0 votes

Hayden Christensen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Wayans broers

Ashton Kutcher

Orlando Bloom

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

tukkerstein wrote:

Antonio Banderas, vervelende acteur die altijd belabberde rollen speelt.

Sinds hij naar de VS is getrokken wel ja. Zijn Spaanse films kan ik daarentegen wel aanraden!

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

deze user moesten ze naar de maan sturen krijg ik het gevoel bij bij deze topic!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.