- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Dat zeg ik ook niet. Maar als 'Sam de man' de enige neger in The Galaxy is dan is hij duidelijk een excuusneger. En excuusnegers gaan meestal dood zodat het blanke ras gered kan worden. En wat doet Sam de man in Star Wars? Precies, doodgaan! Ik discrimineer dus niet, maar George Lucas met zijn racistische prutfilms!
Oke dus dat is dus een excuusneger. Mooi dat ik de betekenis van dat woord nu ook weet. Het blijft echter een aanname, want er gaan natuurlijk in Star Wars wel meer personages dood. En in welke andere films wordt hij dan bijvoorbeeld nog meer als excuusneger gebruikt volgens jou? Want het gebeurt regelmatig zeg je.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
- 1408
- Deep Blue Sea
- Die Hard: With A Vengeance
- Jurassic Park
- Kill Bill Vol. 2
- Star Wars: Episode 1,2,3
- Trees Lounge
- True Romance
- Etc.
En in de helft van deze films ging hij ook nog eens dood, wat dus de term 'excuusneger' nog eens extra rechtvaardigd.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
- 1408
- Deep Blue Sea
- Die Hard: With A Vengeance
- Jurassic Park
- Kill Bill Vol. 2
- Star Wars: Episode 1,2,3
- Trees Lounge
- True Romance
- Etc.
En in de helft van deze films ging hij ook nog eens dood, wat dus de term 'excuusneger' nog eens extra rechtvaardigd.
Die Hard with a vengeance is grote onzin. Hoort bij het verhaal van de film en er komen wel veel meer negers in voor.
Zijn rolletje in Kill Bill 2 ook, dat is te verwaarlozen zo klein. Bovendien gebruikt Tarantino hem graag, dan zou je Pulp fiction en Jackie Brown ook kunnen noemen. en valt True Romance ook af.
Volgens mij speelt in Deep Blue See ook LL Cool J, dus die vlieger gaat voor deze film ook al weer niet op.
Maar goed jij ziet hem als excuusneger en vindt hem een irritante acteur. Ik niet en laten we het daar dan maar op houden.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Tsja, excuusnegers moeten ook de rekening betalen. Toch snap ik het niet dat die vent nog rollen krijgt aangeboden. Die kerel heeft geen greintje acteertalent en is bovendien veel te irritant aanwezig. En die kale knikker van hem weerspiegelt te veel licht, wat ontzettend storend is.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Hij speelt in ieder geval in heel veel films. Ken weinig acteurs die in zo veel films als hij hebben meegespeeld.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Sowieso zijn zwartwit films niet van deze tijd.
Je punt? Zie het verband overigens ook niet tussen dat en de acteerprestaties van Robert de Niro.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je punt? Zie het verband overigens ook niet tussen dat en de acteerprestaties van Robert de Niro.
Een zwartwit film in de tijd van kleur is al bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Vanuit commercieel oogpunt bedoel je dan?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Vanuit commercieel oogpunt bedoel je dan?
Nee. Ze zouden het dan ook moeten verbieden om in zwartwit te schieten in een tijd van kleur. Zwartwit verpest films die best goed zouden zijn geweest als ze in kleur zouden zijn geschoten, zoals Schindler's List. Maar nu is die film zo....pretentieus, arty farty bullshit, waardoor ook de geloofwaardigheid verloren gaat. Gemiste kans, hoor.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Artistiek..?
Zo niet, wat dan wel. Ik zie namelijk genoeg voorbeelden van succesvolle zwart-wit films sinds de intrede van kleurenfilms.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Nee. Ze zouden het dan ook moeten verbieden om in zwartwit te schieten in een tijd van kleur. Zwartwit verpest films die best goed zouden zijn geweest als ze in kleur zouden zijn geschoten, zoals Schindler's List. Maar nu is die film zo....pretentieus, arty farty bullshit, waardoor ook de geloofwaardigheid verloren gaat. Gemiste kans, hoor.
Ja hoor, je scheert alles over een kam. Erg kortzichtig. Zwart-wit kan ontzettend mooi zijn, als het goed wordt uitgevoerd. Schindler's List was in kleur ook gewoon vrij matig geweest wat mij betreft.
In films als The Longest Day, Touch of Evil, Raging Bull, Psycho geeft het zwart-wit juist iets extra moois (in de tijd van kleur).
Ethan Hawke en John Cusack mogen ze trouwens van mij naar de maan verbannen om on-topic te blijven.
J. Clouseau
-
- 976 messages
- 1074 votes
Vroeger vond ik Jim Carrey altijd de irritantste acteur, maar sinds ik The Truman Show heb gezien, vind ik hem al veel beter. Daarin speelt hij tenminste een deftige rol. Wat een verschil met dat geke bekken-getrek in Bruce Almighty of Ace Ventura.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Zo goed onderbouwd ook.
Ik lach me echt helemaal suf als ik dit topic zo doorblader. Vooral die opsommingen zonder redelijke onderbouwing slaan echt helemaal nergens op.
'Ja, ik vind Johnny Depp irritant want ik von Fear and Loathing in Las Vegas een kutfilm!'
Hi-la-risch.
Niet alleen Fear and Loathing in Las Vegas neem ik aan. Als je niet van Pirates houd en dat de enige films die je met Depp gezien hebt vind je hem irritant acteren. Ik weet nu wel beter.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Eerste 2 zeker. 3e af en toe. laatste 2 niet.
Reeves is de ergste acteur die ik ken. Hij verneukt elke film waar hij in speelt.The Devil's Advocate had in mijn top 10 gestaan zonder hem. Ik lag gewoon dubbel bij Brotherhood of Justice zo slecht hij acteerde.
Hayabusa
-
- 453 messages
- 115 votes
Steve Carell, zijn films slaan werkelijk waar nergens op. Evan Almighty, bah....
Eddie Murphy maakt tegenwoordig ook niks fatsoenlijk, verban hem ook maar.
Paul Walker, die gast kan totaal niet acteren en moet het hebben van goede tegenspelers (Vin Diesel in Fast & Furious) en van zijn uiterlijk.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Ja hoor, je scheert alles over een kam. Erg kortzichtig. Zwart-wit kan ontzettend mooi zijn, als het goed wordt uitgevoerd. Schindler's List was in kleur ook gewoon vrij matig geweest wat mij betreft.
In films als The Longest Day, Touch of Evil, Raging Bull, Psycho geeft het zwart-wit juist iets extra moois (in de tijd van kleur).
Ethan Hawke en John Cusack mogen ze trouwens van mij naar de maan verbannen om on-topic te blijven.
Offtopic: klopt, maar in het geval van 13 Tzameti moet ik 'm toch echt gelijk geven.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Robert de Niro
Die vent kan eigenlijk helemaal niks. Snap al die ophef dan ook niet over zijn rollen in flutfilms zoals Taxi Driver en Raging Bull. Sowieso zijn zwartwit films niet van deze tijd. Het had beter Raging Bullshit kunnen heten.
Dit geloof je zelf niet. Jij moet wel een grafhekel aan die man hebben. De Niro is the best!
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Al Pacino
Verpest altijd iedere film met zijn overdreven geschreeuw. Toppunt was nog wel zijn rol in Scarface. Vreselijk geschmier en een agressieve look maken nog geen goed acteur hoor.
Robert de Niro
Die vent kan eigenlijk helemaal niks. Snap al die ophef dan ook niet over zijn rollen in flutfilms zoals Taxi Driver en Raging Bull. Sowieso zijn zwartwit films niet van deze tijd. Het had beter Raging Bullshit kunnen heten.
Edward Norton
Nog zo'n figuur die denkt dat hij de bom is. Totaal ongeloofwaardig als neonazi. Ik moest altijd lachen als ik hem zag overacteren met zijn kale knikker en hakenkruis.
Samuel L. Jackson
Oftewel de zwarte Pacino. Wordt meestal gecast in films als excuusneger zodat de regisseur niet beticht kan worden van racisme door alleen blanke mensen te casten. Jammer genoeg moet ook deze vent altijd maar schreeuwen en boos kijken.
Sohe! Jij hebt humor! Mijn top 3 favoriete acteurs staan hier bij! Echt humor heb jij. Alleen niet mijn soort...
Wat ik me dan afvraag is, wie vind jij dan wel goed?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Marlon Brando. Ik zie niet in wat er nu zo briljant moet zijn aan deze kerel. Ik heb 'm nog nooit op briljant acteerwerk kunnen betrappen. Apocalypse Now, The Score, Superman... Misschien in zijn oudere films?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Marlon Brando. Ik zie niet in wat er nu zo briljant moet zijn aan deze kerel. Ik heb 'm nog nooit op briljant acteerwerk kunnen betrappen. Apocalypse Now, The Score, Superman... Misschien in zijn oudere films?
Dus omdat hij niet briljant acteer vind je hem irritant. Nou wat zul jij een hoop acteurs en actrices dan irritant vinden 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Probeer A Streetcar Named Desire (1951) eens.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Of The Godfather....
Vond 'm daarin ook niet overtuigend. Pacino speelde hem van het scherm.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Vond 'm daarin ook niet overtuigend. Pacino speelde hem van het scherm.
Je lacht je suf op dit forum zeg je omdat de onderbouwingen zo slecht zijn. Nou welkom bij de club zou ik willen zeggen, want je geeft zelf ook geen onderbouwing voor je irritante acteur 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je lacht je suf op dit forum zeg je omdat de onderbouwingen zo slecht zijn. Nou welkom bij de club zou ik willen zeggen, want je geeft zelf ook geen onderbouwing voor je irritante acteur
Heb je niet goed gelezen.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Heb je niet goed gelezen.
dus omdat hij niet briljant is is hij irritant? Niet briljant kan ook zeer goed zijn. Dus nog steeds geen duidelijke reden waaro Marlon Brando irritant is volgens jou.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vind Brando's rollen veel te gemaakt. Vito Corleone is een karikatuur dat eigenlijk niet in de film past en Kurtz uit Apocalypse Now is gewoon irritant. Alleen in A Streetcar Named Desire vond ik Brando overtuigend.