• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

De meest irritante acteur

Pestilence

• 8 messages
  • 172 votes

Ik zeg ook Tom Cruise

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Geena Davis. Moet je in Thelma & Louise is horen hoe ze praat, erg irritant accent.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik vind haar prestatie in Thelma & Louise geweldig! De prestatie die zij daar neerzet doet dat accent vergeten.......

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Leland Palmer wrote:

Ik vind haar prestatie in Thelma & Louise geweldig! De prestatie die zij daar neerzet doet dat accent vergeten.......

Nou, ze acteert ook goed ja, klopt. Maar toch, die accent vergeet ik niet in ieder geval.

J. Clouseau

• 976 messages
  • 1074 votes

Jim Carrey, die vind ik pas irritant.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

PaulieWalnuts wrote:

Willem Dafoe vind ik ook zo verschrikkelijk.

Geweldige acteur.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Ben Affleck

Martin Lawrence

Steve Martin, al moet ik zeggen dat ik hem in Plains,train and Automobiles best goed vond. Er is hoop

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

HarmJanStegenga wrote:

Jodie Foster vink behoorlijk irritant met haar accentje.......

Ik vind juist een toffe accent van Jodie, een ferm wijf.

Meest irritant :

Steve Martin met zijn onnozele gedoe

Whoopy Goldberg om van te bleiten

Eddy Murphy in sommige films : kwibus

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Spetie wrote:

Martin Lawrence

Met stip op één inderdaad, samen met Owen Wilson!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Martin Lawrence

Is het beste wanneer hij een bijrol heeft. Voor de rest is het een overacterende muppet die maar 1 typetje kan spelen, namelijk die van ietwat heethoofderige smart-ass (zie National Security, Blue Streak, Bad Boys, Black Knight etc.). Heeft ook vaak de neiging om hetzelfde te doen als zijn grote voorbeeld Eddie Murphy. Heb je 1 Martin Lawrence film gezien dan heb je ze allemaal gezien. Hoe hij nog steeds rollen aangeboden krijgt is me een compleet raadsel.

Keanu Reeves

Hij heeft een aparte (coole) uitstraling wat voor films zoals The Matrix trilogie wellicht werkte, maar toegegeven: een houten plank acteert beter dan Keanu. Heeft vaak de neiging om films compleet te verzieken door in zinnen de klemtoon verkeerd te leggen, waardoor bv een emotioneel moment een hilarische ondertoon krijgt. Heeft met A Scanner Darkly tevens bewezen dat hij zowel live als geanimeerd geen greintje acteertalent bezit.

Robert de Niro

Heeft meer acteertalent in zijn kleine teen als Keanu Reeves in zijn hele lichaam, maar heeft de laatste 10 jaar geen enkele memorabele, Oscar-waardige rol meer gespeeld, en duikt regelmatig op in de slechtste (Hollywood)films zoals Men of Honor, Analyze That, 15 Minutes, Godsend en Hide and Seek. Heeft De Niro er soms geen zin meer in en neemt hij die rollen aan om zijn portemonnee te vullen, want je zou verwachten dat een acteur van zijn kaliber de rollen voor het oprapen heeft?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

The Good Shepherd (7op IMDB) en Ronin lijken mij toch nog wel de moeite waard.

Esteban

• 3606 messages
  • 1826 votes

Pastichio Rocker wrote:

Robert de Niro

Heeft meer acteertalent in zijn kleine teen als Keanu Reeves in zijn hele lichaam, maar heeft de laatste 10 jaar geen enkele memorabele, Oscar-waardige rol meer gespeeld, en duikt regelmatig op in de slechtste (Hollywood)films zoals Men of Honor, Analyze That, 15 Minutes, Godsend en Hide and Seek. Heeft De Niro er soms geen zin meer in en neemt hij die rollen aan om zijn portemonnee te vullen, want je zou verwachten dat een acteur van zijn kaliber de rollen voor het oprapen heeft?

Het klopt volledig wat je zegt. Robert DeNiro heeft in vele ondingen gespeeld de laatste tijd. Maar de man steekt dat ook niet onder stoelen of banken. De énige reden waarom hij naar eigen zeggen die rollen heeft aanvaard, is om met dat geld zijn eigen film "The Good Sheperd" kunnen waar te maken.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

The Good Shepherd (7op IMDB) en Ronin lijken mij toch nog wel de moeite waard.

Ja, maar Ronin is alweer 10 jaar oud en De Niro is de regisseur van The Good Shepherd.

Esteban wrote:

Het klopt volledig wat je zegt. Robert DeNiro heeft in vele ondingen gespeeld de laatste tijd. Maar de man steekt dat ook niet onder stoelen of banken. De énige reden waarom hij naar eigen zeggen die rollen heeft aanvaard, is om met dat geld zijn eigen film "The Good Sheperd" kunnen waar te maken.

Bizar, want je zou toch denken dat hij voor een goeie rol 10x zoveel meer poen zou vangen, en welke zijn status als topacteur ook minder zou schaden.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Pastichio Rocker wrote:

Bizar, want je zou toch denken dat hij voor een goeie rol 10x zoveel meer poen zou vangen, en welke zijn status als topacteur ook minder zou schaden.

Geen enkele acteur van die leeftijd zit in de hoogste salarisschaal. Heeft weinig met kwaliteit van de acteur te maken.

Bij vrouwen van die leeftijd is het zelfs nog erger.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

kos wrote:

(quote)
Geen enkele acteur van die leeftijd zit in de hoogste salarisschaal. Heeft weinig met kwaliteit van de acteur te maken.

Bij vrouwen van die leeftijd is het zelfs nog erger.

Voor Meet The Fockers heeft hij toch aardig wat geld binnengehaald.

zinulzki

• 126 messages
  • 639 votes

Keanu Reeves

Tom Cruise

Orlando Bloom

Ethan Hawke

Cuba Gooding Jr

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

zinulzki wrote:

Keanu Reeves

Tom Cruise

Orlando Bloom

Ethan Hawke

Cuba Gooding Jr

Zo goed onderbouwd ook.

Ik lach me echt helemaal suf als ik dit topic zo doorblader. Vooral die opsommingen zonder redelijke onderbouwing slaan echt helemaal nergens op.

'Ja, ik vind Johnny Depp irritant want ik von Fear and Loathing in Las Vegas een kutfilm!'

Hi-la-risch.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Tom Cruise is misschien niet de allerslechtste acteur die er rondloopt, maar zijn hele persoonlijkheid staat mij niet aan. En daarom vind ik hem afschuwelijk.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Martin Lawrence, Jon Lovitz en Leslie Nielsen. Kunnen allemaal maar 1 typetje spelen, en zijn eigenlijk nooit leuk (behalve Nielsen in de Naked Gun films. Maar de rest... Brrr!).

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Ben Aflleck. Vind het een irritante en erg slechte acteur.

Maar misschien schuilt er wel een goede regisseur in de man

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Van mij mogen ze allemaal een enkeltje pluto krijgen... ik betaal!

Op alfabetische volgorde...

Chuck Norris

Daan Schuurmans

Hugh Grant

Jean Claude van Damme

John Travolta

Lindsay Lohan

Mel Gibson

Paris Hilton

Reese Witherspoon

Sylvester Stallone

The Olsen Twins

Tom Cruise

Tom Hanks

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

Leviwosc wrote:

Van mij mogen ze allemaal een enkeltje pluto krijgen... ik betaal!

Op alfabetische volgorde...

Chuck Norris

Jean Claude van Damme

John Travolta

Mel Gibson

Sylvester Stallone

Tom Cruise

Tom Hanks

Tom hanks en Mel Gibson vind ik wel goede acteurs. Chuck Norris (bijrol) heb ik graag zien spelen met Bruce Lee in een Kung-fu film.

John Travolta mag voor mij ook naar Pluto. Sylvester Stallone zie ik graag in sommige films. Tom Cruise vind ik ook matig. En dan onze Belg J.C.Van Damme is goed voor de opvulling.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Al Pacino

Verpest altijd iedere film met zijn overdreven geschreeuw. Toppunt was nog wel zijn rol in Scarface. Vreselijk geschmier en een agressieve look maken nog geen goed acteur hoor.

Robert de Niro

Die vent kan eigenlijk helemaal niks. Snap al die ophef dan ook niet over zijn rollen in flutfilms zoals Taxi Driver en Raging Bull. Sowieso zijn zwartwit films niet van deze tijd. Het had beter Raging Bullshit kunnen heten.

Edward Norton

Nog zo'n figuur die denkt dat hij de bom is. Totaal ongeloofwaardig als neonazi. Ik moest altijd lachen als ik hem zag overacteren met zijn kale knikker en hakenkruis.

Samuel L. Jackson

Oftewel de zwarte Pacino. Wordt meestal gecast in films als excuusneger zodat de regisseur niet beticht kan worden van racisme door alleen blanke mensen te casten. Jammer genoeg moet ook deze vent altijd maar schreeuwen en boos kijken.

Mrs. Donut

• 42 messages
  • 126 votes

Wat mij betreft eveneens naar Pluto, maar liever het zonnestelsel uit!

Nicolas Cage

John Cleese

Leslie Nielsen

Arnold Schwarzenegger

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

die opmerking over samuel jackson slaat echt werkelijk nergens op

alsof donkere acteurs niet in films mogen spelen maar alleen blanken

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

valerio2003 wrote:

die opmerking over samuel jackson slaat echt werkelijk nergens op

alsof donkere acteurs niet in films mogen spelen maar alleen blanken

Oh ja, hoeveel negers zaten er dan in de nieuwe Star Wars delen? Juist.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Oh ja, hoeveel negers zaten er dan in de nieuwe Star Wars delen? Juist.

Lijkt me een beetje een discriminerende opmerking en het slaat sowieso nergens op. Is het verboden dan dat Sam the man in Star Wars zit? Dat je hem iiritant vindt is jou mening, maar de manier waarop je het uit komt niet echt goed over op anderen denk ik.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

Jeroen Krabbe en Loes Luca.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Spetie wrote:

(quote)

Lijkt me een beetje een discriminerende opmerking en het slaat sowieso nergens op. Is het verboden dan dat Sam the man in Star Wars zit? Dat je hem iiritant vindt is jou mening, maar de manier waarop je het uit komt niet echt goed over op anderen denk ik.

Dat zeg ik ook niet. Maar als 'Sam de man' de enige neger in The Galaxy is dan is hij duidelijk een excuusneger. En excuusnegers gaan meestal dood zodat het blanke ras gered kan worden. En wat doet Sam de man in Star Wars? Precies, doodgaan! Ik discrimineer dus niet, maar George Lucas met zijn racistische prutfilms!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Lando Calrissian is ook zwart...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.