- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5308 votes
Ben Stiller
Bob Saget
Hugh Grant
Lea Leone (Jurassic park 3, schreeuwwijf)
Kurt Russell
Johhny de Mol
En verder sowieso al die kutzangeresjes die denken te kunnen acteren, zoals:
- Britney Spears
- Mariah Carey
- Spice girls
- Jennifer Lopez (acteerde volgens mij eerder dan dat ze zong, maar het is allebij kut)
En natuurlijk Paris, maar dat is geen zangeres (kan niks, maar weet wel door alleen te feesten en zich te misdragen en natuurlijk haar naam zelf superveel geld te verdienen, want ze heeft haar familie financieel echt niet meer nodig)
In tegenstelling tot Veron35: wat een ongeloofeljik dom (mag dat, mods?) lijstje. De Spice Girls, hallo? Die hebben één keer geacteerd, dat zijn geen actrices. Overbodig in dit topic lijkt me. Ik vind dit topic uberhaupt al gezanik: doe eerst zelf wat voordat je commentaar op anderen levert!
Gabe Walker
-
- 121 messages
- 374 votes
Wat versta je onder niet-gangsta rappers...
Gangsta rappers doelde ik voornamelijk mee op die rappers die zich in de films ook zo cool gedragen als dat ze zich in het echt voordoen: DMX, Ice -T, Ice Cube, LL Cool J
De niet gangsta rappers denk ik eerder aan bv: Will Smith,die vind ik dan wel ok... vind hem zelfs heel goed!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
In tegenstelling tot Veron35: wat een ongeloofeljik dom (mag dat, mods?) lijstje. De Spice Girls, hallo? Die hebben één keer geacteerd, dat zijn geen actrices. Overbodig in dit topic lijkt me. Ik vind dit topic uberhaupt al gezanik: doe eerst zelf wat voordat je commentaar op anderen levert!
Omdat we zelf toevallig geen acteurs zijn, mogen we geen kritiek op andere acteurs hebben? Dat is pas onzin.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5308 votes
Dit is geen opgebouwde kritiek, dit is gewoon puur gal spuwen.
Bacon
-
- 1012 messages
- 1378 votes
Jim Carrey natuurlijk. Wat een vreselijke man.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jim Carrey nauurlijk. Wat een vreselijke man.
Inderdaad, zijn films sla ik ook maar wat graag over. Ik kan er echt niet naar kijken. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Films als Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Number 23 al geprobeerd..? 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
The Number 23 was imo helemaal niet zo sterk. Je kunt beter naast ESOTSM het geweldige Man on the Moon en The Truman Show noemen als het betere werk van Carrey.
sarahtjx
-
- 31 messages
- 2 votes
Tom Cruise is neit bepaald mijn favoriet maar is zeker niet slecht 
Mijn favo acteur is (zoals je kan zien) Johnny Depp , vind ik , in elke film hij kan piraat , messenman , en historische rollen spelen , hij kan alles aan , net als Orlando Bloom(elf,ridder,piraat;..) Maar is zeker nog niet te vergelijken met Johnny . Een van de slechtste acteurs vind ik Adam Sandler .. ik snap niet hoe hij in Hollywood terecht is gekomen:pEn dan nog Swartsheneger
Is niet echt een acteur ..
En als actrise (zo noemt ze haarzelf toch) Paris Hilton (kijk maar naar haar kleine rol in House of Wax en ik geloof ook nog in Veronica Mars) Als ze maar haar mannen kan verlijden !
Gabe Walker
-
- 121 messages
- 374 votes
Wat is er mis met mijn schrijven ..?
Kleine foutjes met je spelling en met namen 
maar je punt is duidelijk hoor;)
trouwens, welke acteur stuur je naar de maan..... draait het om het acteerwerk of om de acteur zelf.....
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Echt de ergste ooit.
Nadat hij dit bericht heeft gelezen heeft hij gebrobeert zelfmoord te plegen 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee, en dat ga ik ook niet doen zolang Jim Carrey in die films speelt.
Dan haal ik het einde toch niet. 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Omdat de films geprezen zijn, betekent nog niet dat Jim Carrey opeens uit te staan is. Hij bewees dat hij kan acteren ja, maar dat heeft niks te maken met het feit dat hij tenenkrommend is.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
De meeste mensen vinden Carrey irritant omdat ze zijn humor niet kunnen waarderen. Films waarin hij speelt zonder de kenmerkende humor kan je dus best proberen aangezien de irritatiefactor dan niet aanwezig is.
glannestino
-
- 99 messages
- 510 votes
ROB SCHNEIDER!!!!!!!
verder: Ben Affleck en de gebroeders Wayans.
Voor de rest niemand omdat ik het eens ben dat de meeste soms nog wel eens willen verassen. Zoals Tom Cruise en Jim carrey dat ook al meerdere malen voor mij hebben gedaan. alleen denk ik dat bovenstaande acteurs daar nooit in staat in zullen zijn.
KoosJJ
-
- 6 messages
- 0 votes
ROB SCHNEIDER!!!!!!!
verder: Ben Affleck en de gebroeders Wayans.
Voor de rest niemand omdat ik het eens ben dat de meeste soms nog wel eens willen verassen. Zoals Tom Cruise en Jim carrey dat ook al meerdere malen voor mij hebben gedaan. alleen denk ik dat bovenstaande acteurs daar nooit in staat in zullen zijn.
Ben Affleck en Rob Schneider mee eens, maar laat de gebroeders Wayans maar verder gaan in hun serie The Wayans Brothers. Kan ik nog om lachen.
Verder mogen ze Matthew McConaughey wel naar de maan verbannen.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Nicolas Cage:r
Nee toch, in actiefilms is hij niet erg sterk, maar in zijn licht-komische dramafilms wel. In The Weather Man en Matchstick Men vond ik hem erg sterk.
Owen Wilson vind ik een zwakke acteur, zelden grappig en kan absoluut niet acteren. Hetzelfde geldt voor Adam Sandler inderdaad.
Orlando Bloom en Keira Knightley ken ik beiden van Pirates of the Caribbean (Bloom ook van Lord of the Rings), en vind ik ook behoorlijk matig. Echt geweldig acteren ze niet, naar de maan is wat overdreven, iets daar tussenin.
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Tom Cruise 
Helemaal mee eens! 
Die godvergutte Amerikaanse meelbal kan ik niet meer uitstaan!
Die hele mission impossible trilogie is om uit te kotsen.
Lord@ragorn
-
- 59 messages
- 27 votes
De drie meest verschrikkelijke "acteurs" die ik ken:
Jim Varney, steve Carel, Bob Goldthwait
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Steve Carel, Orlando Bloom, Tom Cruise in zijn meeste films,
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Willem Dafoe vind ik ook zo verschrikkelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Willem Dafoe vind ik ook zo verschrikkelijk.
Hoezo dat? Ik vind Dafoe juist nooit teleurstellen. Zelfs Spider-Man wist hij nog een kleurtje te geven. Welke film heb je van Dafoe gezien dat hij je zo tegenstaat?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Jodie Foster vink behoorlijk irritant met haar accentje.......
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jodie Foster vink behoorlijk irritant met haar accentje.......
Wat voor een accent? Er is me er nooit een in het bijzonder opgevallen in ieder geval.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Wat voor een accent? Er is me er nooit een in het bijzonder opgevallen in ieder geval.
Ze heeft een beetje een accent, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Zo'n cowboy accentje.....
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Zuidelijk accent bedoel je. Heeft ze vooral in Silence of the Lambs, met zo'n knauwende 'r' maar verder niet echt hoor.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hoezo dat? Ik vind Dafoe juist nooit teleurstellen. Zelfs Spider-Man wist hij nog een kleurtje te geven. Welke film heb je van Dafoe gezien dat hij je zo tegenstaat?
Willem is gewoon cool. 
moviegirl2
-
- 315 messages
- 310 votes
Tom Cruise is echt afschuwelijk!
Zo erg is hij nou ook weer niet hoor. Ik vind hem in bepaalde films zelfs niet slecht!