- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze was niet tevreden met deel2. Nog een deel is ook te veel, ze kunnen het beter hier bij laten.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ze was niet tevreden met deel2. Nog een deel is ook te veel, ze kunnen het beter hier bij laten.
Hmm niet mee eens, als ze een goed verhaal hebben dan mogen ze het er van mij nog wel op wagen.
Ik vond beide delen zeeer gaaf, ok deel 1 was beter, maar ja, dan is het allemaal ook nieuw enz. Dan is het gewoon beter, bijna altijd zo.
Maar ik hoop er toch nog op, vind het hele concept met die Samara enz zeer spannend en gaaf, dus ik hoop toch nog op een deel 3 met Naomi Watts! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ergerde me kapot aan Beyonce in Goldmember. Slecht geacteerd, hoewel ze er wel goed uit zag 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hillary Duff en Britney Spears, voor zover ze de naam actrices waard zijn 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Meestal zageressen die gaan acteren.
Dan denken ze dat ze dat ook nog el eventjes zullen kunnen, nou forgot it,
laten die zangers en zangeressen mooi blijven zingen, want de meesten bakken er werkelijk niks van als ze in een film gaan spelen.
Is ook niet verwondelijk natuurlijk,
Ik ken in ieder geval geen zangeres of zanger die subliem speelt in een film, Mischien Marilyn Monroe ofzo, maar dat is voor mijn tijd.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
laten die zangers en zangeressen mooi blijven zingen, .
Zelfs dat kunnen ze niet altijd 
Nubis
-
- 287 messages
- 1488 votes
Jennifer Lopez.
Voor zover ze als actrice wordt gezien.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik erger me ook kapot aan Glenn Close, sinds dat ze de rol had van Cruella in 101 Echte Dalmatiers...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze is oorspronkelijk toch een actrice, en nog geen slechte ook.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik dacht dat ze eigenlijk begonnen was als danseres?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze is begonnen als actrice in 'My Little Girl'. Later rolde ze in de show 'In Living Color', waar dansen centraal stond. Later kwam ze nog in een video van Janet Jackson en is zo als danseres in video's uitgegroeit tot actrice die schittert in grote produkties en later scoorde ze zelfs nog een platencontract bij het label van Tommy Motolla, Sony.
Jennifer is dus begonnen met acteren.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
hehe, dat wist ik ook helemaal niet, maar ik vind Jennifer Lopez opzich helemaal niet zo slecht, de film Out of sight en The Wedding Planner mogen er best zijn als je het mij vraagt, ja niet topfilms maar wel grappig om te bekijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laatste tijd is het niks maar ze behoort dankzij haar vertolkingen in The Cell, Out of Sight en vooral U-Turn toch bij mijn favorieten.
Ik ben blij dat mijn bijdrage aan Lopez kennis functioneel is. Dat de vrouw waar ik als beginnend pubertje zo gek van was, en al de info die ik over haar verzamelde d.m.v. MTV bio rhythms nu nog van pas kon komen. 
Kelsey
-
- 5 messages
- 5 votes
Ik erger me vreselijk aan Lindsay Lohan en Paris Hilton. Pure leeghoofden met weinig acteertalent.
Lotteke
-
- 247 messages
- 566 votes
Ik erger me vreselijk aan Lindsay Lohan en Paris Hilton. Pure leeghoofden met weinig acteertalent.
Mee eens en Hilary Duff mag ook bij die lijst.
Het ergste is nog wel dat deze dames nog veel succes hebben ook, waardoor ik vrees dat ze het acteren voorlopig nog wel door zullen zetten ook.
ikvoereendjes
-
- 196 messages
- 248 votes
Ben geen gay ofzo maar ik erger me eigenlijk aan heel veel actrices... (Julia Roberts, Renne Zelweger, Nicole Kidman, Kate Winslet, Whoopi Goldberg, Halle Berry, Queen Latifa > braak, ergste Liv Tyler met haar retarded face..)Ze zijn allemaal zo irritant! (ze moeten waarschijnlijk ook vaak irritant spelen, dat doen ze dan prima) Soms kijk ik wel eens een film en dan valt de actrice me niet op, dan is het prima.
Ik vind bv. Kate Winslet in meerdere films best aardig (Holy Smoke, Life of david gale, eternal sunshine of the spotless mind) toch heeft ze een irritante kop.
Scarlett Johanson, Sandra Bullock, Meg Ryan, Angelina Jolie vind ik minder irritant als het om actrices gaat.
Als je het over acteurs hebt dan vind ik Woody Allen en Steve Martin altijd geweldige braakballen... (Russel crowe kan er ook wat van) + Ben Afflek, maar dat is gewoon de slechste acteur ooit
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
sorrie hoor, maar als mensen Paris Hilton al als actrice gaan bestempelen, dan begin ik me echt af te vragen waar het heen moet met de wereld...
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
nou ze speelt tog in een aantal films en voor haar staan na house of wax nog 2 films waar ze in gaat spelen
dus ga jij je maar afvragen waar het heen gaat met de wereld

Mustjilp
-
- 37 messages
- 39 votes
1) Juliette Lewis
2) Julia Roberts
3) Michelle Rodriguez
Het was een gevecht tussen de 1e en 2e plaats 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Toch nog iemand die Michelle Rodriguez nog niet vergeten is, dat is mooi. Maar dat ze juist in een irritante top voorkomt laten we wel even terzijde. 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Annette Bening kan een irritant staaltje overacting aan het publiek geven. Bij het bekijken van American Beauty en Mars Attacks begreep ik niet dat men haar nooit zei : "Mens, werk toch aan die geloofwaardigheid.".
Reese Witherspoon speelt de laatste tijd in zulke irritante films zulke irritante rollen dat het moeilijk wordt voor mij de actrice Witherspoon objectief te beoordelen.
Sandra Bullock, vraag me niet waarom maar ik kan haar alleen maar op haar girl-next-door-achtige wijze vreselijk vinden, met haar girl-next-door-achtige mannieren. En die girl-next-door-achtige lach. Nee.
Verder... Oh ja, Hugh Grant is een wimp.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
@ Naomi Watts
Jennifer Lopez is begonnen als danseres: 1) dansschool 2) dansgezelschap 3) clips (oa MTV Yo! Raps! op de achtergrond) 4) musicals (oa WestSideStory) 5) de ster van een dansgezelschap (zie 2) 3) auditie In Living Color, op het nippertje aangenomen 4) danseres bij Janet Jackson (je ziet haar in 'That's The Way Love Goes') 5) komische serie: South Central 5) Soort Soap 6) vast nog een film of 2 7) en dan kwam 'Selena' denk ik, haar doorbraak.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
@ Naomi Watts
Jennifer Lopez is begonnen als danseres: 1) dansschool 2) dansgezelschap 3) clips (oa MTV Yo! Raps! op de achtergrond) 4) musicals (oa WestSideStory) 5) de ster van een dansgezelschap (zie 2) 3) auditie In Living Color, op het nippertje aangenomen 4) danseres bij Janet Jackson (je ziet haar in 'That's The Way Love Goes') 5) komische serie: South Central 5) Soort Soap 6) vast nog een film of 2 7) en dan kwam 'Selena' denk ik, haar doorbraak.
1) My Little Girl was al in 1986, in ieder geval voor MTV Yo Raps lijkt me
2) Selena was de achtste film van Lopez
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ok. Van MLG wist ik niets. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat Jennifer Lopez in eerste instantie een getrainde danseres en zangeres is. Dat was ook haar grootste ambitie: op een podium staan met haar songs.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat was ook haar grootste ambitie: op een podium staan met haar songs.
Waarom houd ze dan nooit een tournee? Juist, zo kan zen iet in films spelen. Jennifer heeft al vaak aangegeven dat Acting de grootste prioriteit heeft.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Hilary Duff kon voor jou niet wegblijven natuurlijk 
voor mij ook J-LO, Olsen Twins en Lindsay Lohan laat soms ook de wensen over
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Calista Flockhart. Ik heb haar nog nooit gezien, maar alleen haar verschijning al..