• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

De meest irritante actrice

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Josephine Hull, afzichtelijk wangedrocht dat gruwelijk irritant acteert, totaal niet grappig is, en vooral het bloed onder je nagels vandaan weet te halen. In haar eentje wist ze gehele films naar de gallemiezen te helpen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik begin me meer en meer te ergeren aan de grafkop (pardon my french) van Teresa Palmer. Kom haar wel erg vaak tegen de laatste tijd.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Het zijn er tientallen, zo uit het hoofd schieten deze me te binnen: Angelina Jolie, Selena Gomez, Hilary Duff, Carmen Electra, Nicole Kidman, Paris Hilton, dat blond ding uit Zack & Cody en Miley Cyrus.

Edit: Megan Fox natuurlijk ook.

noerej

• 8 messages
  • 10 votes

Mary Steenburgen (hoewel ik haar in Dirty Girl wel redelijk vond)

Ik trek die stem gewoon niet, een film gaat onherroepelijk uit.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Keira Knightley (veel en veel te mager), Cameron Diaz, Kirstin Stewart, Selena Gomez en Julia Roberts come to mind.

Kristin Stewart vooral. Bah.

En Megan Fox en Jennifer Aniston natuurlijk niet. Rachel!

Edit: Angelina Jolie mag ook wel naar de maan verbannen worden. Geen goed actrice en ook geen mooie vrouw.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Stu-Pot wrote:

Edit: Megan Fox natuurlijk ook.

Dan ga ik ook mee

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Timothyvdmeer

• 1540 messages
  • 2391 votes

Nicole Kidman en Agnelina Jolie beide drama.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Blake Lively, Mila Kunis (ook al gaat dit mij niet populair maken ), Scarlett Johansson, Jennifer Lawrence... Alsmede enkele Disney-sterretjes (Selena (seriously? Zij naast Ethan Hawke waarvan zij nog niet eens tot aan zijn voeten reikt?), Miley EN Taylor fucking Swift).

Er zullen er nog wel 'enkele' 100'en mogen volgen, maar ik hou het voor de moment hierbij.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Hierbij vraag ik Lawrence terug naar Aarde. De actrice heeft me aangenaam verrast met haar acteertalent.

En in ruil mag Amber Heard de maan wat verkennen.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Megan Fox???

Are you nuts?

Dan alleen wanneer ze naar het middelpunt van het universum moet worden gebracht en wel door mij persoonlijk.

Zoals iedereen snapt is het middelpunt van het universum mijn slaapkamer!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zou Miley Cyrus wel op een raketje willen zetten, wat is dat een gedrocht aan het worden zeg. Vanochtend haar nieuwe clip gezien en man, man, man... dat meisje heeft psychische bijstand nodig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Doe Cyrus maar naar Guantanamo Bay . Vreselijk mensje is dat geworden ja.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Ik vind haar steeds leuker worden

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik heb haar nooit leuk gevonden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Marine Vacth. Vreselijke uitstraling.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Melody Klaver

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Met stip op 1 op mijn shitlist:

- Halina Reijn

Matige actrice waarvan ik de indruk heb dat ze zichzelf wel helemaal de shit vind. Ze komt op mij vooral nep en gespeeld over, met name als ze bij DWDD zit heb ik dit gevoel. Haar uiterlijk is ook al niet veel aan en van haar innerlijk moet ze het dus ook niet hebben. Vind haar maar een paard.

En eigenlijk mogen deze wannabe actrices het stempel actrice niet eens dragen;

- Britney Spears

Tenenkrommend slecht was ze in Will & Grace en How I Met Your Mother dat het pijn deed aan mijn ogen.

- Paris Hilton

Nuff said.

ibendb

• 5036 messages
  • 3213 votes

Kristen Stewart, Amanda Seyfried. Zonder twijfel.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Yvonne Strahovski. Pools is haar moedertaal, maar ze is in Australië opgegroeid. Als ze Engels spreekt doet ze dat dan ook met Australisch accent. Ik heb haar echter alleen in Amerikaanse producties (Chuck, Dexter, The guilt trip) aan het werk gezien en daarin spreekt ze met Amerikaans accent. En dat is vreselijk. Alsof ze elke zin van papier voorleest, zo onnatuurlijk. Ik ken geen slechtere actrice.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Milla Jovovich vooral omdat ze het gezicht van Resident Evil films is geworden terwijl haar karakter niets eens bestond in de videogames

Angelina Jolie vond ik nog te doen totdat ze plots met Brad Pitt ging samenhokken.

Lindsay Lohan, zo leuk als kindster en nu

knowledge

• 178 messages
  • 0 votes

Julia Roberts

whoopi Goldberg

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Enige die me zo te binnen schiet is Uma Thurman. Vooral in Kill Bill erg irritant.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Dying Rose wrote:

Hierbij vraag ik Lawrence terug naar Aarde. De actrice heeft me aangenaam verrast met haar acteertalent.

En in ruil mag Amber Heard de maan wat verkennen.

Ben je nu serieus ? Dan wil ik met haar mee naar de maan!

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Wat Heard betreft ben ik zelfs bloedserieus.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Irritant? wat is irritant. Je wilt liever geen films met die erin meer zien. Lastiger wordt het als ze een tegenspeler hebben die je juist wel graag ziet spelen. (Je hebt wel meer soortgelijke topics).

Een soort tegenhanger van (het) favoriet(e) lijstje. Niet chronologisch. Hier Film >> Cast en crew >> De meest irritante acteur acteurs.

Hier actrices

1 Meryl Streep

2 Julie Andrews

3 Liza Minelli

4 Whoopi Goldberg

5 Katharine Hepburn

6 Jennifer Aniston

7 Judy Garland

8 Bette Davis

9 Milla Jovovich

10 Zarah Leander

11 Marika Rökk

12 en 13 The Olsen Twins Mary-Kate en Ashley Olsen

wordt vervolgd

(Marika Rökk, speelde in vele Duitse musicals (revuefilms/operette), ze was van oorsprong Hongaarse. Ze kon zeer goed dansen. Ik kan er nog steeds om lachen toen ik het verleden las dat ze op hoge leeftijd nog met de benen in de lucht zwaaide terwijl andere vrouwen van haar leeftijd al achter een rollator liepen maar ik heb haar altijd irritant gevonden, Zarah Leander (van oorsprong Zweedse) met haar zware stem eveneens. En veel mensen uit musicals wel. Hoewel het op zich vaak prachtig gemaakt films zijn met veel show en muziek).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Niet alle actrices zijn knap maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook irritant zijn. (Want daar wordt in dit topic wel veelvuldig over gesproken).

Barbara Streisand heb ik inderdaad ook altijd irritant gevonden. Lelijke neus ook. Maar toen ik Hello Dolly en Meet the fockers heb gezien kon die ook weer van de lijst af.

Sommige actrices heb ik steeds meer gezien (Sharon Stone en Melanie Griffith) en werden daardoor ook irritanter en andere blijven vanwege de eerste film(s) toch weer buiten schot, zoals Meg Ryan, Julianne Moore. Dus best lastig.

Joanne Woodward kan ik me wel herinneren, dat als daar een film van op tv kwam, keek ik niet, ik weet alleen de reden niet meer maar kon haar niet goed hebben.

In het verleden was de lijst wel een stuk langer.

Vandaag tot 21 gekomen maar wil hier ook tot 30 komen

14 Elisabeth Taylor

15 Loes Luca

16 Joanne Woodward

17 Kim Novak

18 Melanie Griffith

19 Julia Stiles

20 Audrey Hepburn

21 Sharon Stone

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Musicals......toch zitten daar juist ook de favoriete actrices in, Ginger Rogers, June Allyson, Esther Williams...(en in iets mindere mate ook de acteurs Donald O'Connor, Van Johnson, John Travolta....)

22 Grethe Weiser

23 Kathryn Grayson

24 Trude Herr

25 Jeanette Macdonald

26 Carmen Miranda

27 Caterina Valente

28 Eleanor Powell

29 Betty Hutton

30 Leslie Caron

31 Betty Grable

32 Ashley Judd

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

33 Uma Thurman

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Voor mij staat er maar eentje op nummer 1 met stip:

Una O'Connor,

die heks die eigenhandig films als Bride of Frankestein om zeept brengt met haar uiterst irritante manier van schmieren, vreselijk lachen en nog vreselijker gillen. Bah!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.