- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Josephine Hull, afzichtelijk wangedrocht dat gruwelijk irritant acteert, totaal niet grappig is, en vooral het bloed onder je nagels vandaan weet te halen. In haar eentje wist ze gehele films naar de gallemiezen te helpen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik begin me meer en meer te ergeren aan de grafkop (pardon my french) van Teresa Palmer. Kom haar wel erg vaak tegen de laatste tijd.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Het zijn er tientallen, zo uit het hoofd schieten deze me te binnen: Angelina Jolie, Selena Gomez, Hilary Duff, Carmen Electra, Nicole Kidman, Paris Hilton, dat blond ding uit Zack & Cody en Miley Cyrus.
Edit: Megan Fox natuurlijk ook.
noerej
-
- 8 messages
- 10 votes
Mary Steenburgen (hoewel ik haar in Dirty Girl wel redelijk vond)
Ik trek die stem gewoon niet, een film gaat onherroepelijk uit.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Keira Knightley (veel en veel te mager), Cameron Diaz, Kirstin Stewart, Selena Gomez en Julia Roberts come to mind.
Kristin Stewart vooral. Bah.
En Megan Fox en Jennifer Aniston natuurlijk niet. Rachel!

Edit: Angelina Jolie mag ook wel naar de maan verbannen worden. Geen goed actrice en ook geen mooie vrouw.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Edit: Megan Fox natuurlijk ook.
Dan ga ik ook mee 
Timothyvdmeer
-
- 1540 messages
- 2391 votes
Nicole Kidman en Agnelina Jolie beide drama.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Blake Lively, Mila Kunis (ook al gaat dit mij niet populair maken
), Scarlett Johansson, Jennifer Lawrence... Alsmede enkele Disney-sterretjes (Selena (seriously? Zij naast Ethan Hawke waarvan zij nog niet eens tot aan zijn voeten reikt?), Miley EN Taylor fucking Swift).
Er zullen er nog wel 'enkele' 100'en mogen volgen, maar ik hou het voor de moment hierbij.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Hierbij vraag ik Lawrence terug naar Aarde. De actrice heeft me aangenaam verrast met haar acteertalent.
En in ruil mag Amber Heard de maan wat verkennen. 
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Megan Fox???
Are you nuts?
Dan alleen wanneer ze naar het middelpunt van het universum moet worden gebracht en wel door mij persoonlijk.
Zoals iedereen snapt is het middelpunt van het universum mijn slaapkamer! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zou Miley Cyrus wel op een raketje willen zetten, wat is dat een gedrocht aan het worden zeg. Vanochtend haar nieuwe clip gezien en man, man, man... dat meisje heeft psychische bijstand nodig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Doe Cyrus maar naar Guantanamo Bay
. Vreselijk mensje is dat geworden ja.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Marine Vacth. Vreselijke uitstraling.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Met stip op 1 op mijn shitlist:
- Halina Reijn
Matige actrice waarvan ik de indruk heb dat ze zichzelf wel helemaal de shit vind. Ze komt op mij vooral nep en gespeeld over, met name als ze bij DWDD zit heb ik dit gevoel. Haar uiterlijk is ook al niet veel aan en van haar innerlijk moet ze het dus ook niet hebben. Vind haar maar een paard.
En eigenlijk mogen deze wannabe actrices het stempel actrice niet eens dragen;
- Britney Spears
Tenenkrommend slecht was ze in Will & Grace en How I Met Your Mother dat het pijn deed aan mijn ogen.
- Paris Hilton
Nuff said.
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Kristen Stewart, Amanda Seyfried. Zonder twijfel.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Yvonne Strahovski. Pools is haar moedertaal, maar ze is in Australië opgegroeid. Als ze Engels spreekt doet ze dat dan ook met Australisch accent. Ik heb haar echter alleen in Amerikaanse producties (Chuck, Dexter, The guilt trip) aan het werk gezien en daarin spreekt ze met Amerikaans accent. En dat is vreselijk. Alsof ze elke zin van papier voorleest, zo onnatuurlijk. Ik ken geen slechtere actrice.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Milla Jovovich vooral omdat ze het gezicht van Resident Evil films is geworden terwijl haar karakter niets eens bestond in de videogames 
Angelina Jolie vond ik nog te doen totdat ze plots met Brad Pitt ging samenhokken.
Lindsay Lohan, zo leuk als kindster en nu 
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Enige die me zo te binnen schiet is Uma Thurman. Vooral in Kill Bill erg irritant.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Hierbij vraag ik Lawrence terug naar Aarde. De actrice heeft me aangenaam verrast met haar acteertalent.
En in ruil mag Amber Heard de maan wat verkennen.
Ben je nu serieus ? Dan wil ik met haar mee naar de maan!
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Wat Heard betreft ben ik zelfs bloedserieus.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Irritant? wat is irritant. Je wilt liever geen films met die erin meer zien. Lastiger wordt het als ze een tegenspeler hebben die je juist wel graag ziet spelen. (Je hebt wel meer soortgelijke topics).
Een soort tegenhanger van (het) favoriet(e) lijstje. Niet chronologisch. Hier Film >> Cast en crew >> De meest irritante acteur acteurs.
Hier actrices
1 Meryl Streep
2 Julie Andrews
3 Liza Minelli
4 Whoopi Goldberg
5 Katharine Hepburn
6 Jennifer Aniston
7 Judy Garland
8 Bette Davis
9 Milla Jovovich
10 Zarah Leander
11 Marika Rökk
12 en 13 The Olsen Twins Mary-Kate en Ashley Olsen
wordt vervolgd
(Marika Rökk, speelde in vele Duitse musicals (revuefilms/operette), ze was van oorsprong Hongaarse. Ze kon zeer goed dansen. Ik kan er nog steeds om lachen toen ik het verleden las dat ze op hoge leeftijd nog met de benen in de lucht zwaaide terwijl andere vrouwen van haar leeftijd al achter een rollator liepen maar ik heb haar altijd irritant gevonden, Zarah Leander (van oorsprong Zweedse) met haar zware stem eveneens. En veel mensen uit musicals wel. Hoewel het op zich vaak prachtig gemaakt films zijn met veel show en muziek).
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Niet alle actrices zijn knap maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook irritant zijn. (Want daar wordt in dit topic wel veelvuldig over gesproken).
Barbara Streisand heb ik inderdaad ook altijd irritant gevonden. Lelijke neus ook. Maar toen ik Hello Dolly en Meet the fockers heb gezien kon die ook weer van de lijst af.
Sommige actrices heb ik steeds meer gezien (Sharon Stone en Melanie Griffith) en werden daardoor ook irritanter en andere blijven vanwege de eerste film(s) toch weer buiten schot, zoals Meg Ryan, Julianne Moore. Dus best lastig.
Joanne Woodward kan ik me wel herinneren, dat als daar een film van op tv kwam, keek ik niet, ik weet alleen de reden niet meer maar kon haar niet goed hebben.
In het verleden was de lijst wel een stuk langer.
Vandaag tot 21 gekomen maar wil hier ook tot 30 komen
14 Elisabeth Taylor
15 Loes Luca
16 Joanne Woodward
17 Kim Novak
18 Melanie Griffith
19 Julia Stiles
20 Audrey Hepburn
21 Sharon Stone
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Musicals......toch zitten daar juist ook de favoriete actrices in, Ginger Rogers, June Allyson, Esther Williams...(en in iets mindere mate ook de acteurs Donald O'Connor, Van Johnson, John Travolta....)
22 Grethe Weiser
23 Kathryn Grayson
24 Trude Herr
25 Jeanette Macdonald
26 Carmen Miranda
27 Caterina Valente
28 Eleanor Powell
29 Betty Hutton
30 Leslie Caron
31 Betty Grable
32 Ashley Judd
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Voor mij staat er maar eentje op nummer 1 met stip:
Una O'Connor,
die heks die eigenhandig films als Bride of Frankestein om zeept brengt met haar uiterst irritante manier van schmieren, vreselijk lachen en nog vreselijker gillen. Bah!