- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Over Renee Zelweger: op die poster van die nieuwe Bridget Jones film trekt ze een gezicht waarvan ik niet weet wat ze ermee bedoelt.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Over Renee Zelweger: op die poster van die nieuwe Bridget Jones film trekt ze een gezicht waarvan ik niet weet wat ze ermee bedoelt.
Ongeveer zoiets, lijkt me:

Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ja, maar kijkt ze nou verschrikt, ondeugend, verbaasd, blij, of is ze bang, probeert ze een klein kind aan het lachen te krijgen, moet ze poepen, is haar voetbalteam aan de winnende kant, heeft ze net de trailer van Batman Begins gezien, heeft ze een foto van Balkenende gezien, wilde ze dat ze zo knap was als degene die naar de poster kijkt, of is haar midlife-crisis net begonnen?
Die Smiley klopt inderdaad wel een klein beetje Kijkert, maar die Smiley is duidelijker!
blitzwingz
-
- 62 messages
- 172 votes
beetje slechte reden om haar naar de maan te verbannen, zeker als je na gaat dat het het een verdomd goeie actrice is (en bovendien zéér plezant om naar te kijken
)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind het een verdomd slechte actrice en heel onplezant om naar te kijken. Dat mens wekt alleen maar irritatie op.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Mag je nog een ticketje extra reserveren, ik vlieg wel met ze mee dan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jessica Biel krijgt van mij ook een enkeltje de maan voor kerst.
blitzwingz
-
- 62 messages
- 172 votes
Jessica Biel was de enige reden dat de remake van Texas Chainsaw Massacre nog de moeite waard was om te bekijken.
Maar Naomi, als je d'r zo een last van hebt, stuur ze dan maar naar mij toe. Vindt ik een veel betere oplossing 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hopelijk blijft ze dan voor altijd in de ruimte zweven.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
Angelina Jolie
Sarah Michelle Gellar
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
Julia Roberts
Ja die mag dr ook wel bij
Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Ja!! Inderdaad. Dat ik die kon vergeten!
Ik zie alleen maar die enorme lippen als ik haar in beeld zie verschijnen.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
Angelina Jolie
Sarah Michelle Gellar
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
...Mijn hemel, wat was Winona opeens eng, idem Scarlett Johansson...
Inderdaad ja. Zo vind ik Nicole Kidman soms een mooie vrouw maar op zo'n gala schrik je je lazerus...

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Er zijn ook niet tegenvallende actrices op gala's 
Naomi Watts is looking stunning as always.

Kabukiman
-
- 414 messages
- 75 votes
Zal ik nu eens iets schandaligs vertellen? Ik heb Naomi nog nooit in een film gezien...... Maar aan haar verschijning op bovenstaand gala kan ik niet anders dan in ieder geval voorzichtig concluderen dat ze Karakter heeft. Zich niets aantrekkend vangangbare verwachtingen dat dames zich op dit soort gelegenheden in krakzinnige uitdossingen vertonen.
Opvallend is wel dat ik drie van haar films die remakes betreffen WEL in de originele versie heb gezien (in bezit heb, zelfs": King Kong, Ned Kelly en The Ring.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zal ik nu eens iets schandaligs vertellen? Ik heb Naomi nog nooit in een film gezien......
Wat een schande
Ik raad je ten zeerste Mulholland Drive, 21 Grams en Ellie Parker aan. Mulholland Drive zet ze de beste rol neer in de filmgeschiedenis. In 21 Grams laat ze zich ook weer van haar beste kant zien, ze laat zien dat ze emotioneel heel erg overtuigend is, meer dan dat zelfs. Als Ellie Parker is ze ook weer zo subliem.
Maar aan haar verschijning op bovenstaand gala kan ik niet anders dan in ieder geval voorzichtig concluderen dat ze Karakter heeft. Zich niets aantrekkend vangangbare verwachtingen dat dames zich op dit soort gelegenheden in krakzinnige uitdossingen vertonen.
Karakter heeft ze zeker weten, dat straalt ze ook zeker uit. Jouw valt het dus ook gelijk op
Mijn idool maar tevens ook de meest geweldige vrouw out there, een vrouw met eigenwaarde, karakter, respect voor iedereen, denkt nuchter en ze zal never naast haar schoenen gaan lopen. De mix van talent en een intrigerend en charismatische persoonlijkheid maakte haar tot mijn idool. En dat al sinds Children of the Corn IV en daar mag ik best trots op zijn 
Opvallend is wel dat ik drie van haar films die remakes betreffen WEL in de originele versie heb gezien (in bezit heb, zelfs": King Kong, Ned Kelly en The Ring.
Gewoon gaan zien, ze is het zeker waard, niet alleen voor haar fans maar ook zeker voor de filmliefhebbers.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Zal ik nu eens iets schandaligs vertellen? Ik heb Naomi nog nooit in een film gezien...... Maar aan haar verschijning op bovenstaand gala kan ik niet anders dan in ieder geval voorzichtig concluderen dat ze Karakter heeft. Zich niets aantrekkend vangangbare verwachtingen dat dames zich op dit soort gelegenheden in krakzinnige uitdossingen vertonen.
aiaiai! als 'filmkenner' 21 Grams nog niet gezien?? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Mijn idool maar tevens ook de meest geweldige vrouw out there
Je liefde voor Michelle Rodriguez is voorbij? Wie wordt het volgende maand?
The Musicman
-
- 79 messages
- 1116 votes
LOL 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nog steeds mijn fav action hero. Waarom zou je ergens over praten waar je niks van weet? Watts is al vanaf CotC maar door haar modellenwerk uit het oog verloren maar gelukkig kwam ze toen met Strange Planet en a House Divided, gelukkig 
Nu je dit weet kan je je reacties de volgende keer achterwege laten.