• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

De meest irritante actrice

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Over Renee Zelweger: op die poster van die nieuwe Bridget Jones film trekt ze een gezicht waarvan ik niet weet wat ze ermee bedoelt.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Flipman wrote:

Over Renee Zelweger: op die poster van die nieuwe Bridget Jones film trekt ze een gezicht waarvan ik niet weet wat ze ermee bedoelt.

Ongeveer zoiets, lijkt me:

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ja, maar kijkt ze nou verschrikt, ondeugend, verbaasd, blij, of is ze bang, probeert ze een klein kind aan het lachen te krijgen, moet ze poepen, is haar voetbalteam aan de winnende kant, heeft ze net de trailer van Batman Begins gezien, heeft ze een foto van Balkenende gezien, wilde ze dat ze zo knap was als degene die naar de poster kijkt, of is haar midlife-crisis net begonnen?

Die Smiley klopt inderdaad wel een klein beetje Kijkert, maar die Smiley is duidelijker!

blitzwingz

• 62 messages
  • 172 votes

beetje slechte reden om haar naar de maan te verbannen, zeker als je na gaat dat het het een verdomd goeie actrice is (en bovendien zéér plezant om naar te kijken )

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind het een verdomd slechte actrice en heel onplezant om naar te kijken. Dat mens wekt alleen maar irritatie op.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Cameron Diaz.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Mag je nog een ticketje extra reserveren, ik vlieg wel met ze mee dan.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jessica Biel krijgt van mij ook een enkeltje de maan voor kerst.

blitzwingz

• 62 messages
  • 172 votes

Jessica Biel was de enige reden dat de remake van Texas Chainsaw Massacre nog de moeite waard was om te bekijken.

Maar Naomi, als je d'r zo een last van hebt, stuur ze dan maar naar mij toe. Vindt ik een veel betere oplossing

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

doen we. Bespaart mij wat geld.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Hopelijk blijft ze dan voor altijd in de ruimte zweven.

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13393 votes

Angelina Jolie

Sarah Michelle Gellar

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Julia Roberts

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13393 votes

ThaMovieVoter wrote:

Julia Roberts

Ja die mag dr ook wel bij

mandy18

• 40 messages
  • 3 votes

waarom julia roberts?

Obiwannes

• 758 messages
  • 898 votes

Ik erger me enorm aan Julia Roberts!

Kabukiman

• 414 messages
  • 75 votes

Ja!! Inderdaad. Dat ik die kon vergeten!

Ik zie alleen maar die enorme lippen als ik haar in beeld zie verschijnen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ook dat ben ik met je eens!

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13393 votes

Angelina Jolie

Sarah Michelle Gellar

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Menni schreef:

...Mijn hemel, wat was Winona opeens eng, idem Scarlett Johansson...

Inderdaad ja. Zo vind ik Nicole Kidman soms een mooie vrouw maar op zo'n gala schrik je je lazerus...

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Redlop wrote:

maar op zo'n gala schrik je je lazerus...

Er zijn ook niet tegenvallende actrices op gala's

Naomi Watts is looking stunning as always.

(afbeelding)

The Musicman

• 79 messages
  • 1116 votes

Ziet er inderdaad fris uit

Kabukiman

• 414 messages
  • 75 votes

Zal ik nu eens iets schandaligs vertellen? Ik heb Naomi nog nooit in een film gezien...... Maar aan haar verschijning op bovenstaand gala kan ik niet anders dan in ieder geval voorzichtig concluderen dat ze Karakter heeft. Zich niets aantrekkend vangangbare verwachtingen dat dames zich op dit soort gelegenheden in krakzinnige uitdossingen vertonen.

Opvallend is wel dat ik drie van haar films die remakes betreffen WEL in de originele versie heb gezien (in bezit heb, zelfs": King Kong, Ned Kelly en The Ring.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kabukiman schreef:

Zal ik nu eens iets schandaligs vertellen? Ik heb Naomi nog nooit in een film gezien......

Wat een schande Ik raad je ten zeerste Mulholland Drive, 21 Grams en Ellie Parker aan. Mulholland Drive zet ze de beste rol neer in de filmgeschiedenis. In 21 Grams laat ze zich ook weer van haar beste kant zien, ze laat zien dat ze emotioneel heel erg overtuigend is, meer dan dat zelfs. Als Ellie Parker is ze ook weer zo subliem.

Maar aan haar verschijning op bovenstaand gala kan ik niet anders dan in ieder geval voorzichtig concluderen dat ze Karakter heeft. Zich niets aantrekkend vangangbare verwachtingen dat dames zich op dit soort gelegenheden in krakzinnige uitdossingen vertonen.

Karakter heeft ze zeker weten, dat straalt ze ook zeker uit. Jouw valt het dus ook gelijk op Mijn idool maar tevens ook de meest geweldige vrouw out there, een vrouw met eigenwaarde, karakter, respect voor iedereen, denkt nuchter en ze zal never naast haar schoenen gaan lopen. De mix van talent en een intrigerend en charismatische persoonlijkheid maakte haar tot mijn idool. En dat al sinds Children of the Corn IV en daar mag ik best trots op zijn

Opvallend is wel dat ik drie van haar films die remakes betreffen WEL in de originele versie heb gezien (in bezit heb, zelfs": King Kong, Ned Kelly en The Ring.

Gewoon gaan zien, ze is het zeker waard, niet alleen voor haar fans maar ook zeker voor de filmliefhebbers.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Kabukiman wrote:

Zal ik nu eens iets schandaligs vertellen? Ik heb Naomi nog nooit in een film gezien...... Maar aan haar verschijning op bovenstaand gala kan ik niet anders dan in ieder geval voorzichtig concluderen dat ze Karakter heeft. Zich niets aantrekkend vangangbare verwachtingen dat dames zich op dit soort gelegenheden in krakzinnige uitdossingen vertonen.

aiaiai! als 'filmkenner' 21 Grams nog niet gezien??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Naomi Watts wrote:

Mijn idool maar tevens ook de meest geweldige vrouw out there

Je liefde voor Michelle Rodriguez is voorbij? Wie wordt het volgende maand?

The Musicman

• 79 messages
  • 1116 votes

Jordy schreef:

(quote)

LOL

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jordy wrote:

Nog steeds mijn fav action hero. Waarom zou je ergens over praten waar je niks van weet? Watts is al vanaf CotC maar door haar modellenwerk uit het oog verloren maar gelukkig kwam ze toen met Strange Planet en a House Divided, gelukkig

Nu je dit weet kan je je reacties de volgende keer achterwege laten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.