- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ga met knowledge mee, niks mis met onze Madrileense filmster. 
Sexy Lee Ryan
-
- 203 messages
- 0 votes
wat is er in godsnaam zo irriterend aan Penelope cruz ... dat kind heeft in ontzettend goede spaanse en ook enkele amerikaanse films meegedaan ...
Dus als de film goed is is zij goed
Tenminste dat haal ik hieruit.
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
nee je hebt gelijk ... irritante en slechte actrices worden constant gevraagd in goede films ...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee maar als de film goed is hoeft nog niks over de cast te zeggen, gaat vaak samen maar niet altijd.
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
inderdaad , ik heb ook nooit altijd gezegd ... maar dit is afwijken natuurlijk . Ik bedoel gewoon als je haar prestaties bekijkt in het grote aantal zeer goede films waar ze in meespeelde kan ik alleen maar constateren dat ze als een goede actrice mag beschouwd worden ... en irritante actrices worden volgens mij zelden zo vaak gevraagd , zeker niet door dezelfde directors ... en als je al mensen gaat verbannen naar de maan vanwege diens mimiek ...
soit het is mijn bedoeling alleszins niet om hier een hele zijdiscussie van te maken .
Bij irritant in de zin van slecht acterend en op vervelende wijze in de picture lopende nomineer ik Renee Zellweger
Sexy Lee Ryan
-
- 203 messages
- 0 votes
Er zijn genoeg slechte acteurs die in goeie films spelen. Ik vind namelijk dat de film niks over je talent zegt maargoed.
Trollie
-
- 7 messages
- 11 votes
'k Vind over het algemeen een film al een stuk minder goed als er slecht en/of vervelend in wordt geacteerd...
Renee Zellweger is inderdaad vaak vrij vervelend.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik kan Georgina Verbaan niet uitstaan. Slechte actrice in slechte films die ook nog eens denkt dat ze alles is. Ze is zeker niet alles en absoluut niet knap.
Tim Burton
-
- 112 messages
- 51 votes
Die was ik nog helemaal vergeten, maar zij moet zeker naar de maan.
... Nou ja... Pluto mag ook wel... Lekker ver weg!!!!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voordat ze daar is zijn haar kinderen al overleden. 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Halle Berry
Naomi Watts
Britney Spears
Jennifer Lopez
Kate Winslet
Georgina Verbaan
Katja Schuurman
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Verklaar jezelf Timmy. Wat is er mis met Kate Winslett?
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Ckr nooit Titanic gezien.
Zeker nooit Eternal Sunsine of the Spotless mind en Finding Neverland gezien?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ze heeft veel meer gedaan dan Titanic. Waaronder veel goeds.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Naomi Watts?? nou neem ik je echt niet meer serieus. Je hoeft Naomi niet te gek te vinden maar haar bij dat kaliber rampactricetjes neerzetten vind ik erg overdreven en niet serieus te nemen. Zelfde geldt voor Lopez en Winslet.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Kom je aan Naomi Watts dan kom je aan Naomi Watts! 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Halle Berry
Naomi Watts
Britney Spears
Jennifer Lopez
Kate Winslet
Georgina Verbaan
Katja Schuurman
Hoe kun je ooit Kate Winslet en Naomi Watts in één adem noemen met La Spears, La Lopez en La Verbaan? 
Echt héél vreemd... Er zit toch een wereld van verschil in de acteerkwaliteiten van Watts en Winslet in vergelijking tot het gepruts van de andere drie... Maar daar moet je zeker hogeschool voor gehad hebben om dat te zien?
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Waar die laatste opmerking op slaat snap ik niet, maar verder ben ik het wel met Benicio eens
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Naomi Watts?? nou neem ik je echt niet meer serieus. Je hoeft Naomi niet te gek te vinden maar haar bij dat kaliber rampactricetjes neerzetten vind ik erg overdreven en niet serieus te nemen. Zelfde geldt voor Lopez en Winslet.
Ja, vind het nogal een onobjectieven mening van hem, damn, Naomi Watts, die is goed!!! The Ring nog nooit gezien ofzo ? Daar ruled ze echt in!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En dan nog maar te zwijgen over haar rollen in Mulholland Drive en 21 Grams. The Ring is ook erg onderschat vind ik eveneens als haar vertolking erin.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
The Ring is ook erg onderschat vind ik eveneens als haar vertolking erin.
Daarom hoop ik ook zo dat ze WEL meedoet met The Ring 3, echt ja, ze wil eerst een goed script zien las ik ergens ?
Hoop echt dat het wat word, anders wordt the ring 3 toch stukken minder