• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006): Einde goed of niet?

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

http://www.hln.be/hlns/cach...

En gelijk hebben ze!

ik vind het zieligggg..voor jack dan..

nja hij komt trug in deel 3..

maar wel een spannend einde;)

Sugakiss

• 106 messages
  • 0 votes

Hij komt sowieso terug in deel 3 want er staat duidelijk bij:

Starring: Johnny Depp, Orlando Bloom and Keira Knightley.

Maar ik vraag me toch echt af of er iets is tussen Elizabeth and Jack en hoe dat invloed heeft op Elizabeth en Will?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Al zou er geen "starring: Johnny Depp" staan dan nog was het 100% zeker dat hij mee doet, want Pirates zonder Johnny is als Disney zonder Walt.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Al zou er geen "starring: Johnny Depp" staan dan nog was het 100% zeker dat hij mee doet, want Pirates zonder Johnny is als Disney zonder Walt.

Walt is dood hoor, en Disney bestaat nog .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Zonder Johnny was Pirates niet zo'n groot succes geweest, zonder Walt had Disney nooit zoveel succes behaald.

Sugakiss

• 106 messages
  • 0 votes

OMG Ik kan niet WACHTEN op het derde deel!! Ben zo benieuwd hoe het afloopt tussen Elizabeth en Jack en de relatie tussen Elizabeth en Will!

JEEEEETJE!

ik kan echt niet wachten!!!

waarom zo;n eind!

ik ben alleen maar nieuwschieriger!!!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat is min of meer het punt van open eindes

olivier

• 1249 messages
  • 1577 votes

een forum over het einde?! Alsof de rest ergens toe dient en ergens op lijkt hahahah

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat snap ik even niet

BandiX

• 9 messages
  • 4 votes

Ik vind de film wel mooi, alleen het einde is verschrikkelijk. Ik vond het meteen een stuk minder leuk. Je schiet haast helemaal niks op in de film.

Black-Pearl

• 191 messages
  • 47 votes

Ik vondt het wel een goed einde alleen beetje ja net alsof het deel nog niet is afgelopen!

Maar ik denk zelf dat er wel iets is tussen Elizabeth & Jack.

Straks is Will ofzo het broertje ofzo van Jack zou wat zijn

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kan ook niet aangezien Will sr. Jack ontmoet heeft. Ik denk dat hij het wel zou weten als Jack zijn zoon is.

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

ik denk eigenlijk dat we het allemaal niet te ver moeten zoeken. een verassing hier en daar is leuk maar ik denk niet dat het een film wordt waarbij je mond de hele tijd open staat.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

Excuseer mij dat ik weer in herhaling val. Maar ik heb de kus tussen Jack en Elizabeth nog eens bekeken. Je kan zeggen dat het een list was, maar het was toch de pasioneelste kus tot nu toe in PotC.

josteman

• 15 messages
  • 274 votes

IcU wrote:

Ik denk dat jack in dat beest woont ofzoiets. Netzoals de vader van Pinnochio.

Dat denk ik dus ook echt wel. Hij snijd de buik open van dat beest en komt er doodleuk uitlopen, met een opmerking van 'argh smerig'.

Wel leuk zo'n einde, ik wil 3 toch ook wel zien.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

thomzi50 wrote:

maar ook Barbossa leeft ineens nog. Zo dient deel 1 eigenlijk voor steeds minder

Als je de aftiteling in deel 1 blijft kijken zie je dus dat dat aapje van Barbossa een munt steelt uit de kist en dat zo de schat onvolledig is => daardoor leeft Barbossa nog en niet omdat de regisseur dat eventjes beslist

Maar ja dan moet je wel goed naar deel 1 kijken

het vette is ook dat in deel 3 we waarschijnlijk de Vader van Jack te zien krijgen! deze rol zal worden vertolkt door Rolling Stones Gitarist Keith Richards! haha als het aan mij ligt.. je hoeft niet veel aan deze man te veranderen!! op het eerste gezicht is het al een Piraat!

http://www.br-online.de/bayern3/musik/musikstorys/artikel/rolling-stones/foto/richards_0_200_150_dpa.jpg

http://southdakotapolitics.blogs.com/south_dakota_politics/images/keithrichards.jpg

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Als je de aftiteling in deel 1 blijft kijken zie je dus dat dat aapje van Barbossa een munt steelt uit de kist en dat zo de schat onvolledig is => daardoor leeft Barbossa nog en niet omdat de regisseur dat eventjes beslist

Goed niet, maar geduld, of je spoelt de aftiteling door .

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Maar ja dan moet je wel goed naar deel 1 kijken[/quote]

Goed niet, maar geduld, of je spoelt de aftiteling door .[/quote]

Ja maar ik heb hem niet op dvd heb hem is op tv1 gezien

Metalfist wrote:

(quote)

ja klopt,

dat had ik ook gezien

prometida

• 299 messages
  • 257 votes

Ik niet.

Daarom vond ik het ook zo raar dat hij opeens van de trap kwam.

maar wel heel erg ja, leuk

Wilt Barbossa Jack vinden voor zijn schip.. of waarom?

Want dat schip is ook wel vergaan door dat monster toch

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

ik denk dat barbossa het inderdaad uit eigenbelang doet. ik kan me niet voorstellen dat je degene wilt redden die je heeft neergeschoten, zonder dat je er zelf iets mee opschiet.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Je hebt het helemaal fout. ja idd na de aftiteling zie je dat aapje zon goudstuk pakken, maar alle piraten hadden al met bloed betaald behalve bootstrap turner. en op het moment dat will turner zijn bloed betaalde werd de vloek opgeheven.

op het einde als het aapje zon goudstuk pakt begint de vloek weer vanaf het begin dus iedereen die een goudstuk pakt nadat de aap een goudstuk heeft gepakt die wordt ondood en niet diegene die ervoor al waren vervloekt

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Ik vond het einde wel goed

Omdat je tóch nog Barbossa als laatst zag geeft dat een kick denk ik. Beter dan dat je eindigt met een huilende Elizabeth. Dan ga je zo de bios uit:

En Jack's dood, oh wat tragisch, maar wel grappig hoe het is neergezet

Maar, goed einde dus.

Ank.eE

• 12 messages
  • 9 votes

Ik vond het geen goed einde. Ieder zijn persoonlijke mening, maar ik houd nooit van open eindes. Dat weet je nog niks Wel heb ik zin in deel 3!! ik kan niet wachten!

-jack_sparrow-

• 823 messages
  • 1158 votes

ik vond dit persoonlik een van de beste eindes die ik tot nu toe heb gezien.

hierdoor raak je erg nieuwsgierig naar het bolgende deel , zoals mij

en vooral met die muziek erbij , dat maakte het allemaal nog beter.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

heb deel 3 gezien en doordat barbosa nog leeft komt niet door de munt. wantt de vloek was verheven en op het moment dat het aapje die munt pakt begint het weer overnieuw en diegene die vanaf dat moment een munt oakt is vervloek. niet diegene die ervoor vervloekt waren (want de vloek was verheven)

en dat barbosa ineens leefde: (spoilers, duh) kwam door het feit dat Tia Dalma hem tot leven heeft gewekt

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

vraag me nog steeds af wat nou bedoeld word met de ring die sparrow pikte bij tia dalma aangezien er in deel drie ook niet op terug gekomen wordt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.