• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.105 votes
Profile

The Matrix Reloaded (2003)

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Dat denk ik ook ja . Kijk, dit was je eerste bericht:

Phooze wrote:

Ik denk dat hij er zo gedeukt uitziet, omdat de arme stakkers in Zion geen andere lepels hebben. Het is dus niet "DE" lepel van de spoonboy, maar "EEN" lepel uit Zion...

Waarmee je duidelijk wilde maken dat de lepel die Neo krijgt niet de lepel van spoon boy is. En ik wilde laten zien dat de lepel gewoon niet van spoon boy kon zijn omdat die scene zich in de matrix afspeelde en deze scene speelt zich in Zion af.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

BoordAppel schreef:

Waarmee je duidelijk wilde maken dat de lepel die Neo krijgt niet de lepel van spoon boy is. En ik wilde laten zien dat de lepel gewoon niet van spoon boy kon zijn omdat die scene zich in de matrix afspeelde en deze scene speelt zich in Zion af.

Ja, maar daarvoor zei ik nog dit:

want als iemand in the matrix is geplugged, en hij word daarna wakker (word er dus weer uit-geplugged) kan hij niet ineens een lepel in zijn hand hebben....

Dus daar had ik het eigenlijk al wel door. Maargoed, ik vond het alleen raar dat het verder geen betekenis heeft, maar dat komt hopelijk wel goed in revo. Er zijn nu teveel vraagstukken onopgelost, maar dat maakt het juist zo leuk

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Mmm, voortaan lees ik wel weer alle berichten door want zo ging t nergens meer over .

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Ik heb me hier toch een discussie over bestek aangezwengeld joh. lachen...

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

jeetje. kunnen we nu eindelijk ook even lullen over de vork en het mes.. (ze worden jaloers heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen)

ps. sorry aan alle mensen die dit topic moeten openen omdat ze anders deze enorme spoilers niet kunnen lezen..

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Ork, ork, ork, de matrix gaat over een .....

Die er niet is, maar dat terzijde...

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

BoordAppel schreef:

Dat denk ik ook ja . Kijk, dit was je eerste bericht:

(quote)

en aan 't eind van het verhaal wordt toch behoorlijk duidelijk dat zion en 'de echte wereld' ook gewoon een matrix simulatie is.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ik denk dat de matrix gewoon een film is en dat in revolutions een jongetje met een toverkaart die film binnenstapt en zegt:"He jullie zijn acteurs" en dat Neo dan zegt:"Ga toch weg!" en dat dat jongetje zegt:"Maar kijk dan. Wat jullie doen dat kan toch helemaal niet!" en dat agent Smith dat kaartje vindt en naar de echte wereld gaat en dat Neo met het jongetje ook door die portal springt en dat Neo dan ontdekt dat als hij een ruitje doorslaat hij echt pijn heeft, maar dat denk ik, dus.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Yekezzez wrote:

Ik denk dat de matrix gewoon een film is en dat in revolutions een jongetje met een toverkaart die film binnenstapt en zegt:"He jullie zijn acteurs" en dat Neo dan zegt:"Ga toch weg!" en dat dat jongetje zegt:"Maar kijk dan. Wat jullie doen dat kan toch helemaal niet!" en dat agent Smith dat kaartje vindt en naar de echte wereld gaat en dat Neo met het jongetje ook door die portal springt en dat Neo dan ontdekt dat als hij een ruitje doorslaat hij echt pijn heeft, maar dat denk ik, dus.

Wow je moet scriptschrijver worden jongen

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Hobbes wrote:

en aan 't eind van het verhaal wordt toch behoorlijk duidelijk dat zion en 'de echte wereld' ook gewoon een matrix simulatie is.

Nee hoor. Je weet niets zeker, t zou best kunnen dat ze ineens iets anders verzinnen. Alhoewel t wel deze kant op lijkt te gaan. Ik hoop dus op een verassing.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Nog even iest wat ik net ook al bij de film zelf heb getypt Mero is 100 % zeker de 5e one. Hij wil voorkomen dat Neo de keymaker in houden krijgt zodat hij de matrix kan reloaded en Merovingian vernietigt zal worden. Zijn gebouwnummer is 101, Persephone zegt dat haar man verandert is en dat Neo haar doet denken aan hoe haar man vroeger was. Zo klaar als een klontje

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

neo wrote:

Nog even iest wat ik net ook al bij de film zelf heb getypt Mero is 100 % zeker de 5e one. Hij wil voorkomen dat Neo de keymaker in houden krijgt zodat hij de matrix kan reloaded en Merovingian vernietigt zal worden. Zijn gebouwnummer is 101, Persephone zegt dat haar man verandert is en dat Neo haar doet denken aan hoe haar man vroeger was. Zo klaar als een klontje

Waarom dan de 5e en niet de vierde of derde of tweede. En wat heeft die 101 er dan mee te maken???

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Sjoerd wrote:

Waarom dan de 5e en niet de vierde of derde of tweede. En wat heeft die 101 er dan mee te maken???

Mero zal denk ik gekozen hebben voor het reloaded van the Matrix net als al zijn voorgangers dus van 4e, 3e, 2e is geen spraken meer, die zijn allemaal al vernietigd.... 101 was het huisnummer van Neo in deel 1.

soboer

• 359 messages
  • 293 votes

neo wrote:

Mero zal denk ik gekozen hebben voor het reloaded van the Matrix net als al zijn voorgangers dus van 4e, 3e, 2e is geen spraken meer, die zijn allemaal al vernietigd.... 101 was het huisnummer van Neo in deel 1.

Oke leuke theorie dat Mero de vijfde one is. Maar waarom herinnert niemand in de huidige Matrix hem niet? Hij heeft toch 23 mensen meegenomen om Zion opnieuw op te bouwen.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Maar mensen kunnen sterven natuurlijk

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

neo wrote:

Maar mensen kunnen sterven natuurlijk

Precies die mensen zijn waarschijnlijk dood. Of gedood door de matrix/sentinels, of anders wel van ouderdom. Zion bestaat immers al honderd jaar...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Als Mero de 5e is, waarom zie je dan alleen maar Neo's bij de architect?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Omdat dit over zijn leven ging en niet over de vorige 5 Ware...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Maar je ziet hoe de voorgaande one's reageren op de architect.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

BoordAppel wrote:

Maar je ziet hoe de voorgaande one's reageren op de architect.

Nee hoor...

Plintkabouter

• 144 messages
  • 351 votes

Sjoerd schreef:

(quote)

Precies die mensen zijn waarschijnlijk dood. Of gedood door de matrix/sentinels, of anders wel van ouderdom. Zion bestaat immers al honderd jaar...

MAARRRRRRRRRR....

Waarom zouden zij het dan niet hebben door verteld aan de anderen die worden bevrijd...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Zoals uit Reloaded blijkt was niet iedereen overtuigt van de prophecy en het feit dat Neo de ware is die Zion kan redden, zoals bv Captain Lock. MIsschien dat toen niemand waarde aan hechtte dat Mero de ware was en ze er dus ook niks in zagen om dit door te vertellen...

soboer

• 359 messages
  • 293 votes

neo wrote:

Omdat dit over zijn leven ging en niet over de vorige 5 Ware...

Hier zit jij fout. Dit waren reacties van de voorafgaande Neo's. Zij gaven al antwoord op de vragen die Neo nog moest stellen, omdat zij ook dezelfde vragen aan the architect hebben gesteld. Neo is een programma(ontwikkelt door the architect) dat denkt een mens te zijn.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Good point Soboer maar dat wat ik in gedachte had wil ik nog steeds niet uitsluiten

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

soboer schreef:

(quote)

Hier zit jij fout. Dit waren reacties van de voorafgaande Neo's. Zij gaven al antwoord op de vragen die Neo nog moest stellen, omdat zij ook dezelfde vragen aan the architect hebben gesteld. Neo is een programma(ontwikkelt door the architect) dat denkt een mens te zijn.

Die voorgaande One's zien er dus precies hetzelfde uit? Dan snap ik niet waarom niemand hem herinnert idd... Beetje vaag

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Nog even om terug te komen op die lepel, stel dat Zion gewoon onderdeel uitmaakt van the matrix (ik zeg stel) dan is het niet onmogelijk dat de kid die lepel van de spoonboy moest geven...

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Sjoerd schreef:

(quote)

Nee hoor...

Nee? Dat dacht ik namelijk ook. ..

soboer

• 359 messages
  • 293 votes

Mik schreef:

(quote)

Nee? Dat dacht ik namelijk ook. ..

link Lees dit maar!

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

neo wrote:

Nog even om terug te komen op die lepel, stel dat Zion gewoon onderdeel uitmaakt van the matrix (ik zeg stel) dan is het niet onmogelijk dat de kid die lepel van de spoonboy moest geven...

Dat zegt die Kid toch ook, iets in de trend van: Ik moest dit geven van een wees hier in Zion (en aangezien spoonboy een 'potentieel' was om bevrijd te worden). Het lijkt me nogal wiedes dat hij die lepel van spoonboy heeft, maar daar ging die discussie toch ook niet over.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Ik snap je punt niet hoor..

Neo is een 6e. dat staat vast. Er waren dus 5 voorgangers. dat is ook logisch..

Nu schijnt die ene fransman de 5e te zijn (zei onze eigen Neo dat niet?) .. maar in de beelden bij de achitect zie je toch echt dezelfde Neo's .. de fransman is dus geen oude neo?

Wat? aagh.. leg het even uit, in het nederlands ook..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.