- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Mooiste bioscoopervaring(en)
Mooiste bioscoopervaring(en)
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Doen ze hier niet moeilijk over in ieder geval.
Bij ons wel, ze nemen het van je af. En we hadden die dag geen tassen bij.
En eten kopen in de bioscoop is inderdaad veel duurder
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Waarom meesmokkelen? Wij duwen dat gewoon in een tas ofzo hoor. Nouja, ik koop het meestal gewoon daar, maar er is toch niks mis mee als je zelf drinken meeneemt? Doen ze hier niet moeilijk over in ieder geval.
. Tenminste bij ons wel. Drie euro voor een drankje. Maar je moet toch iets als je niks bij je hebt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mja, meestal pak ik zo'n bakje met gemengde snoepies en een flesje cola light, zit je tegen de € 3,80 aan. Vind ik zelf nog wel meevallen.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
€ 3,80 is zeker niet veel. In Kinepolis bioscoop in Gent zou je haast telkens weer opnieuw omvervallen van de veel te hoge prijzen. In de eerder lokale cinema is het dan weer spotgoedkoop. De zaal is ook veel mooier. Het wordt trouwens uitgebaat door 1 man.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wij gaan voornamelijk naar de Euroscoop in Belgie ja, omdat Maastricht ook vrij prijzig is. Een kaartje kost mij daar maar €5,- terwijl ik in Maastricht zelf € 9,- betaal.
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Mijn mooiste bioscoopervaring was met een van mijn ex-vriendinnen. De film was ruk dus toen gingen we maar met elkaar aan de gang. Het hielp ook mee dat we achterin de zaal zaten en nagenoeg leeg was. Dat was best spannend: seksuele handelingen verrichten in de bioscoop. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Over de man met de bult van het Trianon in Leiden:
Ja, ik ga er maar vanuit dat hij er niet meer werkt, want ik ben er inmiddels al 2 jaar niet geweest. Laatste keer was met The Number 23 en toen zag ik hem niet.
Ik zag hem laatst lopen op het station, hij bestaat gelukkig nog. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Wij gaan voornamelijk naar de Euroscoop in Belgie ja, omdat Maastricht ook vrij prijzig is. Een kaartje kost mij daar maar €5,- terwijl ik in Maastricht zelf € 9,- betaal.
Heb je daar dan studentenkorting ofzo? 5 euro is wel erg goedkoop.
Hier betaal je al gauw een tientje, voor Avatar zelfs 13 euro meen ik.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Hier ook € 5 entree en dat is enig tarief.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Over de man met de bult van het Trianon in Leiden:
Ik zag hem laatst lopen op het station, hij bestaat gelukkig nog.
De man met de bult, wie is dat?
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Mijn mooiste bioscoopervaring was met een van mijn ex-vriendinnen. De film was ruk dus toen gingen we maar met elkaar aan de gang. Het hielp ook mee dat we achterin de zaal zaten en nagenoeg leeg was. Dat was best spannend: seksuele handelingen verrichten in de bioscoop.
Schitterend! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb je daar dan studentenkorting ofzo? 5 euro is wel erg goedkoop.
Hier betaal je al gauw een tientje, voor Avatar zelfs 13 euro meen ik.
Ja, ik heb nog een oude studentenpas die ik laat zien. Scheelt een eurootje.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Misschien van net voor jouw tijd, hij stond tot een jaar of 7/8 (schatting) geleden regelmatig kaartjes te scheuren bij het Trianon. Als je hem eens had gezien, zou je het wel weten.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ja, ik heb nog een oude studentenpas die ik laat zien. Scheelt een eurootje.
Da's nog steeds lekker goedkoop. Jammer dat het een beetje uit de richting is voor mij.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Tjah mooiste is nogal relatief natuurlijk, maar Inglourious Basterds was toch wel een mooie ervaring
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
30 Days of Night blijft toch wel de film waar ik daarna nog lang 'last' van heb gehad.
30 Days of Night was één van mijn mooiste bioscoopervaringen. Als ik terugdenk aan deze film krijg ik nog steeds kippevel. Heb de film in 2007 gezien met mijn ex-vriend in Rotterdam, en we hadden de late voorstelling.... Waardoor we dus 's nachts rond een uur of 01.00/01.30 buiten kwamen. Pikkedonker, in een vreemde stad, vol vreemde mensen..En dan op zoek naar een taxi. Jesus, ik scheet in mijn broek! Ik was zo onder de indruk van deze film dat ik de hele tijd over mijn schouder bleef kijken en me stevig tegen mijn ex aandrukte. Zelfs toen ik later die nacht in bed lag bleef de film me nog in mijn hoofd spoken. Het liet me niet meer los. En zo hoort het.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole. De 3D vond ik zo ontzettend mooi in deze film, geweldig samen met die slowmotion beelden en de muziek. Heb daar echt van genoten! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toen de aftiteling van The Village begon. Zat de film er eindelijk op! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Toen de aftiteling van The Village begon. Zat de film er eindelijk op!
Haha, hier kan ik me ook ZO goed in vinden.
Ik vond het vreemd dat iedereen zo enthousiast en blij de zaal verliet, maar wellicht hadden zij dezelfde reden als wij dan blijkbaar.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Piranha 3D. Vooral de tweede keer. Leuk publiek, luid gejuich bij de money shots en als er een slachtoffer viel. Perfecte timing van luidruchtigheid en stilte.
Paranormal Activity helaas toen niet in de bios gezien, maakt ook wel kans om de ervaring memorabel te maken. Nu hopen op PA 2.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Veel leuke bioscoopervaringen gehad, maar de voornaamste is toch wel North By Northwest vorig jaar. Topfilm! Zonder pauze (vanwege de speelduur ook niet helemaal top), leuke zaal en vooral mensen die gewoon netjes hun kwakkel dicht hielden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Overigens hoop ik erg graag Das Boot 's te zien op het witte doek. Als iemand ooit een kijkhuis oid verneemt waar deze heel toevallig eens draait, please let me know.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Mijn mooiste ervaring was afgelopen zomer met het zien van Machete en Devil. Was niet zo zeer door de films, maar het was in Los Angeles. Echt enorm groot, 25 zalen. Was echt overweldigend, schitterend.
Mijn mooiste ervaring moet nog komen in december: New Kids Turbo 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
New... Kids... Turbo..
Oh boy, laat dat niet zijn wat ik denk dat het is..
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Bericht kan beter verhuizen naar slechtste bioscoop ervaringen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als NKT je beste ervaring moet worden, dan kan je beter maar een andere hobby zoeken 
Maar als ik serieus een paar bioscoopervaringen moet noemen waar ik bijna juichend uit kwam:
The Expendables
Inglourious Basterds
Titanic
The return of the king
The Dark Knight
Vooral bij The Expendables kwam ik met een grijns buiten die ze er pas 2 dagen later konden afbikken 
Bij Inglourious Basterds herinner ik me altijd dat de hele zaal moest juichen toen een Basterd een Duitser met een honkbalknuppel kapot sloeg 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hehe, nou ja New Kids Turbo wordt wel leuk ( al snap ik als mensen er geen fan van zijn) maar het is ook meer dat we er met een man of 15 heen gaan dus als het dan geen leuke ervaring wordt gaat er ook iets fout 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Avatar begin 2010, opzich best ok daar. Alleen af en toe dat overdreven zware 3D bril afdoen... uiteindelijk toch mee naar huis genomen
raizeredge
-
- 114 messages
- 0 votes
De Première van harry potter and the halfblood prince. helemiddag en begin avond al zitten drinken. word ik gebeld of ik me ga na harry potter. daar om 12 uur aangekomen. was ik al behoorlijk van het padje af. daar verder gegaan met pullen bier. en de dag erna niks meer van de film kunnen herinneren.