- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Mooiste bioscoopervaring(en)
Mooiste bioscoopervaring(en)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toch doe je 2012 daarmee tekort als je het puur hebt over effecten. 2012 was gewoon grandioos op dat gebied. De film heeft alleen de pech dat 2 maanden later de beste film van de laatste jaren en waarschijnlijk de komende jaren op technisch/grafisch gebied langskwam.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat het in het niets valt met avatar is geen schande, 2012 was een geweldige film qua effecten en heeft me toen ook zeker geraakt.
Mijn 4* blijven daarom ook staan, dat zou anders geweest zijn als ik hem na Avatar had gezien, nu is dat niet het geval dus zou het ook wel oneerlijk zijn om hem slecht te noemen.
Dat is hij inderdaad zeker niet 
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
The Good, the Bad & the Ugly! Van de zomer gezien in 't fimmuseum, geweldige ervaring.
Op een dag hoop ik nog 2001, The Godfather, Apocalypse Now en Blade Runner op het witte doek te kunnen bezichtigen.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Avatar,zonder twijfel de mooiste ervaring die ik heb gehad in een bioscoop.
2012 was ook geweldig qua effecten.
Inglorious Basterds, de sublieme prestatie van Christoph Waltz deden mij soms kippenvel geven.
En mijn allereerste bioscoop ervaring was toen ik 6-7 jaar was in Spanje op tuinstoelen in de openlucht naar Titanic toen gekeken. Sindsdien is mijn passie voor films begonnen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Leuk verhaal. M Goodkat.
Ik ga morgen naar avatar 3D ben heel erg benieuwd
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Eigenlijk moet ik dan ook zeggen, dat alle bioscoop ervaringen mooi waren, ik koester elke film die ik in de bioscoop zag
!
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Gisteren nog Where The Wild Things Are, een bijzondere ervaring met name door het gezelschap. 
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Wat had ik graag Titanic in de cinema gezien, ik zou denk ik wekelijks gaan kijken zijn.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Inland Empire. Ben hem tweemaal gaan zien maar de eerste keer was de mooiste. Alleen in de zaal samen met een vriendin op een zonnige week-namiddag en gedurende de drie uur geen woord met elkaar gewisseld. Alletwee ontzettend onder de indruk van een weergaloze film.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Public enemies.
Niet voor hetgene op doek gebeurde, maar voor de nevenactiviteiten.
(eerste date met huidig lief)
Filmkriebel
-
- 9957 messages
- 4647 votes
De eerste Star Wars trilogie 4Ever. Wie dit heeft meegemaakt in de bios weet wat ik wil zeggen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Die zou ik ook wel graag in de bios hebben willen zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Public enemies.
Niet voor hetgene op doek gebeurde, maar voor de nevenactiviteiten.
(eerste date met huidig lief)
Zo zie je maar weer, a-romantische film eigenlijk, maar toch de mooiste bioscoop ervaring geworden voor jou. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Mooiste ervaring was toch The Lord of the Rings: The Return of the King. Keigoede film en had geen last van de kijkers.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Mooiste ervaring was bij Mulholland Drive. We zaten met z'n vieren als enigen in een achterafzaaltje en vonden de film na een half uur zo bagger dat we het maar hadden opgegeven, waarop we blikken bier gingen halen. Omdat de film waardeloos bleef moesten we ons maar op een andere manier vermaken: Met blik bier en peuk in de hand de tribune op pal voor het scherm staan kutten, wedstrijdje houden wie het eerste over alle stoelen van voor naar achter was gesprongen, filmscenes voor het gigantische doek naspelen enz... De film duurde 2,5 uur en in al die tijd kwam er gewoon helemaal niemand van het personeel controleren. Aan het einde helemaal kapot en toen maar naar huis gegaan. Wat hebben we gelachen. Mooie ervaring, zoiets gebeurt niet vaak in een bios.
Nu vind ik het erg vreemd dat ik Mulholland Drive destijds de slechtste film allertijden vond, hij staat namelijk inmiddels in m'n top 10 allertijden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En nu je mooiste ervaring waar het eigenlijk om draait: de film?
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Mooiste ervaring was bij Mulholland Drive. We zaten met z'n vieren als enigen in een achterafzaaltje en vonden de film na een half uur zo bagger dat we het maar hadden opgegeven, waarop we blikken bier gingen halen. Omdat de film waardeloos bleef moesten we ons maar op een andere manier vermaken: Met blik bier en peuk in de hand de tribune op pal voor het scherm staan kutten, wedstrijdje houden wie het eerste over alle stoelen van voor naar achter was gesprongen, filmscenes voor het gigantische doek naspelen enz... De film duurde 2,5 uur en in al die tijd kwam er gewoon helemaal niemand van het personeel controleren. Aan het einde helemaal kapot en toen maar naar huis gegaan. Wat hebben we gelachen. Mooie ervaring, zoiets gebeurt niet vaak in een bios.
Nu vind ik het erg vreemd dat ik Mulholland Drive destijds de slechtste film allertijden vond, hij staat namelijk inmiddels in m'n top 10 allertijden.

wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Haha geweldig. Das inderdaad een mooie ervaring
.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Pff...voor mij niet veel. Misschien het meesmokkelen van eten buiten de bios? Een zak chips onder mijn shirt (waardoor ik dikker leek) en een flesje Spa in de zijkant van mijn boxer
. En ik heb het gehaald 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waarom meesmokkelen? Wij duwen dat gewoon in een tas ofzo hoor. Nouja, ik koop het meestal gewoon daar, maar er is toch niks mis mee als je zelf drinken meeneemt? Doen ze hier niet moeilijk over in ieder geval.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat doet toch iedereen of....
?
Want die zooi in de bioscoop kost je 5keer zoveel.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Dat doet zeker niet iedereen want iedereen lijkt zo gek te zijn op die bakker popcorn, wat ikzelf vreselijke rommel vind. Ik smokkel mijn gerief wel mee, tenminste in die ene bios waar het niet mag. Wat ik nog die is het volgende: wanneer ik een 16+ film wil zijn koop ik een ticket voor de ene zaal terwijl ik de andere binnensluip.